Haaveena esikoinen

Jätin soittopyynnön neuvolaan, palailevat arkena sitten asiaan. Mutta joo kyllä tässä alkaa kuumotella, ja ehdottomasti haluan että ultrataan uudestaan. Digitestissäkin tuli isompi luku kun ennen keskenmenoa.. Ja kun kerta kohtu oli tyhjä pari viikkoa sitten, niin tuo kohdun ulkopuolinen kuumottelee.
Tuun sivusta huutelemaan. Ekana tosi paljon tsemppiä ja oon hirmu pahoillani tosta tilanteesta. ♥️ Ei sen hsg:n tosiaan pitäisi nousta ja vaikka voi raskaustesti näyttää plussaa vielä jonkun aikaa keskenmenon jälkeen, niin kyllä sen pitäisi olla haalistumaan päin. Sulla oli tosi vahva viiva vielä. En halua lietsoa pelkoa, mut itse epäilisin kyllä hyvin vahvasti kohdunulkoista, mitä ei oo vaan viime ultrassa huomattu. Jos sulla tulee mitään oireita, kipuja tms. Oo heti yhteydessä naistentautien päivystykseen tai raskaus/synnytys päivystys millä nimellä se teillä päin onkaan. Itse saattaisin kyllä soitella sinne varmuudeksi muutenkin jo huomenna ja kysyä toimintaohjeita.

Jätin soittopyynnön neuvolaan, palailevat arkena sitten asiaan. Mutta joo kyllä tässä alkaa kuumotella, ja ehdottomasti haluan että ultrataan uudestaan. Digitestissäkin tuli isompi luku kun ennen keskenmenoa.. Ja kun kerta kohtu oli tyhjä pari viikkoa sitten, niin tuo kohdun ulkopuolinen kuumottelee.
Jos kovia kipuja tulee, niin sitten päivystykseen. 😶

Täällä aletaan pikkuhiljaa olemaan lähes terveinä taas, nyt on kp11 ja ovulaation pitäisi osua ensi perjantaille, jos tuo kuumeinen flunssa ei sekoittanut kiertoa täysin. Mieskin eilen totesi yllättäen saunassa, että hänelläkin on kova vauvakuume :Face With Tears Of Joy::red-heart: Asiaa ei auta se, että parhaalla ystävälläni on tässä kuussa ensimmäinen neuvola-aika, haluaisin niin kovasti itsekin jo kokea odotusajan ja kaiken mitä siihen liittyy.

Sinänsä jännä juttu, kun puhutaan että nykyään ihmiset hankkivat lapsia ''liian myöhään'', kun omassa lähipiirissä on niin paljon nuoria äitejä. Ystäväpiirissä ja suvussa on tällä hetkellä ainakin 4 suunnilleen meidän ikäistä paria, joilla joko on tai on tulossa lapsia. Itse en usko siihen, että on ns. oikeaa tai väärää ikää hankkia lapsia, mutta toisaalta oli kyllä kieltämättä mukavaa, kun omat isovanhemmatkin olivat vasta nelikymppisiä, kun olin pieni. Viimeiset isoisovanhemmatkin menehtyivät vasta tässä 2 vuoden sisällä, mielestäni on ollut suuri rikkaus tuntea heidätkin niin pitkään. Hieman aiheeseen liittymätöntä pohdintaa, pahoittelut siitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

En tiedä mitä sanoa, aivan älytön shokki ja tunnemyrsky! :Weary Cat Face: Päivystyksessä tulehdusarvot normaalit, hcg 2500 ja kohdun sisällä havaittavissa ruskuaispussi. :Weary Cat Face: arveli, että olen ovuloinut ja raskautunut lähes välittömästi keskenmenon jälkeen, ja nyt olisi toinen raskaus menossa. Kipujen ja tilanteen epävarmuuden vuoksi parin päivän päästä kertaalleen katsovat onko hcg lähtenyt nousuun, mutta muuten toivotti varovaiset onnittelut :loudlycrying::red-heart::smiling face with heart-eyes:

En tiedä mitä sanoa, aivan älytön shokki ja tunnemyrsky! :Weary Cat Face: Päivystyksessä tulehdusarvot normaalit, hcg 2500 ja kohdun sisällä havaittavissa ruskuaispussi. :Weary Cat Face: arveli, että olen ovuloinut ja raskautunut lähes välittömästi keskenmenon jälkeen, ja nyt olisi toinen raskaus menossa. Kipujen ja tilanteen epävarmuuden vuoksi parin päivän päästä kertaalleen katsovat onko hcg lähtenyt nousuun, mutta muuten toivotti varovaiset onnittelut :loudlycrying::red-heart::smiling face with heart-eyes:
Hyvänen aika, onpa jännät paikat! Hyvä varmasti tarkistaa vielä tilanne hcg-mittauksella mutta varovaiset onnittelut!

Ohhoh, mutta tämähän on hieno uutinen! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin 😊

Minähän sanoin ihmeitä joskus tapahtuvan 😭 ❤️ Itsekin olin vahvasti hengessä mukana, heräsin juuri yövuoron jälkeisiltä päiväunilta ja tulin tänne katsomaan onko leikkaukseen jouduttu. Olipas kyllä positiivinen (monella tapaa) aloitus joulukuulle. 🥰

Heip!
Ihana lukea ihania uutisia täältä!😍
Meillä DPO5 ja pientä tunnemyrskyä päällä. Itkettää se, että mies on niin ihana, pienet lapset ja näköjään muiden hyvät uutiset🙈😂 villi veikkaus on, että pms-oiretta on vain, mutta ei sitä koskaan tiedä. Muutenkin jokaista oiretta tuntuu kyttäävän, lähtien unista ja niiden puutteesta ja samalla uskottelee itselleen, että ihan varmana menkat alkaa loppuviikosta. Tsemppiä joulun odotukseen, toivotaan että siitä saisi vähän harhautusta tähän odotukseen!

Täällä saatu viimeinkin ovisplussa! Hieman myöhässä mitä yleensä, mutta kohta pääsee sitten taas piinailemaan. 🙏🏻
IMG_20241203_100140.jpg

Hetken vielä roikun tässä keskustelussa ennen kun uskallan siirtyä muualle. Tänään ja huomenna super jännät ja vähän ahdistavat paikat, tänään hcg seuranta ja huomenna lääkäri sanoi soittelevansa tuloksista. Jos on about tuplaantunut niin ehkä sitten uskaltaa vähän jo hengähtää ja toivoa että tämä raskaus kehittyisi vaikka edellinen meni kesken.

Takaisin