Höpöttelyjä ja "tyhmiä" kysymyksiä

Kotitestit on kyllä aika hanurista, kun sanotaan että viivan vahvuudesta voi päätellä hormonin määrän, mutta kuitenkaan ei pitäisi liikaa tulkita sitä. Parempi varmaan olla tekemättä mitään testejä, mutta testaamiskiusausta on välillä aamulla liian vaikea vastustaa!

Onneksi tosiaan on olemassa hcg-mittaus verestä, kun vaan ensin pääsee siihen tilanteeseen, että saa sinne lähetteen. Tuntui olevan mulla tiukassa, mutta vihdoin tk:sta lähete irtosi, kun ensin lapsettomuuspoli, naistenklinikan päivystys ja neuvola oli tästä kieltäytynyt. :D Tai tarkennuksena, ekat kaksi paikkaa kieltäytyivät kokonaan ja neuvolasta vaan ohjattiin soittamaan terveyskeskukseen.

Ihanaa että sait lähetteen :red-heart:

Joo raskaustestit näyttää vaan sen, että kropassa on raskaushormonia, mutta nuo viivojen vahvuudet/digin viikkotestit ei välttämättä kerro koko totuutta. Se on vaan niin helppo tapa itselle "varmistaa" että jotain siellä on.
 
Muokattu viimeksi:
Noni. Ekan kokeen tulos hcg 57, eli nafti näillä viikoilla. Heti puhelun jälkeen aloin vuotaa kirkasta verta :loudlycrying: huomenna aamulla seuraava verikoe... Ei hyvältä nyt näytä :loudlycrying:
 
Noni. Ekan kokeen tulos hcg 57, eli nafti näillä viikoilla. Heti puhelun jälkeen aloin vuotaa kirkasta verta :loudlycrying: huomenna aamulla seuraava verikoe... Ei hyvältä nyt näytä :loudlycrying:

Tsemppiä :red-heart: Toivotaan että on harmiton vuoto kyseessä, vaikka helposti alkaa pelkäämään pahinta :disappointed-face:
 
Tsemppiä, HSusanna. :Heartred

Mä sain jo tuloksen, hcg 184.4. Ihan liian vähän. (tänään olisi 5+6) Maanantaina sitten katsomaan, että onko jo lähtenyt laskuun...

Pyydän poistoa tuolta salaisesta ryhmästä.

Toivottavasti teillä muilla kaikki menisi hyvin! :Heartred
 
Jees.. Tämä oli minun osalta tässä :Broken Heart: Hcg tulee rytinällä alas, nyt 22.. Ja vuoto jatkuu. Sentään vaikuttaisi kuulemma siltä että keskenmeno hoituu itsestään loppuun saakka :/ Varhaiset keskenmenot tulee keskimäärin 10-15%:lle ja nyt se paska nakki osui ekaa kertaa omalle kohdalle.. :/

Kaikkea hyvää teidän muiden odotukseen :Heartred
 
Takaisin
Top