Esittelyketju

Hei kaikki!

Pitempään sivusta vähän seurannut, mutta nyt uskalsin tänne liittyä. Olemme pariskunta Pohjois-Pohjanmaalta. Itse olen 27v, avomies 26v, esikoinen tulossa.
Noin puoli vuotta oli yritystä takana, ennen kuin tärppäsi. Viime viikolla oli NT-ultra, ja siellä pienokainen näkyi! Ihan veti sanattomaksi, siellä on sittenkin se vauva! Ennen ultraa en uskaltanut liittyä mihinkään...

Moikka ja tervetuloa mukaan! :happy:
 
  • Tykkään
Reaktiot: Mui
Hellurei!

Ollaan miehen kans parikymppisiä ja meille on esikoinen tulossa. Tänään 13+0 ja huomenna ois NT-ultra, jännittää kauheesti et onhan kaikki hyvin.:) Varhaisultra on ollu jo kuus viikkoa sitte ja se nyt teki tästä aavistuksen todentuntuisempaa ku näki pikkusen ja hänen sykkeen.:Heartred Näillä näkymin la ois 26.10.:love017
Ehkäsy jätettiin pois suunnilleen marraskuun puolessa välissä.
 
Moikka!

Olen 27 vuotias ja mieheni 26. Esikoista odotellaan lokakuun lopulle. Ehkäisy jätettiin viime lokakuussa pois. Maanantaina oli NT ultra ja kaikki näytti hyvältä, jääräpäinen pikkuinen vaan oli käsiseisont asennossa eikä meinannut millään liikkua jotta ois saatu mitat mutta lopulta kikkailujen jälkeen onnistui. Alunperin oon kotoisin Turusta, mutta tällä hetkellä asutaan ulkomailla.
 
Takaisin
Top