Esittelyt

32 v. Helsingistä, ensimmistä ootellaan.
4.kierrosta tärppäs vaikka vähän jännättiin, että onnistuuko ollenkaan. Tähän asti ollaan molemmat keskitytty vaan uran luomiseen, mutta nyt koettiin ajan olevan hyvä myös perheelle.

Kotona siis avomies ja koira, kesäkuussa toivottavasti myös pieni käärö.

2 kpl niin selvää testiä takana, että väärää hälyä ei tartte jännittää. Ensimmäinen neuvolatapaaminen kuun lopussa, jolloin varmasti sitten tiedetään vähän paremmin. LA menee täysin arvailuksi, kun kierto on ollut vähän mitä sattuu hormonikierukan poiston jälkeen.
 
Hei kaikille! :greet025

Mä uskaltaudun nyt tuolta kuumeilijoista tänne:nailbiting:
Torstaina sain ekan hailura testiin ja perjantaina illalla jo digi näytti 1-2 viikkoa:happy:
Menkoista laskettuna olis LA13.6 mut jos oviksesta laskis niin olis 17 tai 18.6.

Meillä perheeseen kuuluu minä ja mun lapset kohta9v ja 7v, sekä mies ja hänen lapset 5v ja 4v. Eli ollaan uusperhe ja tämä olisi meidän ensimmäinen yhteinen lapsi :love017
Asutaan satakunnassa.

Oon jo reilu vuoden verran pyörinyt tuolla kuumeilioiden puolella, ja täällä näyttääkin olevankin tuttuja sieltä:)

Muoks* nii juu ja olen 29v:joyful:
 
Moi! :)
22v pk-seudulta, ihan ensimmäinen olis tuloillaan, perheeseen kuuluu tällä hetkellä mies ja kissa, parin viikon välein myös koira. Ehkäisykapseli poistettu toukokuun lopussa, mikään aktiivinen yritys ei ollu päällä kuitenkaan. Pari päivää sitten tein testin kun ihmettelin yhtäkkistä pahoinvointia ja haamuhan sieltä tuli. Sen jälkeen muutaman liuskan tein lisää ja viiva vaan vahvistu. Tänä aamuna digitaalisella tulos raskaana 1-2. Laskureiden mukaan edellisistä menkoista la ois 13.6.
 
33-vuotias yhden 2-vuotiaan lapsen äiti Etelä-Pohjanmaalta. Toisen lapsen yritystä takana 1,5 vuotta ja nyt vihdoin ja viimein plussa. Tästä kierrosta piti alkaa pistoshoidot ja inseminaatio, mutta tulikin sitten luomuplussa Menkoista laskettuna la olis 8.6, mutta ovulaatio oli kyllä vähän myöhemmin eli uskoisin että la 13.6.
 
Hei kaikille! :greet025

Mä uskaltaudun nyt tuolta kuumeilijoista tänne:nailbiting:
Torstaina sain ekan hailura testiin ja perjantaina illalla jo digi näytti 1-2 viikkoa:happy:
Menkoista laskettuna olis LA13.6 mut jos oviksesta laskis niin olis 17 tai 18.6.

Meillä perheeseen kuuluu minä ja mun lapset kohta9v ja 7v, sekä mies ja hänen lapset 5v ja 4v. Eli ollaan uusperhe ja tämä olisi meidän ensimmäinen yhteinen lapsi :love017
Asutaan satakunnassa.

Oon jo reilu vuoden verran pyörinyt tuolla kuumeilioiden puolella, ja täällä näyttääkin olevankin tuttuja sieltä:)

Muoks* nii juu ja olen 29v:joyful:

Tervetuloa AZ ja jos haluat, niin tervetuloa myös tuonne suurperhekuumeilijoihin, meillä on siellä kiva porukka =)
Muille kans tervetuloa!
 
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Tervetuloa AZ ja jos haluat, niin tervetuloa myös tuonne suurperhekuumeilijoihin, meillä on siellä kiva porukka =)
Muille kans tervetuloa!

Täytyy tulla sit kun kerkeen vähän perehtymään siihen ryhmään kun nyt on niin monessa ryhmässä jo kirjottelemassa:joyful:
 
Oon 36, 3 muksua( 10v erityinen, pian 9v enkeli ja sitten tammikuinen - 19) aika riskihän tää nyt on, en uskonut että näillä epämääräisillä kierroilla tärppäis näin pian. Eli kyseessä siis 4. Sektio joten aika aikaisin tulee sitten häätö jos kaikki menee niinku pitää. Koko ajan pyörii mielessä kohdunulkoinen/tuulimuna.
 
  • Tykkään
Reaktiot: AZ
Hyvää syksyistä huomenta sisaret!

Olen punninnut viikon päivät, että uskallanko liittyä joukkoon. Meillä siis kaksi aiempaa raskautta, joista ensimmäinen jouduttiin keskeytämään, sillä sikiö ei olisi selvinnyt todennäköisesti edes synnytykseen saakka. Toista raskautta yritimme yli puolen vuoden ajan. Tämä päättyi kuitenkin keskenmenoon rv 12. Kolmatta raskautta odoteltiin puolitoista vuotta. Tarkoituksena oli aloittaa IVF-hoidot tässä kuussa. Kuinka ollakaan, kesken hoitoihin valmistavan Synarelan sumuttelun tein positiivisen raskaustestin.

Eilen digissä 3+ ja viikkoja nyt 5+5. Pelkojen siivittämänä elellään päivä kerrallaan.

Ja kerrottakoot vielä, että Pirkanmaalla asustellaan.:)
 
Hei ja tervetuloa tänne hopeareunus! :greet025

Toivotaa että tällä kertaa kaikki menee hyvin. :)
 
Heippa kaikki. Täällä Keski-Suomesta oleva toisen lapsen odottaja. Esikoinen 3.5 vuotias ja toinen on ollut tervetullut 2.5 vuoden ajan. 1.5 vuotta sitten kohdunulkoinen raskaus ja nyt siis varmistettu, että tämä on oikeassa paikassa ja syke näkynyt. Ensimmäisessä raskaudessa jo olin kauhea pelkäämään ja tosi epävarma , että voiko meille tulla oikeasti elävä vauva ja nyt en ole yhtään sen varmempi , ehkä enemmän vielä pelottaa tuon kohdunulkoisen jälkeen.
Esikoisen salaisessa ryhmässä olen tähänkin asti on/off kirjoitellut ja lueskellut , joskus enemmän ja joskus vähemmän. Mutta toivon, että täältäkin pääsee sinne salaiseen ryhmään, niin uskaltaa avoimemmin jutella. Joko se muuten on avattu ?
 
Heippa kaikki. Täällä Keski-Suomesta oleva toisen lapsen odottaja. Esikoinen 3.5 vuotias ja toinen on ollut tervetullut 2.5 vuoden ajan. 1.5 vuotta sitten kohdunulkoinen raskaus ja nyt siis varmistettu, että tämä on oikeassa paikassa ja syke näkynyt. Ensimmäisessä raskaudessa jo olin kauhea pelkäämään ja tosi epävarma , että voiko meille tulla oikeasti elävä vauva ja nyt en ole yhtään sen varmempi , ehkä enemmän vielä pelottaa tuon kohdunulkoisen jälkeen.
Esikoisen salaisessa ryhmässä olen tähänkin asti on/off kirjoitellut ja lueskellut , joskus enemmän ja joskus vähemmän. Mutta toivon, että täältäkin pääsee sinne salaiseen ryhmään, niin uskaltaa avoimemmin jutella. Joko se muuten on avattu ?

On avattu jo salainen ryhmä:happy:
 
Terveisiä Etelä-Karjalasta! Oon 31-vuotias ja odotan toista lasta :Heartpink Esikoinen on 1v 2kk. Perheeseen kuuluu myös mies ja koira. Jännittävää ja ihanaa elää raskausaikaa uudelleen, toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartblue Rv 6+0 menossa ja l.a. noin 15.6. Onnekasta odotusta kaikille!
 
Mie oon paluumuuttaja foorumille. Aiempi nimimerkki oli Adara, nyt pisteen kera kun piti tehä uudet tunnukset. Edellisestä vierailusta varmaan 7 vuotta aikaa.
Oon siis 33v, Pohjois-Karjalasta. Perheeseen kuuluu mies ja 8v tyttö.
Esikoista (ja luultua ainokaista) yritettiin vuosi ennenkuin tärppäsi. Tutkimuksiin oli aika ja samana aamuna sain soittaa, että ei tullakaan, kun plussasin.
Tyttö oli alle vuoden ikäinen, kun ruvettiin yrittämään toista. Pari keskenmenoa sisältäneen vuoden yrityksen jälkeen aloitettiin hoidot. Eka inseminaatio onnistui, mutta meni kesken. Lopetettiin sit hoidot ku meni vähän liian hankalaksi ja kalliiksi ajella 200km. Tämän jälkeen on ollut pari keskenmenoa ja moneen vuoteen ei mitään.
Kunnes.. :) Tiistaina tein testin ja nyt ois sit 4+5 jos laskuri paikkansa pitää. On kyllä niin hankala uskoa, melkein 8 vuoden jälkeen. Paniikissa seuraan jokaista vihlaisua peläten keskenmenoa. Noh, päivä kerrallaan.
 
Moi!

Oon 31v ja Pohjois-Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluu mies, tyttö kohta 3v ja poika 1v3kk. Viikonloppuna plussasin, täysin yllärinä ja ehkä pienoinen sokkitilakin kävi.

Haave kolmannesta lapsesta on pyöriny jossain mielen sopukoissa, mutta ajattelin että vasta paljon myöhemmin. Aika rankkaa ollu kahden pienen kanssa. Tänään on kuitenkin ollu jotenkin rauhallinen olo ja miettiny että päivä kerrallaan, katotaan mitenn asiat etenee :) Tänään vasta 4+3.
 
Etelä-pohjanmaalta. 29-vuotias äiti kesäkuussa 1v täyttäneelle esikoiselle. Mieheni kanssa oltu teini ajoilta yhdessä ,nykyään naimisissa. 2koiraa myös perheeseen kuuluu.

Heinäkuusta lähtien annettu lupa toiselle pikkuiselle ja tänään hän ilmoitti tulostaan:Heartred
5 raskausviikko vissiin meneillään.

Toivotaan kaikille meille hurjasti tsemppiä:thumright
 
Takaisin
Top