FB-ryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
En ole facebookkiin liittänyt _mitään_ perhe tai lapsiaiheisia juttuja. Mutta onko tuo ryhmä siis suljettu, ettei näy muille? Ei paljoa huvita jakaa facebookissa kaikille kaverin kissan kaimoille kaikesta :) Oon liittynyt facebookkiin viime vuoden kesäkuussa, niin en ole ehtinyt kauheasti tuohon ryhmähommaan edes tutustumaan..

Anteeksi kovasti jos kyselen jo sanottuja asioita, tai toistelen.. :)

BumbleBee, joo, ryhmä on salainen eikä näy haussa muille kuin niille, ketkä ryhmään kuuluu. Jos liityt ryhmään, kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi tsekata oma toimintaloki, jäikö sinne merkintää että liityit ryhmään, toisinaan näin käy vaikka ryhmä salainen olisikin. Ja aina saa kysyä! :)

Jep kiitos, taidan kokeilla siis onneani. Laitan pian yv:tä ryhmän perustajalle
a115.gif

Mä haluisin kovasti siihen ryhmään,käyn täällä foorumilla iphonella ja en vaan yksinkertasesti osaa laittaa yv:tä täällä kun nimestä klikkaamalla ei tapahdu mtn :D auttakaa avutonta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kun tarpeeksi kauan rävelsi niin taisin onnistua! Viesti lähti ainakin jonnekkin :D toivotaan et oikeelle henkilölle :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eikö onnistu parin vkon päästä nt-ultran jälkeen? :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä meinasin että liittyisin ryhmään mutta en kyllä mistään löydä yksärimahdollisuutta mobiiliversiosta.. Pitää koittaa muistaa laittaa yksäriä joku päivä tietokoneella.

Älkää Satsa:lle niitä pyyntöjä laittako, vaan Rinde85:lle!

Ryhmässä käytiin keskustelua tästä sulkemisesta, ja koska suurin osa porukasta taisi olla sitä mieltä, että sulkeminen olisi syytä tehdä ennemmin kuin myöhemmin, on nyt päädytty tähän melko pikaiseen sulkemiseen...
Itse oli sitä mieltä, että olisi reilua odotella nt-ultrat, mutta taisin olla vähemmistössä.....

Ja tosiaan, Satsa ei ole enää ylläpitäjänä ryhmässä, ainoastaan Rinde, eli osoittakaa viestit hänelle!

Ketkä haluavat vielä mukaan fb-ryhmään? Laittakaa minulle yv:nä sähköpostiosoite tai nimenne niin lisään teidät ryhmän. Odotan viestejä vielä ensi viikon keskiviikkoon asti. Tämän jälkeen ryhmään ei oteta enään uusia jäseniä. Tervetuloa mukaan <3 !

Tässä vielä Rinde85:n viesti kertauksena!

Kuvaohjeet iPhonelle:
ImageUploadedByVau Foorumi1401431062.700775.jpg
Vasen yläkulma kolme viivaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1401431110.338276.jpg
Valitse viestit. Viesteissä täppää kynää oikeassa yläkulmassa.
ImageUploadedByVau Foorumi1401431187.284351.jpg
Kirjoita tiedot. :),

Onko siihen joku syy, että FB-ryhmä pitää sulkea? Varsinkin näin aikaisin? Olisin kyllä itsekin varmaan liittynyt vähän myöhemmin, mutta kai se on sitten tehtävä nyt. Laitan Rindelle viestiä.

Pääosin siksi, että johonkin kohtaan on vedettävä raja, ettei ryhmä paisu liian suureksi.

Iso kiitos teille, jotka tällä puolella hoidatte tiedottamisen... Mulla ei valitettavasti jää aikaa lukea täällä kirjoituksia

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Kannattaa laittaa Rindelle yv:nä noi uusintapyynnöt, koska niistä menee sähköpostiinkin ilmoitus. Hän ei käy täällä forumilla kovin usein. :).

Status
Not open for further replies.
Takaisin