Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisihan sen positiivisen sinullekin jo suonut. Eikös teillä kohta ole jo vuosi täynnä tallenteluja...Vaan pienikin painon pudotus voi olla The juttu, jolla elimistön saisit heräämään raskauteen...Ei siitä ainakaan haittaa ole. Millä metodilla aiot kiloja tiputtaa? Toivottavasti olet niitä onnellisia , joille se on helppoa, jos se nyt yleensä sellaista voi olla!Sieltähän ne taas alkoi, pari päivää myöhässä.
Pitäisi varmaan ihan toden teolla yrittää tiputtaa vähän painoa, jos se jotenkin edesauttaisi munasarjojen toimintaa. Kuitenkin edelleen epäilen itselläni pco-tyyppistä ongelmaa, joten olisi varmasti ihan varteenotettava ajatus. Epäilen myös, että jos nyt tutkimuksiin lähdettäisiin, niin sieltäkin kehoitettaisiin ensiksi painonpudotukseen, joten voisihan sitä jo aloitella. Ylipainoa mulla on ehkä joku 15kg eli ei kuitenkaan mitään ihan älytöntä määrää.
Elokuussa alettiin ”yrittämään” eli kyllähän se vuoden rajapyykki pelottavasti lähestyy.Olisihan sen positiivisen sinullekin jo suonut. Eikös teillä kohta ole jo vuosi täynnä tallenteluja...Vaan pienikin painon pudotus voi olla The juttu, jolla elimistön saisit heräämään raskauteen...Ei siitä ainakaan haittaa ole. Millä metodilla aiot kiloja tiputtaa? Toivottavasti olet niitä onnellisia , joille se on helppoa, jos se nyt yleensä sellaista voi olla!
Tsemppiä!!
Jäätelöhammas on paha Ehkäpä ruokit sitä kevyesti vain kerran viikkoon, niin ei ala kovin kiukkuilemaan.Elokuussa alettiin ”yrittämään” eli kyllähän se vuoden rajapyykki pelottavasti lähestyy.
Mä olen melkonen herkuttelija, joten ihan varmaan jo sillä, että jättäisin turhat herkuttelut hetkeksi pois, saisin tuloksia. Toki se ei ehkä näin kesää kohti ole ihan helppoa, koska rakastan jäätelöä. Mutta kevyemmällä ruokavaliolla ja liikunnan lisäämisellä ajattelin lähteä liikkeelle. Oon ennenkin pudottanut painoa näistä samoista lukemista melkein 20kg, mutta onhan se helpommin sanottu kuin tehty. Mutta josko tää kuitenkin motivois.
Ootko kokeillut syödä myo-inositolia? Kerkesin just tilata sitä itselleni ja olin aikeissa aloittaa sen, kun sit tärppäsikin. Mutta osalla se on pcos:in kanssa auttanut ja mulle itseasiassa gynekin sanoi alkuvuodesta, että voin hyvin kokeilla syödä sitä jos haluan.Sieltähän ne taas alkoi, pari päivää myöhässä.
Pitäisi varmaan ihan toden teolla yrittää tiputtaa vähän painoa, jos se jotenkin edesauttaisi munasarjojen toimintaa. Kuitenkin edelleen epäilen itselläni pco-tyyppistä ongelmaa, joten olisi varmasti ihan varteenotettava ajatus. Epäilen myös, että jos nyt tutkimuksiin lähdettäisiin, niin sieltäkin kehoitettaisiin ensiksi painonpudotukseen, joten voisihan sitä jo aloitella. Ylipainoa mulla on ehkä joku 15kg eli ei kuitenkaan mitään ihan älytöntä määrää.
Iso peukku ainakin multa Lohilon jäätelöille, niissä osa on tosi hyviä. Arvokkaitahan ne on eikä mitään isoja paketteja mutta jos se auttaisi pahimpaan jäätelön tuskaan?Elokuussa alettiin ”yrittämään” eli kyllähän se vuoden rajapyykki pelottavasti lähestyy.
Mä olen melkonen herkuttelija, joten ihan varmaan jo sillä, että jättäisin turhat herkuttelut hetkeksi pois, saisin tuloksia. Toki se ei ehkä näin kesää kohti ole ihan helppoa, koska rakastan jäätelöä. Mutta kevyemmällä ruokavaliolla ja liikunnan lisäämisellä ajattelin lähteä liikkeelle. Oon ennenkin pudottanut painoa näistä samoista lukemista melkein 20kg, mutta onhan se helpommin sanottu kuin tehty. Mutta josko tää kuitenkin motivois.
Hei mäkin jossain vaiheessa söin näitä jätskejä kun meinas lähteä lapasesta jäätelönsyönti suuri jäätelöfani täälläkin siis.Iso peukku ainakin multa Lohilon jäätelöille, niissä osa on tosi hyviä. Arvokkaitahan ne on eikä mitään isoja paketteja mutta jos se auttaisi pahimpaan jäätelön tuskaan?
Oon kuullut tosta myo-inositolista paljon, mutta en oo jaksanut perehtyä sen enempää. Kyllähän tössä kaikki keinot voisi ottaa käyttöön, varsinkin kun mulla on jotenkin korkea kynnys hakeutua tutkimuksiin asian tiimoilta. Mitä valmistetta tilasit?Ootko kokeillut syödä myo-inositolia? Kerkesin just tilata sitä itselleni ja olin aikeissa aloittaa sen, kun sit tärppäsikin. Mutta osalla se on pcos:in kanssa auttanut ja mulle itseasiassa gynekin sanoi alkuvuodesta, että voin hyvin kokeilla syödä sitä jos haluan.
Joo, ne on hyviä! Ja kesällä toki mehujäätkin toimii ja on monet aika vähäkalorisia.Iso peukku ainakin multa Lohilon jäätelöille, niissä osa on tosi hyviä. Arvokkaitahan ne on eikä mitään isoja paketteja mutta jos se auttaisi pahimpaan jäätelön tuskaan?
Muakin kiinnostaisi tää!Oon kuullut tosta myo-inositolista paljon, mutta en oo jaksanut perehtyä sen enempää. Kyllähän tössä kaikki keinot voisi ottaa käyttöön, varsinkin kun mulla on jotenkin korkea kynnys hakeutua tutkimuksiin asian tiimoilta. Mitä valmistetta tilasit?
Mulla ei ennen kipeytyneet koskaan! Ne alkoi kipeytyä noin 1,5 vuotta sitten about samoihin aikoihin kun yrityskin alkoi, jännää kyllä gyne sanoi että pms oireet voi muuttua ajan saatossa.Dpo 12, en oo testannut. Kävin ruokakaupassa ja ostin yhden rfsu herkän testin ja ajattelin huomenna testata Mitään oireita ei oikein ole.
Onko täällä muuten muita joiden rinnat eivät ikinä kipeydy? Olis mielenkiintoista kuulla!