Tässä ohjeet http://forum.vau.fi/threads/näin-lähetät-yksityisviestin-toiselle-käyttäjälle.1577858/
Ja ryhmän nimeks tuli Joululahjat 2014 :) Ja koska se on salainen niin sitähän ei facebookin haulla näy.
Mulle tai Rinde85 voi laittaa yksityisviestinä joko sähköpostiosoitteen tai sitten facebookin profiilin linkkinä.Sähköpostin jos laittaa voidaan lähettää siihen kutsu liittyä ryhmään tai jos facebookin laittaa niin kaveripyynnön kautta voidaan lisätä ryhmään.Ja tietenkin halutessaan kavereista voi poistaa ryhmään liittämisen jälkeen :)
Tulipa tässä mieleen että heittäkää ihmeessä uudestaan viestillä jos sähköpostiin ei kutsua kuulu ja sen ootte lähettäneet.Ainakin kerran kävi niin ettei jostain syystä onnistunutkaan mutta lopulta saatiin homma pelaamaan :)
Almoust mom Höh,ilmeisesti facebookilla jotain häikkää kun ei aina toimi Oisko sulla toista sähköpostia jolla vois kokeilla tai laita linkkinä facebook profiili?Yritän nyt vielä laittaa tuohon antamaasi spostiin laittaa kutsun!
Mulle tulee taas sama teksti: klikkaamasi linkki voi olla rikki tai vanhentunut tai sinulla ei ole oikeutt katsoa sivua. Laitoin sulle spostiin mun nimen? Pitäskö se laittaa kaveripyynnön kautta koska sua en saa pyydettyä kaveriksi ku en ees löydä sua fbsta?!
Harmitus..
Johan on outoo Eli tuon spostin loppu on sun sukunimi eikö?Mä löysin kaksi sillä sukunimellä facebookista ja koska toinen on mies niin oletan että sun on tuo naisen Alkaa T:llä etunimi.Laitan sulle kaveripyynnön niin jos sitten alkais onnistuun :)