Esittelyt

Minkälainen mies sitten on jos on vihainen? Miten mies käyttäytyy sua kohtaan? Itse tein abortin aikoinaan exän painostuksesta ja kadun vieläkin. Teimme sitten myöhemmin kaksi poikaa.

En osaa oikein neuvoa mut jos mies on vihainen eikä vauvaa hyväksy, itse lähtisin menee.. :F

Lähinnä mykkäkoulua ja syyttelyä siitä että olen rikkomassa meidän perheen kun päätin pitää lapsen.
Odotan ja toivon että vielä hyväksyy tilanteen ja voidaan yhdessä odottaa lasta. Jos ei ni käy, niin sitten pärjään omillani varmasti paljon paremmin.
 
Lähinnä mykkäkoulua ja syyttelyä siitä että olen rikkomassa meidän perheen kun päätin pitää lapsen.
Odotan ja toivon että vielä hyväksyy tilanteen ja voidaan yhdessä odottaa lasta. Jos ei ni käy, niin sitten pärjään omillani varmasti paljon paremmin.
Harmi et mies on noin vastaan. :sad001 oliko esikoinen suunniteltu?
 
Harmi et mies on noin vastaan. :sad001 oliko esikoinen suunniteltu?

Oli suunniteltu ja toivottu. Tämä sai alkunsa ehkäisystä huolimatta ja mies koko ajan ollut abortin kannalla ja varmaan kuvitellut että siihen myös suostun vaikka olen sanonut monta kertaa että ei, en pysty siihen.
 
Oli suunniteltu ja toivottu. Tämä sai alkunsa ehkäisystä huolimatta ja mies koko ajan ollut abortin kannalla ja varmaan kuvitellut että siihen myös suostun vaikka olen sanonut monta kertaa että ei, en pysty siihen.
Harmillista et mies tuolla tavalla yrittää pään kääntää, sinun kehosi ja sinun päätös. Miehillä ei pitäis olla mitään sanottavaa asiaan. :sad001 millä viikolla nyt oot?
 
Harmillista et mies tuolla tavalla yrittää pään kääntää, sinun kehosi ja sinun päätös. Miehillä ei pitäis olla mitään sanottavaa asiaan. :sad001 millä viikolla nyt oot?
14+4, eli abortin suhteen myöhäistä ja sekös miestä tässä tällä hetkellä eniten ottaakin pattiin kun on tajunnut että hänen tahtonsa ei toteutunut.
 
14+4, eli abortin suhteen myöhäistä ja sekös miestä tässä tällä hetkellä eniten ottaakin pattiin kun on tajunnut että hänen tahtonsa ei toteutunut.
Vaikka meilläkin oli jo päätetty että ei sittenkään vielä vauvaa niin heti kun plussa tuli, niin mies suukotti mahaa ja sanoi et "nyt pysyt kyydissä" kun elokuussa oli varhainen km.

Ja kovin on toivottu silti ja odotettu.

Olisi itse tosi vaikea olla ja iloita jos toinen olisi toi voinut pelkkää aborttia. Tosin jos lohduttaa niin meän iskä toivoi että äiti olisi mut abortoinut. Oli painostanut ja ollut tosissaan ettei enää halua mua. Kun olin syntynyt niin isä rakastui Kirppuun. Olin hänen kuopus, pienin kirppu ja isin silmäterä ihan viimeiseen hetkeen saakka :Heartred
 
14+4, eli abortin suhteen myöhäistä ja sekös miestä tässä tällä hetkellä eniten ottaakin pattiin kun on tajunnut että hänen tahtonsa ei toteutunut.
Eiköhän mieli muutu viimeistään siinä vaiheessa kun vauva on sylissä. Voimia sulle odotukseen, jos joudut yksin kaiken kantamaan/hoitamaan. :Heartred Onhan tuo järkytys varmasti miehelle ja iso muutos elämässä on kesällä hänellä edessä ja paljon käsiteltävää. Jokainen reagoi eri tavalla ja hänen tapansa on tuo :sad001. Toivottavasti saisi ajatuksensa pian järjestykseen, niin saisit sinäkin tukea häneltä loppuraskauteen.
 
14+4, eli abortin suhteen myöhäistä ja sekös miestä tässä tällä hetkellä eniten ottaakin pattiin kun on tajunnut että hänen tahtonsa ei toteutunut.

Varmasti ollut tilanne järkytys miehelle, mutta vain aika kertoo, muuttuuko suhtautuminen. Tsemppiä tulevaan! Ehkä tuleva lähipiirin kannustus/innostus myös toisi miehelle uuden näkökulman asiaan? Siis sitten kun alat kertoa uutista eteenpäin.

Onneksi et kuitenkaan vain miehen tahdosta tehnyt aborttia. Itsellä lähipiirissä yksi näin toiminut ystävä, ja se suhde lopulta kariutui siihen, kun ei voinut antaa tuota miehelle tai itselleen anteeksi. Edelleen kahdeksan vuoden jälkeen, sanoo, että se on teko jota tulee katumaan lopun elämäänsä juurikin koska teki sen täysin vääristä syistä (=eli miehen sanelemana).
 
Takaisin
Top