Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on myös jäätävä väsymys..vois vaan nukkua mut pakko se on nuo 4 muuta muksua hoitaa Illalla aina ihan raato, nytki sängyssä.
Mulla maistuu parhaiten mandariinit, vichyä juon ja appelsiinimehua
Turvottaa, eikä pelkästään vatsan seudulta kun on jalatkin turvoksissa Toivottavasti tää on vaan jotain hormooneihin liittyvää. Pahoinvoinnin vuoksi en edes ole syönyt juurikaan mitään Muutenkin tässä alkuraskaudessa tullut jo pari kolme kiloa lisää painoa
Mietin kans johtuuko liian vähän nesteensaannista ja siitäe että olen töissä jalkojeni päällä koko työpäivän ajan. Toivottavasti ei ole tullut jäädäkseen tämä turvotusSiis mie just katoin et villasukat painanut jalkoihin ikävät jäljet. Oon kans naamaa myöten turvoksissa pitää vissii juua lisää vettä ja koittaa käydä kävelyllä
Kovasti voimiaMä tein viikko digitestin eilen ja tuli vain 1-2 viikkoa Jotenkin osaisin alkaa varautua pahimpaan ja tänään alkoi vuoto. Joten tämä taisi olla nyt tässä sitten Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnea jo etukäteen vauvoista! Mä poistun täältä foorumeilta toistaiseksi.
Oon todella pahoillaniMä tein viikko digitestin eilen ja tuli vain 1-2 viikkoa Jotenkin osaisin alkaa varautua pahimpaan ja tänään alkoi vuoto. Joten tämä taisi olla nyt tässä sitten Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnea jo etukäteen vauvoista! Mä poistun täältä foorumeilta toistaiseksi.