Esittelyketju

Moi kaikki! Olen 26v ja avomieheni myös 26v. Odotamme esikoistamme. Ehkäisystä olemme luopuneet lokakuussa 2019 joten yli vuoden ehdimme yrittää ennen ensimmäistä plussaa. Tämä plussa tuli kuitenkin aivan puskista edellisistä kuukautisista on nimittäin reilu 3 kuukautta... Negatiivisia testejä tein säännöllisen epäsäännöllisesti viimeisen tammikuun alussa.. Kunnes 27.1 testi olikin positiivinen. Tulos ei jäänyt epäselväksi kun testiviiva näkyi jo enen tarkastusviivaa ja oli yhtä punainen. Pari päivää myöhemmin hankin clearblue viikkonäyttötestin ja tulos oli +3. Minulla ei siis ole minkään näköistä käsitystä vielä siitä millä viikoilla mennään nyt.. Vähintään 5+4 mutta voi olla pidemmälläkin jolloin laskettu on syyskuussa.. Soitin neuvolaan tilanteesta ja sain lähetteen varhaisultraan... Ultra varattiin kuitenkin vasta 15.2 joten vielä odotellaan... Perheeseemme kuuluu myös 4 kk ikäinen koiranpentu. Raskaus on todella odotettu ja toivottu ja sopivaan saumaan sillä meillä piti olla parin viikon päästä lapsettomuus hoitojen ensimmäinen keskustelu käynti, mutta se tosiaan vaihtuikin nyt sitten neuvola ajaksi :happy::happy: toivottavasti kakkki menee hyvin!
 
Moi, täällä ollaan uutena. Ikää on molemmilla 30. Lapsia on ennestään yksi (9/2016). Ennen ensimmäistä oli yksi tuulimunaraskaus ja toisesta raskaudesta onnisti. Tätä nykyistä raskautta on yritetty kesästä 2020 asti, joten toivotaan, että hyvin käy! Onkohan muilla yhtä malttamaton fiilis kuin mulla..:smiley-bounce012
 
Hellurei kaikille ‍♀️

Selailin foorumia eilen ja hain rohkeutta liittyä teidän keskusteluihin. :biggrin

Elikkä 27v ollaan avomiehen kaas ja positiivinen raskaustesti tuli tehtyä viime sunnuntaina :love017 Vielä menee totutellessa ajatukseen ja todennäköisesti vasta neuvolassa tajuaa mikä tilanne on.

Aivan eka plussa elämässä ikinä, sen vuoksi jännittää ihan sikana Ehkäisyn jätin viime kesänä ja kun nyt oli menossa "hiljaisempi" kausi niin tämä tuli täysin yllätyksenä. :love7
 
Iik!
Itsekin uskaltaa hiippailla tänne odottavien puolelle, kun viivat vahvistuu.
Itse 28v, mies 32v. Yritystä oli takana 8kk ennen tärppiä ja kaiken laista epäilystä ennen raskautumista. Kuitenkin sattui spontaani raskautuminen juuri ennen Letrojen aloitusta ja siemennesteanalyysiä.
Nyt kovin toivotaan, että kaikki on hyvin ja gubbe pysyy kyydissä ja on terve.
 
Muokattu viimeksi:
30+ pariskunta kaipailee kolmattaan ja ainakin nyt on jotain tapahtunut ja toinen viiva testiin saatu. Nyt olisi suurinpiirtein viikot 3+6/4+0.
Itsellä PCOS, joten raskautumisessa ollut jo aikoinaan haasteita.
Lokakuussa annettiin kolmannelle mahdollisuus tulla ja tuntuu aivan uskomattomalta, että näin nopeasti tärppäisi, saati että pieni vielä pysyisi mukana (esikoisen ajalta kaksi km ennen häntä).
Ei auta kuin odotella... :Heartred
 
Heippa!

29-vuotias kuopiolainen täällä, perheeseen kuuluu miehen lisäksi 9v tyttö ja 7v poika, sekä kaksi kania. Ollaan mietitty jo pari-kolme vuotta että olisi ihana saada vielä yksi lapsi, mutta mulla puhkesi paha masennus 27-vuotiaana joten se lykkääntyi parin vuoden päähän, tänne saakka että olin päässyt siitä suosta kunnolla ylös. Pieni pelko koko ajan taustalla, mitä jos masennun uudestaan, mutta oon koittanut ajatella että
sille ei sitten voi mitään. Kerran siitä suosta on noustu niin nyt on jo keinot miten sieltä kömmitään ylös!
 
Moikka, täällä 34v toisen lapsen odottaja, mies 32. Esikoinen syntyi 2020 toukokuussa ja on niin ihana tyttö :Heartred. Kovasti tätä vauvaa jo odotan ja toivon, että pysyy mukana. Mulla on takana kaksi keskenmenoa vuonna 2019 ennen esikoista ja ne välillä kummittelee mielessä. Mutta toiveikkain mielin eteenpäin :couchpotato:.
 
Hei! Olen 33-vuotias konkariodottaja. Tosin viime kerrasta on aikaa sen 10 vuotta, joten vertaistuen tarpeessa ollaan. Minulla on "aikaisemmasta elämästä" kolme lasta. Vanhin täyttää tänä vuonna 17, keskimmäinen 15 ja nuorin 10. Elämä heitti rinnalleni upean ihmisen, jonka kanssa nyt odotellaan neljättä lastani - hänelle ensimmäistä - saapuvaksi. Laskettu aika on näillä näkymin sopivasti lokakuussa tapaamispäivämme vuosipäivänä.
 
Hei, täällä 31-vuotias ensikertalainen. Asutaan pk-seudulla. Ehkäisy jätettiin huhtikuussa 2020, kun viimein koin että saattaisin olla valmis lapsen saamiseen - miehelle (30) olisi sopinut aiemminkin. Ehdin jo pohtia että tuleeko tästä mitään, kunnes tiistaina piirtyi ekaa kertaa kaksi viivaa testiin. Vielä jännitän, että onko tää ihan todellista, nyt 5+2.
 
Hei kaikki! Täällä 30 vuotias nyt toista odottava. Esikoinen tosin täyttää tässä kuussa 10 eli melkein miellän itseni ensikertalaiseksi, sillä aikalailla kaikki on unohtunut!

Naimisissa uuden miehen kanssa ja hänelle tämä on ensimmäinen lapsi :Heartred Yritys aloitettu 04/20 ja HUS:illa alkoi hoidot 12/20 sillä kiertoa ei ollut koko aikana ollenkaan (minulla on pcos). Fiilikset on aika uskomattomat, kun nyt näyttäisi tosiaan, että ensimmäisestä Letro kierrosta tärppäsi sillä viime vkl tein positiivisen testin :happy093.Nyt jännitetään varhaisultraan asti onko kaikki kunnossa.
 
Moikka!
Ollaan kolmekymppinen aviopari Pohjois-Karjala sta. Odotamme esikoistamme, joka on todella toivottu ja odotettu. Taustalla selittämätön lapsettomuus, hoidot aloitettu 11/2020 viiden vuoden yrityksen jälkeen.
Raskaus sai alkunsa meidän toisesta inseminaatiota. Nyt odotan malttamattomana varhaisultraa. Tuntuu, ettei uskalla iloita vielä tästä raskaudesta, ennen kuin näkee, onko se oikeassa paikassa tai onko siellä elämän alkua.
 
Takaisin
Top