Haaveena esikoinen

Hyppään kyytiin tähän ryhmään. Täällä 34v, entinen "ei ikinä lapsia mulle"-vauvahaaveilija 😄 elämänkatsomus muuttui ihan täysin muutama vuosi sitten läheisen kuoleman ja muiden vaikeuksien takia. Siitä ajatus lapsesta alkoi kehittyä ja päästiin miehen kanssa yhteiseen päätökseen, että lähdetään yrittämään. Ehkäisy jätettiin pois 10/23 ja ehdin käyttää kaikki maailman ehkäisykapselit, minipillerit ja e-pillerit varmaan siihen mennessä ja kierto oli ihan mitä sattuu monia vuosia tai kuukautiset pois kokonaan. Olin ihan varma, että tässä menee aikaa, että saan koko systeemin sisälläni sellaiseen kuntoon, että raskaus on mahdollista.
Ovulaatiota ei vielä tähän mennessä ole metsästetty vaan koitetaan olisiko onnea onnistua ilman tarkkaa aikataulutusta ja suunnittelua.
Eka plussakin raskaustestiin tuli viime viikolla. Se kuitenkin meni kesken nopeasti ja tänään varmistin, että testi näyttää nyt negatiivista. Pettymys tässä nyt on ensimmäisenä mielessä, mutta samalla vähän iloakin tähän mahtuu, koska selvästi tällä keholla voi vielä jotain tuottaa 😊
 
Muokattu viimeksi:
Onpas täällä taas kaikilla jänniä aikoja! Tsemppiä piinailuihin!

Meidän hoidoista päivittelyä, löytyi ultrassa 1 kpl 11 mm johtofollikkeli vasemmalta ja limakalvo ihan ok kiertopäiviin ja rakenne hyvä. Ovulaation pitäis gynen mukaan olla ens keskiviikkona, saa nähdä miten käy😊 yritän olla toiveikas😇
 
Mä tosiaan tein yllätyksekseni plussatestin pari päivää sitten ja eilen vielä varmistin digillä. Viikkoja edellisistä menkoista laskien tänään 4+5. Nyt jännätään, pysyykö tämä matkassa. Ensimmäinen plussani ikinä. Mitään varsinaisia raskausoireita ei vielä oikein ole, mutta flunssa näköjään iski heti päälle.

Tällä hetkellä en oikein tiedä, mihin kirjoittelisi. Kun ei tiedä, jatkuuko raskaus, niin en viitsi noihin raskauskeskusteluihin vielä osallistua. Vähän arvoin, kehtaanko soittaa vielä neuvolaankaan, mutta hyvä, että soitin. Aikoja oli todella huonosti, sain ekan ajan vasta viikoille 10+1.

Tsemppiä kaikille, toivottavasti tavataan tuolla odotusryhmissä. 💕
 
Näkeekö kukaan muu tässä samaa kun minä? 😩
 

Liitteet

  • IMG20240224142902.jpg
    IMG20240224142902.jpg
    4.9 MB · Katsottu: 105
Elikkäs sillon kun tummentuu niin pos? Hölmö kysymys mutta mä en ymmärrä näistä yhtään mitään 🥹 Pitäis ehkä vähän paremmin tutustua.
Joo, testiviivan tulee olla vähintään yhtä vahva kuin kontrollin ollakseen positiivinen. Haamut ym. on negatiivisia. :smiling-eyes:
 
Mistä päivistä porukka on alottanut testailut? Hirveesti testit kaapissa huutelee alottaan haamun metsästyksen 👻 oon kysyny tätä kyllä ennenkin. Työlästä tämä odottelu.. Kuun vika ois dpo8.
 
Millaiseksi tämä viiva vahvistui?
Nämä testit eivät anna kaikille tasavahvaa plussaa itselläni on aina näiden kanssa haaleampi viiva mutta digillä tarkistanut että on plussa.
Tämmöseksi 🥴 Pitäiskö uhrata yks Digi 🤔
 

Liitteet

  • 17087840732441740212930971714792.jpg
    17087840732441740212930971714792.jpg
    5 MB · Katsottu: 76
Toisen mallin testi 😅

Oletko noi aiemmat liuskat tilannut raskauskeijusta? Muistaakseni ne liuskat tai ne toiset ei tosiaan toimi monilla. Itselläni on se plussa niissä n. Puolet haaleampi kuin kontrolli! Hyvä et teit toisella testillä! Toi on selvä plussa.
 
Toisen mallin testi 😅
Minustakin tämä on selvä plussa! Kannattaa myös kattoa niiden käyttöohjeista se aika, et minkä ajan jälkeen (esim 5min) sitä testiä ei enää voi tulkita ja kannattaa heittää pois. Voi näyttää jälkikäteen tummempaa viivaa, mitä oikeesti olis ja johtaa harhaan. Nimim. kaikki virheet testeillä jo tehnyt :D
 
Mä tosiaan tein yllätyksekseni plussatestin pari päivää sitten ja eilen vielä varmistin digillä. Viikkoja edellisistä menkoista laskien tänään 4+5. Nyt jännätään, pysyykö tämä matkassa. Ensimmäinen plussani ikinä. Mitään varsinaisia raskausoireita ei vielä oikein ole, mutta flunssa näköjään iski heti päälle.

Tällä hetkellä en oikein tiedä, mihin kirjoittelisi. Kun ei tiedä, jatkuuko raskaus, niin en viitsi noihin raskauskeskusteluihin vielä osallistua. Vähän arvoin, kehtaanko soittaa vielä neuvolaankaan, mutta hyvä, että soitin. Aikoja oli todella huonosti, sain ekan ajan vasta viikoille 10+1.

Tsemppiä kaikille, toivottavasti tavataan tuolla odotusryhmissä. 💕
Vau onpa ihana juttu, paljon onnea!♥️ Jos saan udella niin oliko sulla mitään oireita myöskään ennen testin tekoa? Ja oliko teillä minkä verran yritystä takana?
 
Minustakin tämä on selvä plussa! Kannattaa myös kattoa niiden käyttöohjeista se aika, et minkä ajan jälkeen (esim 5min) sitä testiä ei enää voi tulkita ja kannattaa heittää pois. Voi näyttää jälkikäteen tummempaa viivaa, mitä oikeesti olis ja johtaa harhaan. Nimim. kaikki virheet testeillä jo tehnyt :D
Joo, sen oon kyllä kans oppinut!.. Mutta onneks näiden viivojen tuloon ei menny varmaan kun max 20sek. ☺️ Huomenna katon vielä tuleeko hymynaama 🫣
 
Vau onpa ihana juttu, paljon onnea!♥️ Jos saan udella niin oliko sulla mitään oireita myöskään ennen testin tekoa? Ja oliko teillä minkä verran yritystä takana?
Tottakai saa udella ☺️ .. Ei mulla ollut juurikaan mitään. Ilmeisesti ainoastaan kun alapäästä tuli limaa.. Ja tosiaan kierrosta ei mitään käryä, joten ollaan menty vähän niinkö hakuammunnalla... Yritys aloitettiin 8/23. Tänään keskenmenosta tuli kuluneeksi 5vkoa.
 
Oletko noi aiemmat liuskat tilannut raskauskeijusta? Muistaakseni ne liuskat tai ne toiset ei tosiaan toimi monilla. Itselläni on se plussa niissä n. Puolet haaleampi kuin kontrolli! Hyvä et teit toisella testillä! Toi on selvä plussa.
Joo, aiemmat on raskauskeijusta. ☺️ Mulle tuli näistä alun alkaen semmonen olo, että jos näyttää positiivista niin pelkästään sen varaan en lähde mitään laskemaan. Mutta ovat sen verran halpoja että raaskii kuluttaa kun metsästetään ovulaatiota 😅
 
Takaisin
Top