@Ruusukukka Osanotto menetykseen ja iso lähetys voimaa asian käsittelyyn. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Preggers näyttää hedelmä/marja/vihannes kuvan, se on musta kiva :)Käytättekö mitään sovelluksia raskauden seurantaan? Itseä kiinnostaisi sellaiset jotka näyttää vaikka, että vauva on tällä hetkellä päärynän kokoinen jne.. Suositelkaa jotain!![]()
Itsellä on Pregnancy (vain just sen hedelmäkoon vuoksi) Preglife ja Pregnancy+ (jossa myöskään mulla ei koko päivity), koska en osannut vielä valita vain yhtä näistä. Varsinkin kahdessa jälkimmäisessä on molemmissa omat hyvät puolensa. Itse oon ladannut vain sellaisia, joihin ei tarvitse luoda käyttäjätiliä ja/tai antaa mailiosoitettaKäytättekö mitään sovelluksia raskauden seurantaan? Itseä kiinnostaisi sellaiset jotka näyttää vaikka, että vauva on tällä hetkellä päärynän kokoinen jne.. Suositelkaa jotain!![]()
Tein eilen juustokakun, se oli hyvä aamiainen. Ei yrittänyt tulla ylös
Olen "salaa" käynyt silmäilemässä ketjuja, kunnes päätin alkaa rohkaistumaan. Ensimmäinen lapsi tuloillaan ja pitkän kierron (38pv) vuoksi ennen ekaa neuvolakäyntiä oli kunnallisella varhaisultra jonka perusteella la olisi 3.9. Ekalla neuvolakäynnillä se kuitenkin pyörähti elokuun loppupuolelle tietokonelaskujen mukaan joten pikkusen sekoittaa päätä, että mitäköhän laskukaavaa pitäisi uskoa, mutta olisiko nyt +/- 10vk. 3vk päästä ultran jälkeen ollaan viisaampia. Vielä ei ole kerrottu asiasta eteenpäin, kun haluan ensin itse käsitellä asiaa ja ottaa varman päälle vaikka kaikki onkin mennyt hyvin ja toivotusti eikä raskausoireet ole olleet niin kamalia, kun olen odotellut. Riskejä kuitenkin on ja esimerkiksi sokerirasitus on tiedossa ja ASA:n käyttö alkaa seuraavan ultran jälkeen lääkärin suosituksesta. Ollaan ihan hyvillä mielin kaikin puolin vaikkakin aika tuntuu menevän hiiiitaaasti.

Toki nämä voi olla ihan vaan sattumaakin ja itse keksin tällaisia hormonihuuruissani 
Kuulemma myös jännittää maanantain ensimmäinen neuvolakäynti. Mites muiden miehet?
Mun mies on kans enemmän tota ei puhuta vielä, ei suunnitella vielä kun niin epävarmaa -tyyppiä. Ihana, että miehesi nyt oli kuitenkin kääntynyt intoon päin. Mun mies vielä toppuuttelee. Kovasti odotetaan ekaa seulontaultraa, tuntuu että sen jälkeen voisi alkaa luottaakin raskauden tuovan meille pikkusen syliinLuin jostain, että kiivit auttaa kans ummetukseen mut ei oo nii ikävii massulle ku luumut. En uskalla kokeilla ku oon allerginen molemmilleMulla aivan mega järkky ummetus ja siitä vatsakipua. Eilen vedin epätoivoissani pussillisen luumuja ja tänään alkoi töissä hirveet kouristuksetTuntuu ku kiviä ois vatsa täynnä.
mun ummetuslääke on laktoosillinen jäätelö