Moikka!
Ollaan kolmekymppinen aviopari Pohjois-Karjala sta. Odotamme esikoistamme, joka on todella toivottu ja odotettu. Taustalla selittämätön lapsettomuus, hoidot aloitettu 11/2020 viiden vuoden yrityksen jälkeen.
Raskaus sai alkunsa meidän toisesta inseminaatiota. Nyt odotan malttamattomana varhaisultraa. Tuntuu, ettei uskalla iloita vielä tästä raskaudesta, ennen kuin näkee, onko se oikeassa paikassa tai onko siellä elämän alkua.
Ihanaa, että noin pitkän tien jälkeen olette päässeet jo ainakin tähän pisteeseen saakka! Toivotaan, että onni pysyy hyvänä :) milloin sulla on varhaisultra?

ovulaatio tuossa kierrossa oli noin kiertopäivänä 45 ja tavallisesti en siis ovuloi ollenkaan lääkkeettömissä kierroissa.
nyt vaan viestejä kehiin ja sitten kun aikaraja täynnä niin pääset tuonne salaiselle puolellekin juttelemaan! Täällä onkin pitkät pätkät jo luettavaa valmiina, rohkeasti vaan osallistumaan :)
Itse olen 29 ja puoliso 34v, reilu puoli vuotta ehdittiin yrittää ennen kuin tärppäsi.
tosi kiva on ollut myös lukea täältä teidän juttuja, olen innoissani että vihdoin uskaltaudun mukaan! Vertaistuki tuntuu etenkin nyt tosi tärkeältä, kun muuten on niin paljon vaan kotona yksinään.
tsemppiä ultraan, tuuhan sitten kertomaan miten meni! Kyllä minä ja varmasti moni muukin kurkkii aina tämänkin puolen samalla kun salaisen, varmasti tulee vastauksia siis kun vaan rohkeasti lähtee itse kommentoimaan :) tää on todella helppo paikka saada vertaistukea samassa vaiheessa olevilta, varsinkin nyt. Ja muutenkin, itsellä oli ainakin esikoisen aikaan ongelmana kun ei perheellisiä juuri kaveripiirissä ollut.