Hämeenlinnalaisia?

Ei kaikilla silti mitää hirveitä oireita tuukaan! Mulla ei itelläkään ollu ku pientä etomista, jos en syöny tarpeeks usrin.:D
 
no hiljasta täällä on. ite kirjottelen enempi tuolla huhtikuisissa.. ei tuu kaikkia ketjuja seurailtua aktiivisesti. alun hirmusen pahoinvoinnin ja migreenikohtausten jälkeen nyt ihan ok olo. oma mieli ei vaan halua tottua tähän mahan kasvuun ja kropan muuttumiseen. rv 22 menossa joten alkaa näkymään jo kiitettävästi.

mua vaan vähän harmittaa ku täällä päin ei vissiin oo muita ultria tai mahdollista nähä pikkusta jos ei oo erityisseurantoja jostakin syystä.. kun siis noi varhaisultra ja rakenneultra... itellä molemmat takana jo joten seuraavaks näemme pienen vasta synnyttyään.. edellisellä paikka kunnalla oli neuvolassa ultraus laitteet joten rv 30 jälkeen katottiin viel kerran tai kahesti et miten masussa voidaan...
 
olkaa onnellisia jos ei ole hirmu pahoja oloja. toisilla niitä on ihan muidenkin puolesta.. nimim. kokemusta on parin kk verran pahoinvointia ja migreenikohtauksia..
 
Täällä ihan hyvin mennyt :) nyt rv 27+0 ei enää pitkä aika :D meillä rupee noi lapset (11 ja 14 vuotiaat) odottelee jo pikkusta :D ens viikolla pääsee Lääkärikulmaan kattelee 4d ultralla pikkusta :Heartred mies halus vielä päästä kattomaan ja kun ei meillä enää niitä ultria täällä tehdä niin päätettiin mennä yksityiselle.
 
mitähän toi maksaa sitte täälläpäin jos yksityisellä käy? jostaki ketjusta lueskelin että pk seudulla maksaa sen reilu 200e....
 
Lääkärikulmassa on 2 jotka tekee 4d ultraa ja miehellä oli n.240€ ja naisella alle 200€ ja mun mielestä toi Lääkärikulma on ainoo Hämeenlinnassa joka tekee noita
 
Ok. Ehkäpä sitä loppuun asti malttaa odottaa et näkee vauvelin. Ei raaski noin paljon laittaa jos kumminki kaikki on hyvin.. Mut jokainen tavallaan! :)
 
Mä kävin lääkärikulmassa varhaisultrassa eikä se noin paljon maksanut. Olisko ollut n. 90 euroa ja suunnilleen sama hinta käsittääkseni jos nyt menisi uudestaan. 4D tietysti maksaa enemmän, mutta eihän se pakko ole 4D ultraan mennä vaikka myöhemminkin menisi.
 
Hämeenlinnalainen täälläkin, jo 10 vuotta asustellut täällä päin. Rv 34 jo menossa ja laskettu aika siis tammikuussa. Loppuraskaus menossa ja nyt yritetään sinnitellä vuoden vaihteen yli.
 
Onhan meitä hämeenlinnalaisia, eihän sitä koskaan tiedä vaikka oltais naapureita keskenämme :D
 
joo :) ois kyllä mukava tutustua .. vaikka oman ikäsiin eli n. 20vuotiaisiin :) sais hehkutettuuu raskautta ja puhua siitä :D
 
jepp :) no millasset elämän tilanteet teillä :) että onko miestä ja monesko lapsi :) meille ensimmäinen ja oon naimisissa jja mies armeijassa...
 
Ensimmäinen meilläkin :) avoliitossa oon, seurusteltu ollaan 6 vuotta ja vuosi oltu kihloissa :) arkeen kuuluu lähinnä töitä.
 
Mll:lä oli mut niilläkin vaan tiettyinä päivinä, viimeks oli muistaakseni 26.11. ja sen jälkeen ei mitään tietoa. Ois ollu ihan kiva käydä noissa.
 
Takaisin
Top