Höpinä ketju

Mäkin voisin osallistua höpinöihin vaikkei vielä paljoa asiaa olekaan. Nyt olisi menkoista laskettuna rv 5+2 menossa.

Kiva lukea täältä muiden ajatuksia ja mietteitä, kun ei tässä vaiheessa vielä viitti raskaudesta kellekkään mainostaa. Ja esikoisen odotusajan jutut on jo ihan unholassa.. nopeesti ne unohtuu Beaming Face With Smiling Eyes

Tervetuloa! Minkä ikäinen esikoinen sulla on?

• Tykkään
Reaktiot: e90
En oikein ymmärrä miksi kaivelen edellistä (ensimmäinen raskaus) keskenmenon ajankohtia esille. On jotenkin tärkeää, että tietäisin tämän jatkuvan sen yli.

Viimeksi olin oikeasti tietoisesti raskaana vain 9 päivää ja varhaisultrassa oli jo ollut kesken 2 viikkoa ja jouduin vielä 12 päivää päälle kantamaan kuollutta mukanani. Aika kauan se oli ja raskasta se oli.

Tämän viikon sunnuntaina olisi tuo maaginen 6+4 raja, joten ensi tiistain varhaisultrassa sitten selviää meneekö maaginen raja rikki.

Vielä 12 päivää varhaisultraa odottellessa… tein eilen ovistestin koska niitä lojuu kaapissa. Tänään on tullut kaksi liikuttumisen aaltoa ja hajuaisti voi luoja. Rinnat kutisee!

En oikein ymmärrä miksi kaivelen edellistä (ensimmäinen raskaus) keskenmenon ajankohtia esille. On jotenkin tärkeää, että tietäisin tämän jatkuvan sen yli.

Viimeksi olin oikeasti tietoisesti raskaana vain 9 päivää ja varhaisultrassa oli jo ollut kesken 2 viikkoa ja jouduin vielä 12 päivää päälle kantamaan kuollutta mukanani. Aika kauan se oli ja raskasta se oli.

Tämän viikon sunnuntaina olisi tuo maaginen 6+4 raja, joten ensi tiistain varhaisultrassa sitten selviää meneekö maaginen raja rikki.

Mä koin tammikuussa 2018 keskenmenon, meni spontaanisti arviolta viikoilla 6+jotain. Plussasin pian uudestaan 03/18 ja olin ensimmäiset viikot todella hermostunut ja peloissani. En uskaltanut käydä edes salilla koska pelkäsin rehkimisen aloittavan vuodon.

Sanoisin, että on ihan luonnollista että ne edelliset kokemukset puskee pintaan. Ja haluaisin uskoa että se myös auttaa käymään asiaa läpi Brown Heart

Tsemppiä ensi viikon ultraan! Mä meen myös tiistaina Beating Heart

Aamun pieni romahdus tuli siinä kun oura näyttää ettei olisi yölämpöä enää. Heräsin aamuyöllä aivan hikisenä, että jotain kuumuutta kyllä on.

Tämä ja lähestyvä keskenmenon päivämäärä sai taas olon että ei tästä mitään tule. Ja mietin mitä voisin tehdä asialle >.< No en mitään, odottaa tiistaille. huoh.

Tervetuloa uudet kesäkuiset! Mä en ole ehtinyt lukemaan enkä kirjoittelemaan, kun on taas pari päivää yksin lasten kanssa 24/7. Ei ole kyllä hetken rauhaa. Mitenkähän sitä kolmen kanssa selviää??? Astonished Face-

Hyvin selviää! (Tai siis niinku niin hyvin miten nyt ylipäätään tässä vanhemmuudessa voi selvitä Beaming Face With Smiling Eyes).

Mua kans tähän mennessä jännittänyt juuri tuo kolmannen odotusaika tuon selviämisen kanssa eniten, sit neljättä odottaessa ei sillä tavalla asia enää mietityttänyt. Nytkään ei se lasten lukumäärä mut ehkä vähän se kun nyt tulee olemaan pienillä ikäeroilla pienimmät, et miten siinä riittää kädet ja syli jokaiselle riittävästi...

Muokattu viimeksi:
1
Hyvin selviää! (Tai siis niinku niin hyvin miten nyt ylipäätään tässä vanhemmuudessa voi selvitä Beaming Face With Smiling Eyes).

Mua kans tähän mennessä jännittänyt juuri tuo kolmannen odotusaika tuon selviämisen kanssa eniten, sit neljättä odottaessa ei sillä tavalla asia enää mietityttänyt. Nytkään ei se lasten lukumäärä mut ehkä vähän se kun nyt tulee olemaan pienillä ikäeroilla pienimmät, et miten siinä riittää kädet ja syli jokaiselle riittävästi...
Sepä juuri mietityttää, kun ikäeroa lapsilla on ja tulee olemaan se reilu puolitoista vuotta, esikoinenkin on vielä niin pieni! Nyt mahtuu molemmat syliin samaan aikaan ja syliä vielä paljon kaipaavatkin.

1

Monta lasta sinulla on Scarlett?

Monta lasta sinulla on Scarlett?
Aivan teilläkin sit kolme hyvin pientä!! Sit ollaan ihan samojen pohdintojen äärellä, mut edelleen tsemppaan sua (ja itteeni) et hyvin pärjää!! Beaming Face With Smiling Eyes

Nyt viides tulossa. Ja tosiaan kaksi pienintä tarvitsee apua vielä kaikessa, kaksi isompaa jo aika omatoimisia, joskin kuitenkin vielä ihan lapsia ja peräänkatsottavia... tai no, ainahan noiden lapsukaisten perään varmaan saa katsoa vaikka oisivatkin jo vanhempia Blue Heart

Esikoinen kysyi tänään aamulla, ”äiti, onko minulla nyt pikkuveli siellä?”Beaming Face With Smiling Eyes
ei olla puhuttu siis hänelle vielä raskaudesta mitään koska, noh, kolme vuotiaat nyt höpöttää kaiken eteenpäin Beaming Face With Smiling Eyes Tytön läsnäollessa ollaan ihan vaan keskenämme vaivihkaa jotain puhuttu mutta hyvin ympäripyöreästi. Mutta aika tarkkaa ne kuitenkin kuuntelee!

Enää vajaa parikymmentä viestiä, niin saadaan salainen ryhmä. Tosin lisäykset taidetaan tehdä vasta ensi viikolla? Lisäsin oman lasketuajankin, vaikka en kyllä tiedä sitä kuin parin viikon haarukalla...

Enää vajaa parikymmentä viestiä, niin saadaan salainen ryhmä. Tosin lisäykset taidetaan tehdä vasta ensi viikolla? Lisäsin oman lasketuajankin, vaikka en kyllä tiedä sitä kuin parin viikon haarukalla...

Tiistaina varmaankin? Jee, kiva saada salainen ryhmä!

Olen tämän ja huomisen kisoissa, joten tulee ihan hyvään saumaan edes se hetki etten mieti tilannetta. Eilen oli jotenkin henkisesti aika raskas päivä, että kaikki on menetetty. (ei siis vuotoja tai kramppeja tai mitään)

Moikka. Itselle vähän vierasta kirjoitella tänne mutta jospa nyt jotain? Täällä omien laskujen mukaan rv6 juuri alkanut eikä vielä kummempia oireita. Kova nälkä on usein muttei sitten jaksa paljoa kerralla syödä. Pissalla ramppaamista. Ja olen ollut viikon lievästi flunssassa. Aamulämpö on tasaantunut eikä ole sellasta ekan raskauden nippailua havaittavissa ainakaan vielä. Jännitän millon iskee paha olo ja närästys? Ehkä raskaudet silti aina erilaisia. Isommat lapset jo alakoululaisia, tämä nyt uuden puolison kanssa tämä raskaus. Olosuhteet muutoksessa joten käytännön asiat ja niiden sujuminen vähän jännittää..... Mutta luotamme että hyvin kaikki menee!

Pitääpä liittyä myös tänne puolen jutustelemaan :) millaisin taustoin täällä muut odottelee kesäkuistaan?<3 olisi mukava kuulla :)

Pitääpä liittyä myös tänne puolen jutustelemaan :) millaisin taustoin täällä muut odottelee kesäkuistaan?:Heartred olisi mukava kuulla :)

Täällä 38v. ensimmäistä odottava pk-seudulta. Meillä kävi - aika yllättäenkin omiin odotuksiin nähden - niin, että tulin toisesta kierrosta raskaaksi <3 Hämmentyneitä, yllättyneitä, varovaisen odottavaisia ja super onnellisia ollaan molemmat.

Takaisin