Haaveena esikoinen

Tiedän että on vasta DPO8, mutta muistin että mulla on iso kasa herkkiä testejä joita en ikinä pääse käyttämään kun DPO10 aina alkaa menkat. Päätin siis testata jo ennen oletettuja menkkoja.

Muistutan itseäni että jopa 70% aikaisin testatuista on kemiallisia niin mikään tae tämä ei ole, niin oon yllättävän rauhallinen, mutta tässä on elämäni ensimmäinen haamu! 🥺

Edit: Kokeilin vielä ClearBluen monitorilla ja sekin oli samaa mieltä!!!
Mulla tuli myös ja tänään dpo8! En kestä 😭😭😭

Liitteet

• 1000066794.jpg
    1000066794.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 136
Epäselvyys jatkuu vielä täällä. Sama juttu testi positiivinen vain yhden merkin testillä ja vähän vahvempi kuin eilen. No söin suruuni epätietoisuuden takia kaksi mignon suklaamunaa joita tilasin neljä fazerilta ja hain postista eilen. 🤣 Huono idea kylläkin, nyt iski huono olo. 🙈

Kiitos paljon onnitteluista! :loudlycrying::red-heart: Olisipa ihanaa jos tämä nyt oikeasti onnistuisi! :smiling face with heart-eyes:🤞 Oon antanut itselleni luvan olla iloinen tänään vaikka tiedostankin että on vielä tosi aikaista ja kaikki voi muuttua parissa päivässä. Ainakin ensimmäinen askel oikeaan suuntaan kun viimein jotain edes yrittää tapahtua! :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Pepino Hurjasti tsemppiä tulevaan keräykseen, pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä!

@Forumo Ei vitsi! Nyt ollaan synkassa! :smiling face with heart-eyes: Äkkiä kummankin haamu tiukasti kiinni! 🤞

@Kali Voi ei Kali, toivon mukaan tulee selvyys pian :disappointed-face: Mutta arvostan valintaasi, Mignon-munat on ihan sairaan hyviä! :tears::smiling face with heart-eyes:

Epäselvyys jatkuu vielä täällä. Sama juttu testi positiivinen vain yhden merkin testillä ja vähän vahvempi kuin eilen. No söin suruuni epätietoisuuden takia kaksi mignon suklaamunaa joita tilasin neljä fazerilta ja hain postista eilen. 🤣 Huono idea kylläkin, nyt iski huono olo. 🙈
Tosi paskamainen tilanne 😔 Mulla ainakin vetäis ihan huuruun!

Kiitos paljon onnitteluista! :loudlycrying::red-heart: Olisipa ihanaa jos tämä nyt oikeasti onnistuisi! :smiling face with heart-eyes:🤞 Oon antanut itselleni luvan olla iloinen tänään vaikka tiedostankin että on vielä tosi aikaista ja kaikki voi muuttua parissa päivässä. Ainakin ensimmäinen askel oikeaan suuntaan kun viimein jotain edes yrittää tapahtua! :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Pepino Hurjasti tsemppiä tulevaan keräykseen, pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä!

@Forumo Ei vitsi! Nyt ollaan synkassa! :smiling face with heart-eyes: Äkkiä kummankin haamu tiukasti kiinni! 🤞

@Kali Voi ei Kali, toivon mukaan tulee selvyys pian :disappointed-face: Mutta arvostan valintaasi, Mignon-munat on ihan sairaan hyviä! :tears::smiling face with heart-eyes:
Sama juttu, mulla ollu huolta,menetystä ja surua niin paljon, etten jaksa enää vaan koko ajan pelätä ja odottaa pahinta. Nyt otetaan ilo irti tästä hetkestä, kun just nyt kaikki on hyvin, aivan ihana tunne ❤️

No jos totta puhutaan ahdistaa ja vituttaakin tämä aika paljon. En hirveän puheliaskaan miehelle ole ollut, että mietin ihmetteleekö hän. Varmaan pitäisi hänelle kertoa... 😭 En kyllä millään jaksa uskoa vaikka toivonkin että huominen toisi jonkun selkeämmän tuloksen tähän.
Ymmärrän ihan täysin! Ei noista testeistä pitäis tulla valheellisia poseja, eikä varsinkaan noin monesta, niin onhan toi nyt aivan sekopäinen tilanne ihmetellä ja ootella.

Oi, onnea plussanneille 🥰💝 Sormet ristiin, että viivat vahvistuisi 🤞

Täällä mennään kohti piinapäiviä niin zen-tunnelmissa kuin vain mahdollista 🙏

Mä olin niin innoissani että en meinannut saada unta ollenkaan 😅 Ja heräsin 6 tunnin jälkeen edelleen niin innoissani että piti melkein juosta vessaan tekemään uusi testi. Ylempänä eilinen ja alempana uusi testi, haamulainen sai väriä! 😍 Tuleekohan tästä työpäivästä mitään 🤣 Kuulutan itselleni malttia mutta ei tälle ilolle voi mitään!

Liitteet

• 20250808_090254.jpg
    20250808_090254.jpg
    981.1 KB · Katsottu: 94
Juu täälläkin kaikki jopa ne millä sain aiemmin toisen viivan niin täysin negoja. Eipä tässä toivoa yk6 suhteen ole enään kuin 0%..... 💔 Nyt vain vuotoa odottelemaan ensi viikon alulle. Itkenyt koko aamun ja aamupäivän. Ja nyt väsyttää niin meinasin nukkua hetken.

@Forumo Eiiihh! 😭 Harmittaa kauheasti sun puolesta! Voi mikä pettymys 😞

@Kali Onpa ikävää kun ensin tulee pientä toivoa ja sitten ei näykään enää mitään, hirveä tilanne. 😭 Paljon voimia sinne!

No jos totta puhutaan ahdistaa ja vituttaakin tämä aika paljon. En hirveän puheliaskaan miehelle ole ollut, että mietin ihmetteleekö hän. Varmaan pitäisi hänelle kertoa... 😭 En kyllä millään jaksa uskoa vaikka toivonkin että huominen toisi jonkun selkeämmän tuloksen tähän.
Yksihän juttu olisi käydä yksityisellä ottamassa verestä hcg-tot. Saisi selkeän vastauksen ja selviäisi myös se, onko viivan antava testi oikeassa/väärässä. En normaalisti tätä ehdottele, mutta tää kuvio on toistunut nyt aika monessa kierrossa.

Edit: luin myöhemmin että myös se yksi muuttunut negaksi, osan otot

Yksihän juttu olisi käydä yksityisellä ottamassa verestä hcg-tot. Saisi selkeän vastauksen ja selviäisi myös se, onko viivan antava testi oikeassa/väärässä. En normaalisti tätä ehdottele, mutta tää kuvio on toistunut nyt aika monessa kierrossa.

Edit: luin myöhemmin että myös se yksi muuttunut negaksi, osan otot
Juu mietin tuota eilen, mutta tänään luovuin ajatuksesta kun tuokin testi nega. Olin aamulla soittamassa neuvolaan jo kysyäkseni neuvoa mutta en soittanut kun sekin testi nega. Mutta alkoi epäilyttää kyllä tapahtuuko hedelmöitys mulla joka kierrolla kun lähes joka kerta lukuunottamatta viime kierrossa ja huhtikuussa saanut jonkinlaisen hailuran. Jopa pregcheckeillä jotka ei pitäisi turhia viivanpaikkoja antaa. 🤔 Tai niin ainakin olen kuullut..

Tosin nyt epäilen lähinnä että nuo viallisia testejä.

Takaisin