Haaveena esikoinen

Meinaatko testata vai ootella vaan, että alkaisko menkat kuitenkin kunnolla? Mulla ei nyt enää tänään oo tullu mitään vuotoa, mutta näin on kyllä käynyt aikaisemminkin ja sit taas alkanut uudestaan. En tiiä mitä tekisin, odottelisiko vai testaisko 😅 Toki pelkästään se, että kävis ostamassa testejä, vois saada menkkahanat aukeemaan.
Täällä alkoi kun alkoikin perjantaina hiiirveät vuodot😳 Noh ei tässä muuta kuin uuteen kiertoon, toivotaan et silla Hannie ois parempi tilanne 🤞🏼

@Hapero paljon onnea ja viivoille vahvistumisia😍🌸

Mulla oli hyvin pitkään positiivinen mieli mutta nyt negatiiviset ajatukset on saaneet taas vallan. Dpo8 ja kaiketi ei muuta oiretta kuin rintojen arkuus ja turvotus. Muutaman päivän oon ollut alakuloinen ja esim töissä ärsyynnyin kaikesta ja kaikista😅 Nyt reissussa äidin luona, mikä myös aiheuttaa ristiriitaisia tunteita moneltakin osin. Maanantaina tosiaan ois tarkoitus testailla ja mieli valmistautuu jo siihen että korkeelta tiputaan. Pahoittelut negistelystä, pieni purkautuminen vaan🥺

@Nekkuu Samoissa mennään ja samanlaisia ajatuksia itsellä... :sad-face: Mieli varmaan valmistautuu pahimpaan, ettei sitten tule niin isoa pettymystä. Mä en ehkä vielä maanantaina uskalla testailla, mutta jos vaikka keskiviikkona. Ollaan lähdössä ensi viikonloppuna reissuun puolison vanhempien kanssa ja jos nyt plussaisin ennen sitä niin on kyllä vaikea keksiä syytä miksi en ota lasia viiniä ym. Varmasti arvaisivat heti. Ovat kyselleet lastenlasten perään jo jonkin aikaa.

Tänään kp 27/28, huomenna pitäisi alkaa menkat. Eilisillasta lähtien (olin siis yön töissä) ollut tasaisesti ihan alavatsalla sellaista tuikkivaa, vihlovaa tuntemusta. Sellaisia 1-2 sekunnin pituisia vihlaisuja. En muista, että tällaista olisi ollut koskaan aiemmin. Liekö joku hyvä merkki, joku uusi menkkaoire vai joku täysin muuhun liittyvä juttu…🙈

@hitchhiker kiva että on ihmisiä jotka ymmärtää🫶🏽 Mä ajattelin että testaisin huomenna, koska voi olla että töissä ”joutuu” yhden kilistelymaljan ottamaan. Tai sitten vaan skippaan sen joka tapauksessa😅 Toi on ikävää jos ulkopuolelta tulee painetta ja uteluita lapsista 🥺

Mulla dpo 6-7 ja rinnat nyt tooodellaaa kipeät. Yleensä vasta alkaa kipeytyä tässä kohtaa, nyt olleet oviksesta asti kipeät. Meni jotenkin mullakin toivo kun aattelen että jos ois tärpännyt niin tuskin tässä kohtaa vielä kipuilis näin pahasti vaan alkais jotenkin hitaammin ja kipeytyis enemmän sit kun menkat lähempänä ja myöhässä. 😒 On tää kyllä syvältä kuukausi toisensa jälkeen analysoida näitä oireita ja miettiä että mitähän hittoa oma kroppa taas duunaa.

@Emri mahtavaa, että ootte saaneet ajan! Meilläkin tuo sama siis edessä. Onko teiltä tutkittu vielä mitään? 😊

@Vilski musta tuntuu, että toi on sellanen oire, mistä oon lukenu erityisen usein ja oikein odottanut, että joskus tuntuisi tuolta. Mutta ikinä ei oo niin käynyt 😄 Toivottavasti olisi sun kohdalla hyvä merkki! 🤞🏼

Toivottavasti tämä kierto ei mee höpöksi tämän loppumattoman flunssan kanssa, 2 viikkoa jo sairastanut. Onko muilla ollut vaikutusta?

@Hertta7 verikokeita vasta otettu ja niiden osalta kaikki ainakin ok. En nyt oikein tiedä että että tehdäänkö siellä lapsettomuuspolin ensikäynnillä jo jotain tutkimuksia vai onko vaan jutustelua ja sen jälkeen tutkimuksiin. 🤔

Toivottavasti tämä kierto ei mee höpöksi tämän loppumattoman flunssan kanssa, 2 viikkoa jo sairastanut. Onko muilla ollut vaikutusta?
Mulla on nuhakuume pidentänyt kiertoa. Nyt kun katson dataa taaksepäin niin ne kierrot missä ollut kunnon kuume niin ovat olleet ne kaikkein pisimmät. Liekö sattumaa vai liittyykö juuri sairasteluun. Mut varmasti kovin yksilöllistä tuokin, et tekeekö mitään 😅

Nyt uskalsin vielä digin tehdä. Alkaa tuntua, että totta se on. Tammikuinen on kyydissä. Kiitos kaikille onnitteluista ja toivotan niiiiiin paljon tsemppiä kaikille yritykseen! Toivottavasti kaikille pian tämä sama tapahtuu 😍

Liitteet

• 20240513_054319.jpg
    20240513_054319.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 58
@Nekkuu Eikä :( Tuo on aina niin lannistavaa, negatestien teko... Mutta kuten itsekin sanoit, dpo10 on vielä aikainen, joten paljon voi vielä tapahtua! Ja jos ei nyt tässä kierrossa, niin kyllä teidänkin aikanne tulee. :red-heart:

Paljon onnea plussanneille! ❤️❤️❤️

Itse en ovulaatiota löytänyt tästä kierrosta ja kp20 eteenpäin en jaksanut enää testata. Kaikki viivat oli yhtä hailakoita. Epäilen että se huonosti sopiva lääke esti ovulaation. Ei ole siis toiveet korkealla, ja harmittaa että meni hukkaan kun nyt talleteltiin niin ahkerasti. Yritän siirtyä ajatuksissa jo seuraavaan kiertoon, vaikka vähän hankalaa onkin ja aina joku toivonkipinä silti yrittää puskea pintaan.

Pitkästä aikaa paluu tänne! Lukenut oon välillä viestejä, mutta alkuvuodesta ollut vähän motivaatio hukassa, kun ei ole mitään tapahtunut omassa kehossa. Ihana yllätys, että täällä oli useampi plussannut lähipäivinä, paljon onnea ja tarrasukkia 😍

Soitin keväällä neuvolaan ja kyselin voimmeko jo saada sieltä apuja, kun en saa edes ovulaatioita ja sainkin heti ajan hoitajalle ja lääkärille. Lääkäri lähetti verikokeisiin ja naistentautien polille, ja polilta tuli soitto jo seuraavana päivänä! Uskomattoman ripeää toimintaa ja todella lämmin vastaanotto kaikilta 💗 Polilla tehtiin ultraus ja munanjohtimien aukiolotutkimus ja annettiin resepti letroille. Kaikki muuten hyvin, mutta oikeassa munasarjassa PCOS-löydös, ihan niinkuin olin itse aavistellut.

Tässä kierrossa sain ensimmäistä kertaa suht vahvan viivan ovistestiin, ei leffaviivat, mutta omalla mittarilla tummimmat, joten toiveet hieman heräsivät taas ❤️ Nyt DPO0 ja laskettu aika tällä kertaa osuisi omalle syntymäpäivälle 😍

Ei alkanut eilen menkat eli nyt kp 29/28. Edelleen ajoittain erikoisia tuntemuksia vatsan alueella. Tein eilen aamulla kaapin pohjalta löytyneen testin, oli niin negatiivinen kuin olla ja voi. Ei tosin ollut ”aamuvirtsa”, koska olin ollut yön töissä, mutta kyllä näillä päivillä luulisi jo näkyvän.
Menkkoja odotellessa siis. 😓

Takaisin