Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä on myös jäätävä väsymys..vois vaan nukkua mut pakko se on nuo 4 muuta muksua hoitaaIllalla aina ihan raato, nytki sängyssä.
Mulla maistuu parhaiten mandariinit, vichyä juon ja appelsiinimehua![]()
Ja tsemppiä juhlien salailuun! 
Säikytin kyllä samalla itseni ja mieheni. Minulla on aika hauska äidiltäni peritty tapa saada "nauruhepuleita", jotka tietysti oikein väsyneenä korostuu. Illalla mieheni sitten tyypilliseen tapaansa hauskuutti minua ja sain kunnon iltahepulit. No siinä kesken parhaan naururemakan mua rupeskin itkettään jostain syystä kauheesti samalla! Siellä minä istuin sängyn reunalla ja nauroin ja oikein parkumalla itkin vuorotellen.
Mieheni vieressä vähän huolissaankin katseli sitä minun touhua ja sanoikin, että ei taida enää olla raskaudesta epäilystäkään tuon hormoonimyrskyn jälkeen. 

Turvottaa, eikä pelkästään vatsan seudulta kun on jalatkin turvoksissaToivottavasti tää on vaan jotain hormooneihin liittyvää. Pahoinvoinnin vuoksi en edes ole syönyt juurikaan mitään
Muutenkin tässä alkuraskaudessa tullut jo pari kolme kiloa lisää painoa
![]()
Mietin kans johtuuko liian vähän nesteensaannista ja siitäe että olen töissä jalkojeni päällä koko työpäivän ajan. Toivottavasti ei ole tullut jäädäkseen tämä turvotusSiis mie just katoin et villasukat painanut jalkoihin ikävät jäljet. Oon kans naamaa myöten turvoksissapitää vissii juua lisää vettä ja koittaa käydä kävelyllä
![]()
Kovasti voimiaMä tein viikko digitestin eilen ja tuli vain 1-2 viikkoaJotenkin osaisin alkaa varautua pahimpaan ja tänään alkoi vuoto. Joten tämä taisi olla nyt tässä sitten
Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnea jo etukäteen vauvoista!
Mä poistun täältä foorumeilta toistaiseksi.
Oon todella pahoillaniMä tein viikko digitestin eilen ja tuli vain 1-2 viikkoaJotenkin osaisin alkaa varautua pahimpaan ja tänään alkoi vuoto. Joten tämä taisi olla nyt tässä sitten
Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnea jo etukäteen vauvoista!
Mä poistun täältä foorumeilta toistaiseksi.