Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hailakka viiva näkyy. Ovistestinä nega.Näkeekö kukaan muu tässä samaa kun minä?
Mä sanoisin että jotain näkyyNäkeekö kukaan muu tässä samaa kun minä?
Elikkäs sillon kun tummentuu niin pos? Hölmö kysymys mutta mä en ymmärrä näistä yhtään mitään Pitäis ehkä vähän paremmin tutustua.Hailakka viiva näkyy. Ovistestinä nega.
Joo, testiviivan tulee olla vähintään yhtä vahva kuin kontrollin ollakseen positiivinen. Haamut ym. on negatiivisia.Elikkäs sillon kun tummentuu niin pos? Hölmö kysymys mutta mä en ymmärrä näistä yhtään mitään Pitäis ehkä vähän paremmin tutustua.
Nyt sitten toivotaan että viiva vahvistuuJoo, testiviivan tulee olla vähintään yhtä vahva kuin kontrollin ollakseen positiivinen. Haamut ym. on negatiivisia.
Millaiseksi tämä viiva vahvistui?Näkeekö kukaan muu tässä samaa kun minä?
Tämmöseksi Pitäiskö uhrata yks DigiMillaiseksi tämä viiva vahvistui?
Nämä testit eivät anna kaikille tasavahvaa plussaa itselläni on aina näiden kanssa haaleampi viiva mutta digillä tarkistanut että on plussa.
Toisen mallin testi
Minustakin tämä on selvä plussa! Kannattaa myös kattoa niiden käyttöohjeista se aika, et minkä ajan jälkeen (esim 5min) sitä testiä ei enää voi tulkita ja kannattaa heittää pois. Voi näyttää jälkikäteen tummempaa viivaa, mitä oikeesti olis ja johtaa harhaan. Nimim. kaikki virheet testeillä jo tehnyt :DToisen mallin testi
Vau onpa ihana juttu, paljon onnea! Jos saan udella niin oliko sulla mitään oireita myöskään ennen testin tekoa? Ja oliko teillä minkä verran yritystä takana?Mä tosiaan tein yllätyksekseni plussatestin pari päivää sitten ja eilen vielä varmistin digillä. Viikkoja edellisistä menkoista laskien tänään 4+5. Nyt jännätään, pysyykö tämä matkassa. Ensimmäinen plussani ikinä. Mitään varsinaisia raskausoireita ei vielä oikein ole, mutta flunssa näköjään iski heti päälle.
Tällä hetkellä en oikein tiedä, mihin kirjoittelisi. Kun ei tiedä, jatkuuko raskaus, niin en viitsi noihin raskauskeskusteluihin vielä osallistua. Vähän arvoin, kehtaanko soittaa vielä neuvolaankaan, mutta hyvä, että soitin. Aikoja oli todella huonosti, sain ekan ajan vasta viikoille 10+1.
Tsemppiä kaikille, toivottavasti tavataan tuolla odotusryhmissä.
Joo, sen oon kyllä kans oppinut!.. Mutta onneks näiden viivojen tuloon ei menny varmaan kun max 20sek. Huomenna katon vielä tuleeko hymynaamaMinustakin tämä on selvä plussa! Kannattaa myös kattoa niiden käyttöohjeista se aika, et minkä ajan jälkeen (esim 5min) sitä testiä ei enää voi tulkita ja kannattaa heittää pois. Voi näyttää jälkikäteen tummempaa viivaa, mitä oikeesti olis ja johtaa harhaan. Nimim. kaikki virheet testeillä jo tehnyt :D
Tottakai saa udella .. Ei mulla ollut juurikaan mitään. Ilmeisesti ainoastaan kun alapäästä tuli limaa.. Ja tosiaan kierrosta ei mitään käryä, joten ollaan menty vähän niinkö hakuammunnalla... Yritys aloitettiin 8/23. Tänään keskenmenosta tuli kuluneeksi 5vkoa.Vau onpa ihana juttu, paljon onnea! Jos saan udella niin oliko sulla mitään oireita myöskään ennen testin tekoa? Ja oliko teillä minkä verran yritystä takana?
Joo, aiemmat on raskauskeijusta. Mulle tuli näistä alun alkaen semmonen olo, että jos näyttää positiivista niin pelkästään sen varaan en lähde mitään laskemaan. Mutta ovat sen verran halpoja että raaskii kuluttaa kun metsästetään ovulaatiotaOletko noi aiemmat liuskat tilannut raskauskeijusta? Muistaakseni ne liuskat tai ne toiset ei tosiaan toimi monilla. Itselläni on se plussa niissä n. Puolet haaleampi kuin kontrolli! Hyvä et teit toisella testillä! Toi on selvä plussa.