Esittelyketju

Heippa! Mulle tulee tänävuonna täyteen 27vuotta ja miehelle 33vuotta. Asutaan Etelä-Suomessa ja lapsi on molemmille ensimmäinen:Heartred Me jätettiin ehkäisy pois kesällä 2017. 2018 selvis, että mulla ei oo ovulaatioo kauheen usein ja miehellä uimareissa vikaa. 2019 päästiin suoraa ivf- hoitoihin, mistä jäi 4alkioo pakkaseen. Nyt siirrettiin 5.3 viimeinen alkio pakkasesta ja tästä tuli plussa :love017
 
Heippa, täällä 33v suurperheen äiti Pirkanmaalta, odottelee sitä viimeistä lastaan. Eli meinattiin että haluan sektion nyt viimeisestä ja samalla napsataan piuhat poikki. Takana on siis kaksi sektiota (-10,-13) ja alatiet (-14,-18).
Meidän villahousu tuli ylläen, ekasta kierrosta. Mun oli vaan pakko ottaa kuparikierukka pois niiden järkyttävien vuotojen takia ja tässä sitä nyt ollaan.

Vähän jännittää kertoa muille :grin
 
Täällä on ihan näillä näppäimillä 27-vuotta täyttävä esikoisen odottajan varsinais-suomesta, mies saman ikäinen. Plussattu haamu eilen ja tänään digillä "kunnon" plussa. 3.yrityskierrosta tärppäsi. Nyt toivotaan että pysyy kyydissä. :shy:

Tuntui jo tämä 3 kierron yritys päässä niin pitkältä että suuret sympatiat kaikille kenellä homma ei ole ollut läheskään näin helppoa :Heartred
 
Heipat tännekin!

Oon pian 29-vuotias ja asustellaan miehen sekä kissojen kanssa Kouvolassa.
Alettiin yrittää molempien esikoista tossa 9/19.
Nyt maaliskuun alussa plussasin ja LA olis 10.11.

Mies käy töissä ja ite opiskelen uutta ammattia. :)
 
Hei :greet025

Täällä asutaan Pohjois-Karjalassa, 25v(-94) ja mies 31v (-88), esikoistamme odottaen ja hartaasti haaveillen. :Heartblue

Meillä asuu kaksi kissaa, itse hoitotyötä teen ammatikseni :)

Hormonikierukka pois jätetty 10/19 ja pari pidempää kiertoa oli välissä ennen plussaa.

Nyt sitten toivoen kaiken olevan kunnossa ja että pieni saada syliin asti :Heartpink Menossa nyt 6+3.

Itsellä aina ollut tytöstä tunne, mutta saa nähdä :dummy1:
 
Moi kaikille! Olen 34-vuotias (toukokuussa 35v) Kaarinasta. Mieheni on kolme vuotta vanhempi. Odotan kolmatta lastamme ja kaikki lapset ovat saaneet alkunsa lapsettomuushoidoilla ICSI:lla. Kolmas onnistui ensimmäisellä pakastealkion siirrolla ja ensi viikon torstaina olisi Tyksissa varhaisultra. Kaksi poikaani ovat 4v ja 7v. Olemme onnellisia näistä lahjoista, sillä luomusti emme lasta saa vähäisten siittiöiden vuoksi
 
Muokattu viimeksi:
Moikka,

täällä 35v. ensiodottaja (la 23.11) pk-seudulta. Neljännestä alkionsiirtosta eka plussa. Takana kohdun ulkopuolinen raskaus ja kovasti odotusta ja yritystä. Esikoisemme täyttää keväällä 3v., joten kaikki ei ole ihan uutta, mutta odottamisesta ja synnyttämisestä ei ole omakohtaista kokemusta. Toivotaan, että pikkukaveri pysyy matkassa mukana ja koitetaan malttaa varhaisultraan asti ja siitä taas seuraavaan etappiin! Tsemppiä kaikille
 
Moi !
27v Pohjois-Savosta.
Aviomies ja kaksi poikaa -16 ja -19.

Esikoista yritettiin neljä vuotta ja tärppäsi elämäntapamuutoksen ja 25kg painonpudotuksen jälkeen.

Ei otettu ehkäisyä käyttöön esikoisen syntymän jälkeen. Vuosi esikoisen syntymästä sain keskenmenon rv6+ ja kuopus tärppäsikin vasta reilun 2v yrittämisen, aukiolotutkimuksen ja parin lääkekuurin jälkeen, juuri kun oltiin menossa naimisiin.

Kuopuksen syntymän jälkeen ei otettu myöskään ehkäisyä käyttöön. Sain km rv 6+ kun kuopus oli 10kk ja nyt kierto välissä ja uudelleen raskaana. Toivotaan että tämä nyt onnistuu :)

La olisi 24.11. jos kakki menee hyvin :Heartred
 
Hei kaikille!

34-vuotias esikoisen odottaja täällä. Reilu vuosi ehdittiin yrittää ja pienen kriisin jälkeen sitten tärppäsi vähän yllättäen. Olo on samaan aikaan ihastunut ja kauhistunut. Kahdeksas viikko alkoi juuri ja tuntuu edelleen aika epätodelliselta, kun mitään suurempia oireita ei ole ollut. Malttia siis vaaditaan tälle matkalle etenkin näin alkuun :)
 
24-vuotias ensiodottaja ja tätä plussaa odotettiin täälläkin yli vuosi! Ehdin jo miettimään kaikki skenaariot ja lapsettomuudet päässäni, mutta onneksi vihdoin tärppäs. Nyt vaan toivotaan, että hän pysyisi matkassa mukana.
 
Mä olen 41v, asun Pohjanmaalla, nuorempana saanut neljä lasta joista nuorin nyt jo 15v, iltatähteä yritetty vuosia, hoidoilla ja ilman, saa nähdä onnistuuko, vai jääkö haaveeksi. Kaipuu olisi kova ❤️
 
Heippa! Täällä on 36-vuotias kolmannen lapsen odottaja Düsseldorfista. Meillä on jo pojat 1/16 ja 6/18 ja nyt toivotaan kovasti tyttöä pesuettamme täydentämään. Vielä ei meinaa uskoa todeksi, että tämä kolmas nyt oikeasti on tulossa, heti ekasta kierrosta tärppäsi. Toivottavasti pysyy nyt matkassa mukana loppuun asti.
 
Täällä 35 vuotias Pirkanmaalta. Neljä lasta (16,7,2,5 ja 1) ja viidettä odotellaan. Tätä ei yritetty millään tavalla vaan ihan ylläri plussa tuli ko 22 jonka takia ei varmaa laskettua aikaa ole vielä mutta marraskuun lopulla neuvola epäili.
 
Täällä 41v neljännen lapsen odottaja Vantaalta.
Aikaisemmasta liitosta tytöt 19v ja 15v, nykyisestä liitosta vähän reilu 4kk:tta vanha poika&toista yhteistä jo odotellaan :grin

Ajatuksissa ei tämä neljäs ollut, kun tuon pojan "ongelmien" kanssa ollaan lähtökuopissa, mutta ilolla otetaan vastaan kunhan alkujärkytyksestä selvitään. Ikäeroa tulee olemaan himpun verran alle 1v.
 
Täällä 41v neljännen lapsen odottaja Vantaalta.
Aikaisemmasta liitosta tytöt 19v ja 15v, nykyisestä liitosta vähän reilu 4kk:tta vanha poika&toista yhteistä jo odotellaan :grin

Ajatuksissa ei tämä neljäs ollut, kun tuon pojan "ongelmien" kanssa ollaan lähtökuopissa, mutta ilolla otetaan vastaan kunhan alkujärkytyksestä selvitään. Ikäeroa tulee olemaan himpun verran alle 1v.
Huh, teillä tulee tosiaan olemaan kohta vilskettä. :happy:
 
Hellou! Elikkäs olen piakkoin 30v täyttävä ensiodottaja pääkaupunkiseudulta ja miekkonen on vuoden vanhempi. Ei millään lailla suunniteltu tähän hetkeen lasta, itse aloittanut juuri uudessa keikka duunissa eikä asuta edes samassa kaupungissa. Mutta eiköhän se tästä :)
 
Takaisin
Top