Esittelyketju

Moikka!
Ollaan kolmekymppinen aviopari Pohjois-Karjala sta. Odotamme esikoistamme, joka on todella toivottu ja odotettu. Taustalla selittämätön lapsettomuus, hoidot aloitettu 11/2020 viiden vuoden yrityksen jälkeen.
Raskaus sai alkunsa meidän toisesta inseminaatiota. Nyt odotan malttamattomana varhaisultraa. Tuntuu, ettei uskalla iloita vielä tästä raskaudesta, ennen kuin näkee, onko se oikeassa paikassa tai onko siellä elämän alkua.

Ihanaa, että noin pitkän tien jälkeen olette päässeet jo ainakin tähän pisteeseen saakka! Toivotaan, että onni pysyy hyvänä :) milloin sulla on varhaisultra?
 
Ihanaa, että noin pitkän tien jälkeen olette päässeet jo ainakin tähän pisteeseen saakka! Toivotaan, että onni pysyy hyvänä :) milloin sulla on varhaisultra?
Varhaisultra on 8.3. ja silloin mulla on viikkoja noin 7+2-3. Tuo varhaisultra kuuluu siis hoitopolkuun, minkä jälkeen siirrytään neuvolan asiakkaiksi, mikäli kaikki on kunnossa.
 
Pk-seudulta, 3kymppinen pariskunta. Meillä yksi yhteinen lapsi sekä minulla kaksi aiemmasta. Km ollut monta: 10/17, 12/19, 4/20, 8/20 ja 12/20. Raskaudun siis helposti, mutta ei pysy mukana. Nyt toivomme, että tämä pysyisi mukana.
 
Hei! Odotellaan miehen kanssa toista lastamme. Esikoinen 2019 syntynyt. Reilu vuosi oli yritystä ennen kuin tämä raskaus alkoi. Väliin mahtui kaksi keskenmenoa, jotka molemmat tyhjennettiin lääkkeellisesti. Kahden peräkkäisen km vuoksi, pelko värittää aika rajusti tätä raskautta! Toivottavasti tämä raskaus nyt etenisi normaalisti loppuun saakka :smiley-angelic001
 
Moi! Useamman viikon oon seuraillu taustalta ja ehkä sitä nyt uskaltautuu mukaan. Ollaan kolmekymppinen pariskunta Itä-Suomesta. Vuonna 2017 saatiin esikoinen ja sen jälkeen useampi vuosi toisen yritystä. Viimeinen vuosi oltiin lapsettomuushoidoissa, mutta todella pitkästä luomukierrosta lopulta tärppäsi :happy: ovulaatio tuossa kierrossa oli noin kiertopäivänä 45 ja tavallisesti en siis ovuloi ollenkaan lääkkeettömissä kierroissa.
 
Täällä odotellaan pikkusisarusta 1,5 vuotiaalle esikoiselle. Jos kaikki sujuu hyvin, tulee lapsille ikäeroa reilut 2 vuotta. Palasin just tammikuussa töihin haaveena, että jouluun mennessä olen taas äitiyslomalla ja nopeasti se sitten tärppäsikin. Esikoisen kanssa kaikki on mennyt niin joutuisasti, että jännitän, voiko toisen kerran käydä yhtä hyvä tuuri! Aprillipäivänä olis sovittu ekat treffit tulokkaan kanssa eli ultraa kovasti odottelen!
 
Heippa ja nähdään salaisessa ryhmässä pian!
Olen 30v ja meillä toinen lapsi (tai kuka tietää vielä jos kaksoset tulossa ) Ekan jälkeen olisin ollu valmis heti tulee raskaaks ehkä en olis todellisuudessa jaksnaut. Oon kuitenkin imettänyt yöt ja päivät ja nyt siunaantui sisarus
 
Muokattu viimeksi:
Esikoista odottelemme, 35+v pariskunta pk-seudulta.

Sivustosta tullut yllättävän tärkeä tässä alkumetreillä ja yrityksen loppumetreilläkin jo. Liekö korona vai se että kanssaodottajia ei ainakaan tiettävästi lähipiirissä nyt ole. Odotan pääsyä suljettuun ryhmään pian!

Niin toivon että meillä kaikilla on vauvat onnellisesti sylissä marraskuussa :rolleyes:
 
Hei kaikille kanssasisarille!
Rohkenin vihdoin rekisteröityä foorumille ja osallistua keskusteluun. Olen 40-v esikoistani odottava. Tuleva isä (36-v) on kokeneempi ja kuvioissa mukana vaikka yhteistä kotia ei meillä vielä ole. Yllärivauva on tulossa, vielä hieman pöllämystynyt olo ja ajatuksessa sulattelemista. Foorumilta löytyy onneksi paljon jaettuja kokemuksia, kiitos kaikille avoimista kirjoituksistanne! Nyt menossa rv 10+0, vielä jännittää miten tämä ”tila” jatkuu. 1.neuvola käyty ja ultra tulossa reilun parin viikon päästä.
Hauskaa jakaa kokemuksia kanssanne! Tsemppiä kaikille odotukseen
 
Heippa kaikille minultakin. Ihka ensimmäinen viestini tälle foorumille, joten toivottavasti en möhli mitään. :)

31v nainen olen Turusta, mieheni on 32v ja kummallekin ihan ensimmäinen kokemus lisääntymisen ihmeellisessä maailmassa.

Nyt olen 10+6. LA on 10.10. Ensimmäinen neuvola käyty ja ultraa odotellessa, joka on parin viikon päästä.
 
Heippa kaikille minultakin. Ihka ensimmäinen viestini tälle foorumille, joten toivottavasti en möhli mitään. :)

31v nainen olen Turusta, mieheni on 32v ja kummallekin ihan ensimmäinen kokemus lisääntymisen ihmeellisessä maailmassa.

Nyt olen 10+6. LA on 10.10. Ensimmäinen neuvola käyty ja ultraa odotellessa, joka on parin viikon päästä.

Tervetuloa foorumille! :welcome nyt vaan viestejä kehiin ja sitten kun aikaraja täynnä niin pääset tuonne salaiselle puolellekin juttelemaan! Täällä onkin pitkät pätkät jo luettavaa valmiina, rohkeasti vaan osallistumaan :)
 
Tervetuloa foorumille! :welcome nyt vaan viestejä kehiin ja sitten kun aikaraja täynnä niin pääset tuonne salaiselle puolellekin juttelemaan! Täällä onkin pitkät pätkät jo luettavaa valmiina, rohkeasti vaan osallistumaan :)

Kiitos paljon. :) Tässä toivon mukaan pikkuhiljaa pääsen kärryille meiningistä niinä auvoisina hetkinä kun pahoinvoinnilta ja lepäilyltä kykenen keskittymään.
 
Moi! Täällä odotetaan esikoista, laskettu aika olisi näillä näkymin 22.10. Meillä on NT-ultra huomenna (apua!), ja jotenkin nyt tuntuu hyvältä liittyä mukaan keskusteluun :Heartred Itse olen 29 ja puoliso 34v, reilu puoli vuotta ehdittiin yrittää ennen kuin tärppäsi.

Ihmiset on tainneet jo kaikota täältä yleiseltä puolelta salaiseen ryhmään, mutta toivottavasti nähdään siellä pian!
 
Moi! Täällä odotetaan esikoista, laskettu aika olisi näillä näkymin 22.10. Meillä on NT-ultra huomenna (apua!), ja jotenkin nyt tuntuu hyvältä liittyä mukaan keskusteluun :Heartred Itse olen 29 ja puoliso 34v, reilu puoli vuotta ehdittiin yrittää ennen kuin tärppäsi.

Ihmiset on tainneet jo kaikota täältä yleiseltä puolelta salaiseen ryhmään, mutta toivottavasti nähdään siellä pian!

Kyllä tälläkin puolella pyörii moni ainakin lukemassa ja kommentoimassakin, tervetuloa ja ei muuta kuin muutama viesti alle ja salaisenkin puolelle sitten mukaan! :happy:
 
Kyllä tälläkin puolella pyörii moni ainakin lukemassa ja kommentoimassakin, tervetuloa ja ei muuta kuin muutama viesti alle ja salaisenkin puolelle sitten mukaan! :happy:

Hyvä juttu! Nyt onkin just hyvin aikaa uppoutua tänne illaksi, kun huomista odottelen kuumeisesti enkä taida ennen sitä ultraa pystyä oikein muitakaan asioita ajattelemaan :smiley-ashamed004 tosi kiva on ollut myös lukea täältä teidän juttuja, olen innoissani että vihdoin uskaltaudun mukaan! Vertaistuki tuntuu etenkin nyt tosi tärkeältä, kun muuten on niin paljon vaan kotona yksinään.
 
Hyvä juttu! Nyt onkin just hyvin aikaa uppoutua tänne illaksi, kun huomista odottelen kuumeisesti enkä taida ennen sitä ultraa pystyä oikein muitakaan asioita ajattelemaan :smiley-ashamed004 tosi kiva on ollut myös lukea täältä teidän juttuja, olen innoissani että vihdoin uskaltaudun mukaan! Vertaistuki tuntuu etenkin nyt tosi tärkeältä, kun muuten on niin paljon vaan kotona yksinään.

Tervetuloa matkaan! Täällä riittääkin hetkeksi lukemista jo valmiiksi :joyful: tsemppiä ultraan, tuuhan sitten kertomaan miten meni! Kyllä minä ja varmasti moni muukin kurkkii aina tämänkin puolen samalla kun salaisen, varmasti tulee vastauksia siis kun vaan rohkeasti lähtee itse kommentoimaan :) tää on todella helppo paikka saada vertaistukea samassa vaiheessa olevilta, varsinkin nyt. Ja muutenkin, itsellä oli ainakin esikoisen aikaan ongelmana kun ei perheellisiä juuri kaveripiirissä ollut.
 
Moi! Täällä odotetaan esikoista, laskettu aika olisi näillä näkymin 22.10. Meillä on NT-ultra huomenna (apua!), ja jotenkin nyt tuntuu hyvältä liittyä mukaan keskusteluun :Heartred Itse olen 29 ja puoliso 34v, reilu puoli vuotta ehdittiin yrittää ennen kuin tärppäsi.

Ihmiset on tainneet jo kaikota täältä yleiseltä puolelta salaiseen ryhmään, mutta toivottavasti nähdään siellä pian!

Ei muuta ku tervetuloa joukkoon hurjaan! Jos haluaa viestirajan nopeammin täyteen, kannattaa hyödyntää tuota lokakuisten leikkinurkkaa. Siellä on ketjuja, joihin saa helposti laitettua muutaman viestin päivässä, niin se 20 rajan saa äkkiä täyteen. Onko sulla vielä se 4 viikon odottelu, vai ootko ollu pidempään rekisterissä?
 
Ei muuta ku tervetuloa joukkoon hurjaan! Jos haluaa viestirajan nopeammin täyteen, kannattaa hyödyntää tuota lokakuisten leikkinurkkaa. Siellä on ketjuja, joihin saa helposti laitettua muutaman viestin päivässä, niin se 20 rajan saa äkkiä täyteen. Onko sulla vielä se 4 viikon odottelu, vai ootko ollu pidempään rekisterissä?

Olen onneksi liittynyt jo aiemmin foorumille, eli ei tarvitse odottaa kokonaista neljää viikkoa. En kuitenkaan ole kirjoittanut juurikaan, kun lopulta tuntui yritysvaiheessakin paremmalta koettaa edes keskittyä lähinnä muihin asioihin, jos ei vaikka onnistuisikaan näinkään nopeasti.
Kiitos vinkistä, pitääpä tutustua tuohon leikkinurkkaankin tarkemmin! Eiköhän viestit kerry nopeasti, kunhan alkuun pääsee :happy:
 
Hei kaikki!

Pitempään sivusta vähän seurannut, mutta nyt uskalsin tänne liittyä. Olemme pariskunta Pohjois-Pohjanmaalta. Itse olen 27v, avomies 26v, esikoinen tulossa.
Noin puoli vuotta oli yritystä takana, ennen kuin tärppäsi. Viime viikolla oli NT-ultra, ja siellä pienokainen näkyi! Ihan veti sanattomaksi, siellä on sittenkin se vauva! Ennen ultraa en uskaltanut liittyä mihinkään...
 
Takaisin
Top