Esittelyt

24v Pirkanmaalta. Asustelen miehen ja meidän 8kk koiran kanssa ja esikoinen ilmoitti tulostaan viime viikolla, nyt menossa siis 5+2. Kovasti iloitaan ja odotetaan Tähän asti koen että ollaan oltu onnekkaita sillä heti toisesta kierrosta tärppäsi, nyt vain toivotaan kaiken menevän niinkuin pitää.
 
Moikka! :happy:

Oon 27v Satakunnasta ja esikoinen olis tulossa kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa.

Perheeseen kuuluu mies, jättikani vanhus ja 8 viikkonen koiranpentu eli meijän harjotusvauva:grin

Yritystä ollu maaliskuusta asti, endometrioosi riesana niin varmaan vaikuttanu jollain tasolla raskautumiseen. Mutta opiskelujen kannalta osu kyllä nappi saumaan, et sais ekan vuoden amk:ta pakettiin :angelic: Olettaen ettei mitään erikoisempaa ilmene raskaudessa:wink

Innolla odotetaan molemmat:p
 
Sairaanhoitajaksi työnohessa, lähihoitajan töitä teen 100% sopparilla :) Et kyllä varmasti on väsynyt sit ku mahaki kasvaa ku on monta rautaa tulessa :hilarious:
 
Heippa hei! :greet025

31v. Satakunnasta. Kolmosta odotellaan, hieman jännityksellä, koska menkkojen oletettuna alkamispäivänä ja siitä vajaa viikko oli pientä veriturhua ja testi sillon näytti negaa. Viikko siittä ku menkat myöhässä tein kuitenkin positiivisen testin ja samoin kaksi päivää sen jälkeen että kaippa tässä sitten raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. 5.11 oon menossa varhaisraskauden ultraan, ensimmäinen neuvola aika vasta 20.11 eli 9 + jotakin menkoista laskien, varmaankin LA siirtyy siis vielä, nyt olis 18.6. Tällä hetkellä siis 5+6 menkoista laskien ja oon täysin oireeton, toisaalta eipä noista toisistakaan ollut mitenkään hirveästi oireita alkuraskaudessa, kakkosesta mulla oli raskausajan diabetes ja hepatogestoosi joidenka vuoksi sitten käynnistettiin synnytys viikolla 36.


Perheeseen kuuluu mies, 6v. poika ja 5v. tyttö, koiravanhus ja kissa. Kovasti tervetullut olis tämä kolmonen, etenkin kun ensi syksynä esikoinen aloittaa koulutiensä niin olisi hienoa olla kotona.

Tässäpä jonkinmoista tietoa minusta :)
 
Oon 32v opiskelija Pirkanmaalta. Meidän perheeseen kuuluu 3v tyttö ja mies.

Ennen tyttöä oli keskeytynyt keskenmeno joka todettiin np-ultrassa. Nyt toivotaan kovasti, että pieni pysyisi matkassa mukana. ❤
 
Hei, koitan uskaltaa tännekin kirjoittelemaan. Johan olen teidän kirjoituksianne seurannut siitä päivästä asti kun plussasin 2.10. En oo vaan uskaltanut tänne kirjoittaa, kun ajattelin että se tuo minulle huonoa onnea. Tänään oli nyt viimein varhaisultra ja kun siellä kaikki nyt oli hyvin, niin aattelin uskaltaa tulla tänne. :happy:

Olen 31-vuotias nainen Turusta. Olemme miehen kanssa toivoneet ensimmäistä lastamme jo viisi vuotta. Matkaan on sattunut paljon haasteita. Tämä on nyt jo neljäs raskaus. Ensimmäinen oli tuulimuna (2015), toinen kemiallinen (2015) ja kolmannen jouduimme keskeyttämään rakenneultran jälkeen, sillä sikiöllä oli holoprosenkefalia (2017). Viimeisimmän jälkeen tutkittiin tietenkin paljon syitä ja syy poikamme sairauteen oli geenivirhe, joka oli periytynyt mieheltäni. Tämän tiedon jälkeen aloitimme hakeutumisen Helsinkiin alkiodiagnostiikkaan ja viimein viime keväänä pääsimme siellä sitten aloittamaan hoidot. Kesätauon vuoksi pääsimme vasta syyskuussa siirtämään ensimmäisen alkion, pakkaseen jäi vielä 2 tervettä alkiota.

Tämän raskauden alusta alkaen olen ollut ihan pelko perseessä. En uskalla luottaa siihen, että tämä onnistuisi, vaan pelkään että jotain silti käy... :sorry:
 
Tervetuloa Salamanteri. Rankka tausta teillä, en voi edes kuvitella mitä olette käynyt läpi. Itselle takana kolme onnistunutta raskautta ja vauvaa ja yksi varhainen keskenmeno.

Toivotaan parasta että kaikki menee hyvin :Heartred onko teillä ylimääräisiä testejä vai todettiinko alkiodiagnostiikalla että alkio on kaikin puolin terve?
 
Twisted, alkiodiagnostiikka ei oo ihan 100% varma testausmenetelmä. Virhemarginaali on 5%, eli niin sanotusti terve alkio voikin olla sairas 5% todennäköisyydellä. Siitä syystä meille suositellaan lapsivesipunktiota tai istukkanäytettä, jotta saataisiin varmuus. Parempi tietty tämä 5% virhemarginaali ku se, että ilman tätä todennäköisyys ois ollu 50/50.
 
Heippa! Etelä-Suomesta ollaan, 33-v. 4.lasta odotan, 6.raskaus. Kaksi keskenmenoa joskus jo vuosia sitten, nyt toivottavasti onni matkassa ja kaikki menee hyvin. Nuorimmainen jo 6,5 v., joten ihanasti tuntuu osa asioista taas niin "uudelta". Foorumeilla en ole ennen viihtynyt, nyt tuntuu mukavalta lukea samanlaisia ajatuksia :) perheessä myös pari koiraa ja kissaa! Tällä hetkellä työskentelen sosiaaliohjaajana.
 
Moi! 30v tuli mittariin kesällä ja asun Keski-Suomessa. Perheeseen kuuluu 6v tyttö edellisestä suhteesta, aviomies ja kissa. Meidän kotona kuulee puhuttavan suomea, englantia ja arabia.

Aikasemmin oon kokenut keskeytyneen keskenmenon joten nyt kokoajan jännittänyt miten tämän kanssa käy.
 
Mä nyt liityin kesäkuisten seuraan ja esittelen itseni. Tein siis plussatestin eilen, joten mulla ei vielä ole neuvolaa ollut. Itse laskettuna LA olis 27.6, mutta se nyt on arvio kun ei sitä neuvolaa vielä ole ollut..

Mutta siis olen 23v ja samaan talouteen kuuluu myös mies, sekä 2v tyttö. Asutaan satakunnassa. Pikkusisarusta on toivottu jo yli vuosi, ja nyt vihdoin viimein hän päätti että olisi aika:Heartpink
 
Nyt uskallan liittyä joukkoonne!

Olen 30v porilainen ja odotan toista lastamme. Ennen esikoista sain alkuraskauden keskenmenon n. rv 6 ja nyt kuluvan vuoden kesäkuussa nt-ultrassa sain kuulla suru-uutisia. Tyhjennyksen ja kohtutulehduksen jälkeen päätimme kuitenkin miehen kanssa jatkaa yrittämistä ja plussa tulikin tikkuun syyskuun loppupuolella. Nyt vasta kuitenkin uskalsin tänne tulla juttelemaan. Nyt rv 12+4.
 
Heippa. Nyt uskaltaudun tänne kirjoittamaan, kun kävin tänään nt ultrassa jossa oli kaikki hyvin. Olen 33v ja tämä kesäkuinen on 5 lapseni. Asun maalla pienellä paikkakunnalla Etelä-Suomessa.
 
Heippa!

Olen 27-vuotias sairaanhoitaja Turun seudulta :) Perheeseen kuuluu lisäkseni mies, 2v esikoinen sekä koira. Hieman jännittää miten raskausaika tulee menemään kun esikoinen syntyi keskosena, mutta toivon että tällä kertaa päästäisiin mahdollisimman lähelle laskettua aikaa.
 
Hepsis! 35v ja toista odotan. Esikoinen täytti just 8v.
Yllärivauva tulossa, minipillerit oli siis käytössä kun hän päätti yksiöönsä muuttaa. Ja se on tehnyt tästä todella rankkaa, mies ei nimittäin lasta halua vaan on koko ajan ollut abortin kannalla ja minä en siihen ole pystynyt vaan haluan lapsen pitää.
Mies on tietenkin asiasta vihainen ja pettynyt, ei kiinnosta koko raskaus tällä hetkellä pätkääkään :sad001
Yksin siis asian kanssa olen ja kertonutkin tästä vasta vain parhaalle ystävälleni, kukaan muu ei tiedä vielä mitään.
Odotan vain että tästä pääsisi nauttimaan ja kertomaan muillekin plus tietenkin tulevalle sisarelle.
 
Hepsis! 35v ja toista odotan. Esikoinen täytti just 8v.
Yllärivauva tulossa, minipillerit oli siis käytössä kun hän päätti yksiöönsä muuttaa. Ja se on tehnyt tästä todella rankkaa, mies ei nimittäin lasta halua vaan on koko ajan ollut abortin kannalla ja minä en siihen ole pystynyt vaan haluan lapsen pitää.
Mies on tietenkin asiasta vihainen ja pettynyt, ei kiinnosta koko raskaus tällä hetkellä pätkääkään :sad001
Yksin siis asian kanssa olen ja kertonutkin tästä vasta vain parhaalle ystävälleni, kukaan muu ei tiedä vielä mitään.
Odotan vain että tästä pääsisi nauttimaan ja kertomaan muillekin plus tietenkin tulevalle sisarelle.

Minkälainen mies sitten on jos on vihainen? Miten mies käyttäytyy sua kohtaan? Itse tein abortin aikoinaan exän painostuksesta ja kadun vieläkin. Teimme sitten myöhemmin kaksi poikaa.

En osaa oikein neuvoa mut jos mies on vihainen eikä vauvaa hyväksy, itse lähtisin menee.. :F
 
Takaisin
Top