Hämeenlinnalaisia?

Jep, Goodmanin ekassa kerroksessa.

Mä oon huhtikuinen. Näkyy kyllä selvästi päällepäin. Laitan sinisen Catmandoon takin päälle, kun se on lähes ainoa mikä mahtuu enää.

Eli Goodmanin Coffee House torstaina 8.1 klo 17.00.
 
Hei, laitetaan tännekin vielä varmuudeksi tietoa...näyttää siltä, että tämän illan tapaaminen on peruuntunut, koska suurin osa ei ilmeisesti pääse paikalle. :sad001 Uusi ajankohta on suunnitteilla.
 
Täällä yksi hämeenlinnalainen ilmottautuu mukaan keskusteluun. Kuten nimestä näkyy, niin ensimmäistä odotetaan. Kun nyt ensin näkisi, että siellä masussa todella se pieni on, niin voisi tämän vihdoin uskoa todeksi. :) En taida olla ihan nuorimmasta päästä joukkoa, 1982 syntynyt.
 
Tervetuloa mukaan :) Meitä taitaa olla tässä ketjussa hyvin eri ikäisiä. Mä oon 78-syntyny :D Millon sulla la?
 
Tervetuloa joukkoon EnsiSynnyttäjä :) mä oon 79 syntyny kuten nimimerkissäkin lukee, kolmatta odotan la 11.3. Eka -00 ja toka -03 et ikäeroa näille tulee kivasti :D
 
Ihanaa, että on eri-ikäsiä joukossa. :) Mä jotenkin vähän kauhulla ajattelin, että kaikki muut on jotain 18-vuotiaita, ei mitään tietenkään heitäkään vastaan, kunhan vaan itelle olis tullu ihan ikäloppu olo, ja tunne että olisko sittenkin tämä kaikki pitäny kokea jo sillon yli 10 vuotta sitten. :wink
Laskettuaika on täällä elokuussa, joten tuore tapaus vielä. Kaikki uutta ja ihmeellistä ja olo, että on ihan hukassa. Mutta eiköhän se tästä nyt ala selkiytymään, kun "saa" alkaa kertomaan tätä uutista muillekin. :)
 
Tervetuloa joukkoon EnsiSynnyttäjä :) mä oon 79 syntyny kuten nimimerkissäkin lukee, kolmatta odotan la 11.3. Eka -00 ja toka -03 et ikäeroa näille tulee kivasti :D
Tervetuloa! Täälläkin vm-79 :) Mulla ja mun sisaruksilla on ikäero samaa luokkaa, kuin sinun lapsilla. Justiin noin että kaksi ekaa melkein peräkkäin ja sitten pitkä tauko ennen seuraavaa.
 
Takaisin
Top