Haaveena esikoinen

Kp 31 eikä muuta ku menkkamaisia kipuja täällä😅 raskaaksi 2026 -ryhmässä joku pohti, että voiskohan olla myöhäinen ovulaatio mulla ja edellinen kierto mahdollisesti ovuloimaton🤷🏼‍♀️ oma kierto normaalisti 30 päivää, joten luteaalivaihe yleensä n. 14 päivää. Jos ovis ollut ovislimojen ja muisen ovisoireiden perusteella viime viikolla niin en hättäile testin kans, vaan oottelen vielä ainaki sinne kp 36 kohdalle

@Jenspaaa Joo! Myöhäinen ovulaatio voi tuottaa tuota tosiaan. Minulla käy myös niin välillä. Jos sinulla on tiedossa luteaalivaiheen pituus (ja se on jatkuvasti sama, kaikilla ei ole) niin voit sen perusteella miltei päivälleen laskeskella milloin kuukautiset mahdollisesti alkaisi 🥰

@Kali Tosi ymmärrettävää, että tulee kaikenlaisia vaikeita tunteita ja ajatuksia pintaan, kun teillä on niin ristiriitainen tilanne siellä käynnissä 🥹💛 Voimia perhesuhteiden setvimiseen💛

@Jenspaaa Joo! Myöhäinen ovulaatio voi tuottaa tuota tosiaan. Minulla käy myös niin välillä. Jos sinulla on tiedossa luteaalivaiheen pituus (ja se on jatkuvasti sama, kaikilla ei ole) niin voit sen perusteella miltei päivälleen laskeskella milloin kuukautiset mahdollisesti alkaisi 🥰
Niimpä! Mutta toivottavasti kierrot tasaantuis pikkuhiljaa ku ikävä elää tämmösessä vähän epätietoisuudessa ja turhaa herätellä toiveita, jos ei sitte kuitenkaan tärppäiskään nyt. En ole myöskään nyt oikein uskaltanut herättää toiveita mihinkään suuntaan. Olishan se ihanaa nyt raskautua ku vauvakuume sai eilen ihan uudenlaisen sysäyksen🥹 nähtiin hellun kahden päivän ikäinen kummipoika eilen ensimmäistä kertaa, ja voi kuinka sydän sulasi ku hellu sitä piti sylissä ja niin leveästi hymyili. Toki ite en voinu välttyä kyynelten tirauttelulta ku itekki pääsin pienokaista sylissä pitelemään ja nuuhkimaan vauvatuoksua🤭

Hellun veli jo vihjaili, että sitte joskus ku meille tullee kans oma pienokainen, niin se on ihan kokonaan uusi elämämvaihe ja käännekohta. Siinä mietin vain, että ette arvaakkaan ku koko ajan on se mahdollisuus, että meillekin se pienokainen vuoden sisään tulisi. Toki ehkä menen ajatuksissani jo liian pitkälle haaveillessani kaikkea hyvää tapahtuvaksi.

Ps. @Kali mainitsi Raskaaksi 2026 -kanavalla, että oli nähnyt sammakoita ja kertoi niiden symboliikasta. Mie näin just sillon ku oli ovisoireita leppäkertun, ja ilmeisesti se symboloi onnea ja runsautta. Ilmeisesti myös pisteiden määrä kertoo kuinka kauan onnea kestää. Tällä minun näkemällä leppiksellä oli molemmin puolin 9 pistettä🤭

Meillä kans esikoinen toiveissa. Molemmat 35-40 välissä, yritetty reilut 2 vuotta, toistaiseksi tuloksena yksi tuulimunaraskaus noin vuosi sitten ja yksi vielä kesken oleva ivf-hoitokierto (saatiin kuitenkin yksi alkio tuoresiirtoon!). Vähän epätoivoiselta tuntuu hetkittäin ja on hassua seurata kun muut samaan aikaan raskaana olleet juhlii kohta lapsiensa ensimmäisiä syntymäpäiviä, kun itse on vielä odottelemassa hyviä uutisia.

Takaisin