Meillä mies on jotenkin vaitonainen koko asian suhteen. Oli kaveripiirilleen paljastanut kyllä asian jo vajaa kuukausi sitten vaikka sanoin ettei ehkä tarviis vielä. Hänellä kolme aiempaa lasta siis ja tämä mulle kolmas, eka meidän yhteinen. Enemmän ehkä minun idea, toive ja halu mutta kuitenkin tähän hommaan tarvitaan kaksi eikä ketään ole tarvinnut pakottaa
oli valmis lähtemään neuvolaan mukaan mut en ottanut, sanoin että sitten seuraaville käynneille vaikka kun kuunnellaan sydänääniä yms.
Varmaan ristiriitaiset tunteet hänellä. Entisen puolison kanssa hirmu riidat lapsista tai lähinnä elareista koska nainen ei halua muuta ku rahaa ja pimittää lapset itellään jne.. kauhean riitaisaa ollut. Pelkää että persiilleen mennyt avioliitto toistaa itseään meidän kohdalla vauvan myötä. Joten pitää ymmärtää ja antaa hänelle aikaa.
Mulla on ihana ystävä tukena joka kärsii sekundaari lapsettomuudesta, mutta ollut hengessä mukana ja toisillemme laitettu haamuviivoja ja tuntemuksia ja sitä kautta saanut tukea tähän yrittämiseen ja nyt raskauteen. Kovasti toivon että hän myös raskautuisi pian
Lapsille ei olla vielä kerrottu, haluan varmistua että kaikki on hyvin eli pyritään odottelemaan eka uä. Toki olen töissä sellaisessa paikassa että voin ultrata milloin haluan, vielä ei ole mahan päältä näkynyt mitään. Muuta kuin iso kohtu ja reilusti lapsivettä. Mutta eipä hän olekaan vielä ku 1-2cm eli ihan tavallista ettei vatsan päältä näy. Pitää malttaa odottaa vapaat että viikon päästä voi vakoilla uusiks
mulla siis hedelmöittymisestä on viikkoja n.6pv vähemmän kun kuukautisista laskettuna. Tarkentunee siellä virallisessa ultrassa sitten.
Monikkoraskautta epäilen/pelkään. Olikin tuolla testikuvien puolella puhe silloin tammikuun alussa kun testin tein. 8pv hedelmöittymisestä digi testi näytti 2-3vkoa ja muutoinkin oireisto on ollut voimakasta, eritoten väsymys. Tammikuussa nukuin 17-18h/vrk ja olin aivan loppu. Meillä on suvussa useammat kaksoset joskaan ei ihan lähipiirissä mut mummolla oli kolmet sisarukset kaksosia. Ukilla yhdet.
Saattaahan tämä olla pelkkää kuvitelmaa mutta parempi varautua "pahimpaan" niin ei järkytä sitten niin kovin
menee kyllä kaikki uusiksi asuntoa myöten jos näin käy. Mut otetaan vastaan se mikä annetaan. Kunhan edes olisi se yksi jolla kaikki hyvin