FB-ryhmä

Status
Not open for further replies.
Ja ei vieläkään mitään. Näinköhän pääsen sinne ryhmään ollenkaan..
 
Aloititko tuon yksityiskeskustelun? Sillä menee Rindelle viesti. Ja mäkin laitoin sitten RIndelle mun nimen ja kuvauksen profiilikuvasta kun ei se sähköposti tainnu onnistua. Rindelta tuli kaveripyyntö ja kun hyväksyin sen, niin sen jälkeen hän sai lisättyä mut ryhmään tänään.
 
Laitoin. Sain kyllä kaveripyynnön joltain tänään mutta se ei voinut olla rinde jo ihan asuinpaikan perusteella..
 
Vieläkö ryhmään mahtuu? Mutta mä en vaan tajua.. en osaa kirjottaa täällä yv:tä enkä kyllä tehdä muutakaan. Voinko tähän vain kirjoittaa nimeni ja joku liittää ryhmään? :D

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei kannata! Jos kirjoitat tähän nimesi löytyy se Googlen haulla. Eli jos joku sinua haluaa Googlettaa niin löytää foorumin ja voi lukea kaikki kirjoittamasi viestit ilman rekisteröitymistä.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Vieläkö ryhmään voi liittyä? Osaako joku sanoa, tarviiko lähetettävän sähköpostin olla yhteydessä facebookkiin? Vai kelpaako mikä vain s.posti?
 
Voitte laittaa minulle yksityisviestinä nimen ja lisään sen jälkeen teidät ryhmään. Nimet ei näy tässä seinällä joten viestin lähettäminen on turvallista! Kun olette kirjautunu tälle sivulle voitte laittaa minulle viestin :).... Tervetuloa kaikki mukaan:). Odotan viestejä huomiseen mennessä. T. Fb-ryhmän ylläpitäjä.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Sähköposti linkit ei nyt lähiaikoina ole toiminut :sad001.... Suosittelen laittamaan minulle nimen yv:nä ... Siitä lisään ryhmään:)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Oletko Rinde saanut minulta viestiä? Kahdella eri tavalla olen yrittänyt, mutta eipä näy, ei kuulu sähköpostia tai fb-kutsua/kaveripyyntöä..
 
Kokeile tuolta ylhäältä oikealta "Postilaatikko" ja sieltä "aloita uusi keskustelu" ja sitten rupeat kirjoittamaan nimimerkkiä Rind.... niin johan tulee valikko ja löytyy Rinde ja sitten vaan postia :)
 
Laitoin myös Rindelle viestiä fb-ryhmää koskien, pian nähdään! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toivottavasti sain laitettua Rindelle oikein yv viestiä eilen, että pääsisi vielä ryhmään mukaan :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Toivottavasti kaikki halukkaat ovat päässeet ryhmään mukaan,itse en tosiaan enään valitettavasti keskenmenon vuoksi ole ryhmässä enkä voi ryhmään lisätä.Mikäli ryhmään vielä mahtuu niin viestit Rinde85:lle :)
Ihanaa odotusta ja onnea naiset :Heartred
 
Minä en sitten sitä kutsua saanut, vaikka olinkin ajoissa liikkeellä :/ Kiva olisi ollut päästä mukaan.
 
Minäkin näköjään tainnut tyriä tän jutun. Kuvittelin viimisenä päivänä laittaneeni viestiä Rindelle, mutta ehkä tämä tietotekniikan ihmelapsi on kämmännyt jotenkin. Eli ryhmään ei taida enää päästä?? :/
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top