Apteekistakin voi yrittää kysyä neuvoa minkä tahansa vaivan hoitoon tarkoitettujen lääkkeiden sopivuudesta/ sopimattomuudesta.Hyvä ku sanoit! Harvoin enää iskee mut en tosiaan tiiä sopiiko lääke raskauteen.
Plussatuulia kaikille yrittäjille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apteekistakin voi yrittää kysyä neuvoa minkä tahansa vaivan hoitoon tarkoitettujen lääkkeiden sopivuudesta/ sopimattomuudesta.Hyvä ku sanoit! Harvoin enää iskee mut en tosiaan tiiä sopiiko lääke raskauteen.
Mullakin onneks nykyään harvoin, tai tiedän jo melkein etukäteen mitkä asiat vaikuttaa siihen että migreeni ilmaantuu niin pystyy ennakoimaan. Viime yönä tosin pitkästä aikaa heräsin särkyyn, mutta nyt jo parempi olo.Hyvä ku sanoit! Harvoin enää iskee mut en tosiaan tiiä sopiiko lääke raskauteen.
Kyllä tuo viimeisin testi ihan selkeä ovisplussa on.View attachment 131107
Sehän yllätti? Tohtiiko tähän uskoa
Pitäskö tänään tehä myöhemmin toinen? Ottoajat mulla on heitellyt miten sattuu vaikka ohje sanoo et tehä samaan aikaan. Kuinka high toi high on? En taas tiiä mistään mitään
Ihan selkeä ovisplussahan tuo, onnea! Nyt vain hommailemaanView attachment 131107
Pitäskö tänään tehä myöhemmin toinen? Ottoajat mulla on heitellyt miten sattuu vaikka ohje sanoo et tehä samaan aikaan. Kuinka high toi high on? En taas tiiä mistään mitään
Onko täällä muuten ketään migreenistä kärsiviä? Miten ootte hoitanut migreeniä yritysaikana? Pitäis varmaan lääkäriä konsultoida, mutta ois kiva kuulla jos on kokemuksia
Ja mikä tilanne muilla on meneillään?
Jee! Niin kiva kuulla, että tänään oli! Ehottomasti nyt manifestaatioenergiat tulilleMeillä oli tänään toinen inseminaatio. Digiovistestejä tein su ja ma aamut, mutta olivat negaa. Yllättäen eilen ultran perusteella oli kuitenkin sen verran hyvä tilanne, että päädyttiin tänään inseminaatioon. Joku aiemmin sanoi, että manifestoi nyt tärppäämistä ja minäpä yritän myös manifestoida eilen kävin myös akupunktiossa täältä saadun inspiraation innoittamana.
Mutta pettynyt olen jo niin monta kertaa, että nyt täytyy yrittää piinaviikoiksi keksiä muuta ajateltavaa. Onko teillä hyviä vinkkejä tähän?
Mulla kävi ihan samoin, että yllätti Ja ihan samanlaisilta testit näytti mullakin. Lauantaina haaleaa ja sunnuntaina tummat viivat.View attachment 131107
Meillä oli tänään toinen inseminaatio. Digiovistestejä tein su ja ma aamut, mutta olivat negaa. Yllättäen eilen ultran perusteella oli kuitenkin sen verran hyvä tilanne, että päädyttiin tänään inseminaatioon. Joku aiemmin sanoi, että manifestoi nyt tärppäämistä ja minäpä yritän myös manifestoida eilen kävin myös akupunktiossa täältä saadun inspiraation innoittamana.
Mutta pettynyt olen jo niin monta kertaa, että nyt täytyy yrittää piinaviikoiksi keksiä muuta ajateltavaa. Onko teillä hyviä vinkkejä tähän?
Riippuu tosi paljon ihmisestä. Yleensä akupunktiohoitaja tekee kattavan esitietokyselyn ja kartottaa toiveita ja mahdollisia oireita. Mahdollisesti positiivisin vaikutus siinä on se, että akupunktiopisteitä pistäessä/hieroessa se rentouttaa kroppaa, joka toki auttaa raskautumisessa :)Miten tuon akupunktion siis pitäisi auttaa ja onko ajankohdalla väliä milloin kannattaisi käydä? Täällä ovulaatio tulossa luultavasti ensi viikon alussa. En usko että ihan nyt vielä viikonlopuksi osuu.