FB-ryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Rinde85 on ryhmän toinen ylläpitäjä :) Voi siis myös hyväksyä ryhmään uusia.

Yv laitetaan niin että klikataan nimimerkkiä ja sitten aukeaa loota jossa lukee aloita keskustelu.Kamalan huonosti selitetty,mut en osaa paremminkaan, sori :grin

Ihan vaan tiedoksi että ne muutamat viestit koskien fb profiilia jotka oli mun profiilisivulla eikä yksityisviesteissä on poistettu näkyvistä!Säilyy yksityisyys :)

Tässä ohjeet http://forum.vau.fi/threads/näin-lähetät-yksityisviestin-toiselle-käyttäjälle.1577858/
Ja ryhmän nimeks tuli Joululahjat 2014 :) Ja koska se on salainen niin sitähän ei facebookin haulla näy.
Mulle tai Rinde85 voi laittaa yksityisviestinä joko sähköpostiosoitteen tai sitten facebookin profiilin linkkinä.Sähköpostin jos laittaa voidaan lähettää siihen kutsu liittyä ryhmään tai jos facebookin laittaa niin kaveripyynnön kautta voidaan lisätä ryhmään.Ja tietenkin halutessaan kavereista voi poistaa ryhmään liittämisen jälkeen :)

Täälläkin oltais kiinnostuttu fb ryhmästä, esikoisen elokuisten la ryhmässä olen mutta sielläkään kun ei ole ketään nyt näin alussa raskaudessa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täälläkin ollaan kiinnostuneita FB-ryhmästä. Siellä on niin paljon mukavampi keskustella ja jakaa asioita. Laitan linkkiä tulemaan.

Täytynee vielä hetki malttaa odotella, liityn mukaan vähän myöhemmin :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Status
Not open for further replies.
Takaisin