Hämeenlinnalaisia?

TheRoad

Näppärä viestien naputtelija
Hei! Onko täällä muita Hämeenlinna, Riihimäki, Loppi seudulta?

Itse olen vasta keväällä muuttanut Hämeenlinnaan, enkä oikein tunne ketään, paitsi joitain miehen sukulaisia. :-)
 
En enää ole Hämeenlinnalainen, vaikka siellä usein käyn ja opiskelen vielä hetken. Muuta en voi sanoa kun että mahtava kaupunki synnyttää, ihana henkilökunta!
 
Olen kuullut samaa muiltakin ja ultrakäynnistä jäi myös hyvä mieli! :)
 
mä kans hämeenlinnasta. niinku tuolta huhtikisista käyny jotenki selväks.. :) ollaan asuttu täällä vajaa kaks vuotta.. kolme edellistä syntyi kuopiossa KYS:issä ja se oli mun mielestä tosi huippu. ja tämä neljäs nyt sit syntyy täällä. kuullu kans että on ihana sellai pieni kodikas synnytys osasto.. tosin vissiin aika täynnä monestiki,mut mikäpä synnäri ei olis välillä täynnä.. :)
 
Huhtikuu taitaa olla aika suosittu aika syntyä. Voipi olla täyttä silloin, kun me sinne pamahdetaan. :-)
 
Mä oon maaliskuun alun synnyttäjä. Kaksi olen siellä saanut ja yhden Tampereella. Hämeenlinna oli tosiaan ihana ja lämmin paikka :)
 
Hei hieno kuulla että Hämptönin synnäriä kehutaan! Taysistahan on nyt lähiaikoina laitettu synnyttäviä sinne kun Treellä on niin täyttä ja itseä jotenkin kauhistutti se ajatus, mutta mieli alkoi muuttua jos noin on! :) Mä siis asun täällä Satakunnan rajalla Sastamalassa enkä Hämpissä että sori ku huutelen väliin mut tuli jotenkin hyvä mieli! :)
 
Juu. Mä en päässy Hämeenlinnaan kun edellinen käynnistettiin ja sillon sieltä käännytettiin synnyttäjiä Hämeenlinnaan kun Tays oli ruuhkautunut.
 
Täällä yksi Janakkalasta, vajaat puolitoista vuotta asusteltu. Esikoinen syntyi Hämeenlinnassa elokuussa 2013 ja ei ole valittamista. Toivottavasti kesäkuussa saisi sieltä taas nyytin matkaan. :)
 
Onhan meitä täällä sentään! :-)

Harvemmin tosin tulee itse käytyä keskustassa, kun ollaan täällä entisen Rengon kunnan puolella.
 
On näköjään ku tarpeeks kaivaa. Ollaan vaan kaikki niin tavattoman puheliaan oloisia.:D
 
No mitäs teille kaikille kuuluu? Onko raskaudet sujunu ongelmitta?:cool:
 
Lili15, mulla on tää alkuraskaus ollu ainakin helppo, eipä juuri oo ollu oireita. Nyt parina päivänä on vähän huimannu, mutta sekin on menny ohi. Nyt kuitenki vasta rv 8+3 niin vielähän tässä voi käydä mitä tahansa...
 
Takaisin
Top