Höpinäketju 🥰

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninjaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on myös jäätävä väsymys..vois vaan nukkua mut pakko se on nuo 4 muuta muksua hoitaa😀 Illalla aina ihan raato, nytki sängyssä.

Mulla maistuu parhaiten mandariinit, vichyä juon ja appelsiinimehua🙂

Mullaki ollu nyt toi Vichy ja appelsiinimehu kovassa käytössä, etenkin aamuisin iso lasi appelsiinimehua ennen ku tekee mitään muuta parantaa oloa huomattavasti 🙏 alkuun join eri makuisia kivennäisvesiä mut nyt nekin tökkii et vaan se maustamaton menee🤦‍♀️

Mulle appelsiinimehu on tällä hetkellä elämän eliksiiriä. On hetkiä, kun tuntuu ettei mikään muu menisi alas. Sillä saa nopeasti sen verran verensokeria ylös, että saa jotain myös syötyä.

Onnea @Suski87 :Purple Heart: Ja tsemppiä juhlien salailuun! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mun on varmaan tännekin pakko kertoa ihan vain muiden hauskuuttamiseksi: tälleen ensimmäisessä raskaudessa tietenkin vähän ihmetellen koin ekan kunnon hormoonimyrskyn muutama ilta sitten. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Säikytin kyllä samalla itseni ja mieheni. Minulla on aika hauska äidiltäni peritty tapa saada "nauruhepuleita", jotka tietysti oikein väsyneenä korostuu. Illalla mieheni sitten tyypilliseen tapaansa hauskuutti minua ja sain kunnon iltahepulit. No siinä kesken parhaan naururemakan mua rupeskin itkettään jostain syystä kauheesti samalla! Siellä minä istuin sängyn reunalla ja nauroin ja oikein parkumalla itkin vuorotellen. :Face With Tears Of Joy: Mieheni vieressä vähän huolissaankin katseli sitä minun touhua ja sanoikin, että ei taida enää olla raskaudesta epäilystäkään tuon hormoonimyrskyn jälkeen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@sumppunen kiitos tsempeistä!

Panikoin täällä, että mitä jos mies haluaakin tehdä testin vasta sunnuntaina (minä jo keskiviikkona alustin tätä kertomalla, että kuukautiset on päivän myöhässä ja hän oli omaan tapaansa pessimistinen, että nääh nehän nyt voi heittää montakin päivää, älä nyt liikaa innostu), et miten selviän huomisen :rolling:

kävin apteekissa hakemassa pahoinvointi rannekkeet ja vein lapset samalla hampparille, itsekkin sain kanahampurilaisen syötyä😌 esikoinen kovin kade näistä vaaleanpunaisista rannekkeista 😂 jos näistä edes pieni apu olisi🙏
nää raskauden aikaset tosi oudot unet on kyllä jo vähän pelottavia... Yhtenä yönä juttelin henkeviä muutaman vuosia sitten kuolleen asiakkaan kanssa( teen vanhustyötä) ja viime yönä meijän talosta romahti lattia ja siellä oli salainen kerros 😂 huomaa että ahdistaa kun alkaa tämä talo jäädä meille pieneksi 😆

Turvottaako teitä ketään? Mulla nyt rapiat 5 viikkoa ja eilisestä alkaen on jokaisen ruokailun jälkeen ruennut turvottaa niin että näytän jalkapallolta. En ole mikään hoikkanen joten luulis häviävän olemassa olevan pehmeyden peittoon mut 🤷🏻‍♀️

Tiedän kyllä että on alun hormonitoiminnan aiheuttamaa eikä kohtu joka pullottaa mut olo on todella epämiellyttävä. Ja pitäis joku 8vkoa vielä mielellään salailla tätä lapsilta ja töissä jne..mutta tähän oloon ei saa mahaa vedettyä sisään vaikka haluais.
Ja tänään kävin ostamassa kaksi kuppikokoa isommat rintsikat kun tällä viikolla töihin lähtiessä piti laittaa ihmisten vaatteet päälle niin eipä ne entiset liivit enää sopinutkaan. Kotona pitänyt vaan urheiluliivejä tmv pehmeitä liivejä.

En oo syönyt yhtään herkkuja kolmeen viikkoon ja vettä juonut 2-3l/vrk että ei pitäis myöskään olla lihonut. Turvottaa vaan niin helvetisti koko ajan.🐋

Mulla ainakin turvottaa paljon. Tänäänki töissä olin ihan turvonneena, pelkään kans et maha paljastaa ennen ku haluaisin. Toivon ettei kukaan kiinnittäis siihen huomiota kauheesti.

No siis mä jäin tänään jo yhdelle työkaverille kiinni tän mun turvotuksen kanssa.🙈 Mun maha on valehtelematta jo todella iso(tiedän, että johtuu turvotuksesta) ja mies jo sanoi, että jos siellä onkin kaksi. 😅

Tänään on vähän ahdistusta aiheuttanut se, että on ollut todella paljon menkkamaisia kipuja. 😫vuotoa ei ole vielä näkynyt eikä toivottavasti näykään.

Turvottaa kyllä! Ja semmosta outoa turvotusta, joka ei itelle aiheuta tukalaa oloa, mut vatsa on kova pallo😮 käytän ihan löysiä vaatteita vaan, ni ei varsinaisesti näy.

Söin iltapalaksi jogurtin ja kaks mandariinin. Tässä lopputulema.
Normisti olen sellainen, "ei pelkkä maha lihava" vaan enemmän muodokas joka suuntaan.. 😂🫣

Liitteet

• IMG20230113185624.jpg
    IMG20230113185624.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 38
Turvottaa, eikä pelkästään vatsan seudulta kun on jalatkin turvoksissa 😵‍💫 Toivottavasti tää on vaan jotain hormooneihin liittyvää. Pahoinvoinnin vuoksi en edes ole syönyt juurikaan mitään 🤔 Muutenkin tässä alkuraskaudessa tullut jo pari kolme kiloa lisää painoa 🫣

Turvottaa, eikä pelkästään vatsan seudulta kun on jalatkin turvoksissa 😵‍💫 Toivottavasti tää on vaan jotain hormooneihin liittyvää. Pahoinvoinnin vuoksi en edes ole syönyt juurikaan mitään 🤔 Muutenkin tässä alkuraskaudessa tullut jo pari kolme kiloa lisää painoa 🫣

Siis mie just katoin et villasukat painanut jalkoihin ikävät jäljet. Oon kans naamaa myöten turvoksissa😑 pitää vissii juua lisää vettä ja koittaa käydä kävelyllä🙂

Siis mie just katoin et villasukat painanut jalkoihin ikävät jäljet. Oon kans naamaa myöten turvoksissa😑 pitää vissii juua lisää vettä ja koittaa käydä kävelyllä🙂
Mietin kans johtuuko liian vähän nesteensaannista ja siitäe että olen töissä jalkojeni päällä koko työpäivän ajan. Toivottavasti ei ole tullut jäädäkseen tämä turvotus 😅

Mä tein viikko digitestin eilen ja tuli vain 1-2 viikkoa☹️ Jotenkin osaisin alkaa varautua pahimpaan ja tänään alkoi vuoto. Joten tämä taisi olla nyt tässä sitten😔 Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnea jo etukäteen vauvoista!❤️ Mä poistun täältä foorumeilta toistaiseksi.

Mä tein viikko digitestin eilen ja tuli vain 1-2 viikkoa☹️ Jotenkin osaisin alkaa varautua pahimpaan ja tänään alkoi vuoto. Joten tämä taisi olla nyt tässä sitten😔 Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnea jo etukäteen vauvoista!❤️ Mä poistun täältä foorumeilta toistaiseksi.
Kovasti voimia ❤️‍🩹🥺

Oon todella pahoillani ❤️

Takaisin