@Ruusukukka Osanotto menetykseen ja iso lähetys voimaa asian käsittelyyn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Preggers näyttää hedelmä/marja/vihannes kuvan, se on musta kiva :)Käytättekö mitään sovelluksia raskauden seurantaan? Itseä kiinnostaisi sellaiset jotka näyttää vaikka, että vauva on tällä hetkellä päärynän kokoinen jne.. Suositelkaa jotain!
Itsellä on Pregnancy (vain just sen hedelmäkoon vuoksi) Preglife ja Pregnancy+ (jossa myöskään mulla ei koko päivity), koska en osannut vielä valita vain yhtä näistä. Varsinkin kahdessa jälkimmäisessä on molemmissa omat hyvät puolensa. Itse oon ladannut vain sellaisia, joihin ei tarvitse luoda käyttäjätiliä ja/tai antaa mailiosoitettaKäytättekö mitään sovelluksia raskauden seurantaan? Itseä kiinnostaisi sellaiset jotka näyttää vaikka, että vauva on tällä hetkellä päärynän kokoinen jne.. Suositelkaa jotain!
Luin jostain, että kiivit auttaa kans ummetukseen mut ei oo nii ikävii massulle ku luumut. En uskalla kokeilla ku oon allerginen molemmille mun ummetuslääke on laktoosillinen jäätelöMulla aivan mega järkky ummetus ja siitä vatsakipua. Eilen vedin epätoivoissani pussillisen luumuja ja tänään alkoi töissä hirveet kouristukset Tuntuu ku kiviä ois vatsa täynnä.