Hämeenlinnalaisia?

Lääkärikulmassa on 2 jotka tekee 4d ultraa ja miehellä oli n.240€ ja naisella alle 200€ ja mun mielestä toi Lääkärikulma on ainoo Hämeenlinnassa joka tekee noita
Oli muuten 149€ toi 4d, typykkä ei vaan kauheemmin halunnu et sitä kuvataan toki oli kaikkee muutakin edessä ettei näkyny kunnolla naamaa mut tuli nyt ainakin varmuus tytöstä ja siitä että kaikki on hyvin!
 
Mä mietin kanssa tuohon 4d ultraan menoa. Mulla on nyt 16 +1 vko menossa, et eiks tuohon ultraan aikasintaan 18 vkolla?
 
Lääkärikulman sivuilla lukee et paras aika ois viikoilla 25-29 koska silloin lapsiveden määrä ois jotenkin sopiva?... mä kävin nyt viikoilla 28 tasan.
 
Eihän se 4D sit kovin kallis olekaan jos n.150e oli maksanut. Siis paljon rahaahan se on,mutta kyllä vauvan näkeminen on sen arvosta :-) täytyykin jo alkaa säästämään rahaa jos vaikka itekin kävisin. Onhan tässä nyt rutkasti aikaa siihen kun tulee rv 25 täyteen. :P
 
Mä olen täällä Rengon puolella Hämeenlinnaa, niin en tiedä noista keskustan kahviloista. Mll.n rengon yhdistyksen perhekahvila on Savannissa perjantaisin klo 10-12. Voisihan sitä kyllä järjestää foorumilaisten keskenkin jonkun tapaamisen, jos löytyy kiinnostusta?
 
Löytyisikö vaikka Reskalta joku kiva kahvila, jossa voitaisiin tavata? Tai onko kukaan ehtinyt tutustumaan Goodmannin tarjontaan? Mä en ole edes käynyt siellä vielä.
 
Goodmanissa useampi kahvila jos oikein muistan. Coffeehouse ainakin löytyy :) Täältä löytyy kiinnostusta tapaamiseen :)
 
Coffeehouse on varmasti ihan hyvä vaihtoehto ja Goodmaniin on helppo tulla oli kulkuväline mikä tahansa.

Onko päivä tai kellonaika toiveita? Mulla ei niin ole väliä, kun olen tällä hetkellä lomautettuna.
 
Käviskö ens viikolla joku päivä vaikka? Mulle käy päivälläkin mutta osa varmaan töissä, niin oisko se parempi iltapäivä/ilta?
 
Onko muita kiinnostuneita? Ehdottakaa ihmeessä ajankohtaa.

Mulle sopii myös ihan päivälläkin, mutta parempi varmaan joskus illalla, jos porukka on töissä.

Sopisiko keskiviikko tai torstai ensi viikolla?
 
oon vasta n. 17.00 joka päivä keskustassa joten sen jälkee kävis vasta..pitäskö tehä joku fb ryhmä hämeenlinnalaisille jos jollaki ois motivaatiota :D salaine ryhmä
 
Oliskohan se sitten torstai kello 17.00?? Tai vähän yli?

Täällä ei saa mainostaa fb-ryhmää, niin että en tiedä miten onnistuu. Vähän tylsä juttu kyllä.
 
Oisko se coffee house vaikka ?Ootteko te minkä kuun synnyttäjiä? Varmaan vatsoista tunnistaa jos useempi on :D Mä oon kesäkuun :)
 
eli kaikki coffee houseen klo 17;00

hmmh.. onks se goodmanissa? pitäskö jossaki sen eessä vai? toivottavasti nää kaikki huomaa sitte

mulla la 9.7 joten ei mahaa oikeestaa erota :D ite kyllä erotan..
 
Takaisin
Top