Esittäytymisketju

Keskustelun 'Elokuiset 2021' aloitti Agnés, 25 marras 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Neretle Aloittelija

Taidanpa minäkin uskaltautua esittäytymään tänne, kun varhaisultra on takana ja sieltä pienen syke näkyi selvästi :love7
    Ollaan mieheni kanssa toivottu lasta jo useiden vuosien ajan ja nyt viime syksynä vihdoin päädyttiin hoitoihin ja 2. Inseminaatio tuotti meidän kohdalla tulosta. Nyt kovasti toivotaan, että kaikki menisi hyvin ja saataisi pienokainen syliin asti. :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 14
    • Voittaja Voittaja x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  2. Jolie Aloittelija

Hei, olen 34-vuotias opettaja. Meidän perheessä on isoveli kovasti odottamassa tulokasta
    • Tykkää Tykkää x 6
  3. Mantaray Aloittelija Elokuiset 2021

Myöhäisenä uskallan nyt ilmoittautua, eilen oli NT-ultra jossa kaikki kunnossa :love017 . Olen 32-vuotias esikoisen odottaja. Meillä on ollut pitkä tie, ja tämä raskaus sai alkuna toisen IVF:n ensimmäisestä pakkasalkionsiirrosta. Viime kesänä tuoresiirrosta varhainen keskenmeno, jonka vuoksi tämä alkuraskaus ollut vuoristorataa, mutta ehkä sitä pikkuhiljaa nyt pystyy iloitsemaan.
    • Voittaja Voittaja x 11
    • Tykkää Tykkää x 6
  4. november-rain Peruskäyttäjä

Täällä myös yksi pitkän tien kulkija. Tänään 12+0, ensimmäinen tulossa. Lahjasolualkuinen raskaus, nyt tammikuussa neljä vuotta yritystä ja kaikki mahdolliset hoidot takana. NT ultra vasta ensi viikolla mutta pikkasen jotenkin uskaltaa luottaa jo, useampi ultra tehtynä ja viimeksi eilen iloisen näköistä sambaa pieni veti kuvaruudulla :smiley-ashamed005
    • Tykkää Tykkää x 12
    • Voittaja Voittaja x 9
  5. PaaPaa Aloittelija

Enpä ole aiemmin näihin ryhmiin liittynyt mutta nyt tuntuu että haluaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa puhua. Täällä 34v, edelliset lapset 6 ja 5 vuotiaat ja kolmas tulossa elokuussa. Vielä ollaan ihan hissukseen oltu eikä muille kerrottu...
    • Tykkää Tykkää x 9
  6. Pauliina0 Aloittelija

Kiva lukea kaikkien esittäytymisiä! :happy:
    En nyt oo varma olenko jo kirjoittanut tähän topiciin mutta siis täällä 30v nainen ja 3 lapsen äiti. Neljättä (ja samalla viimeistä, mahdollisuutta enempään ei ole vasektomian vuoksi) odotellaan ja toivotaan että menee loppuun asti kaikki hyvin :Heartpink minulla kaksi jo isompaa ja kuopus on 2v. Olen kotiäitinä vielä. Olen ammatiltani hoitaja :hello
    • Tykkää Tykkää x 9
  7. Monstera11 Aloittelija

Täällä 31v. puutarhuri. Nyt rv 13+2. Nt-ultrassa käytiin viime viikolla ja kaikki oli hyvin. Ollaan miehen kanssa pidetty yhtä noin 3 vuotta ja ensimmäistä yhteistä lasta odotellaan meidän uusperheeseen. Minulle tämä on ensimmäinen, miehelle kolmas. Hieman jännittää mitä tuleva tuo tullessaan. :)
    • Tykkää Tykkää x 9
  8. Unelmoija30 Uusi käyttäjä

Oon jo jonku aikaa lueskellut tätä ketjua ja nyt uskallan itsekin kirjoittaa, kun NT-ultra takana ja siellä kaikki hyvin. Odotetaan miehen kanssa ensimmäisiä lapsia ja kaksoset ois tulossa. Jännityksellä odotellaan tulevaa.:happy:
    • Tykkää Tykkää x 12
    • Voittaja Voittaja x 5
  9. Minni2016 Rakastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Elokuiset 2021 Heinämammat 2018

Täällä 32 vuotias ja 4 lasta odotellaan. Meillä lapset suht pienellä ikäerolla. Tää ainakin mun puolesta ois meijän viimenen.
    • Tykkää Tykkää x 6
  10. aannanneh Uusi käyttäjä

Heippa,

Uskaltaudun itsekin viimein tänne kirjoittelemaan, vaikka jo pidemmän aikaa foorumia seurannutkin.

Itselläni ikää 30v, kolmatta odotellaan täällä Espoon suunnalla. Minulla on 5- ja 7-vuotiaat tytöt, mutta tämä tuleva vauva olisi minulle ja miehelleni ensimmäinen yhteinen :) Nyt meneillään 11+5 joten laskettuaika menee ihan elokuun lopulle. Käytiin alkuraskauden ultrassa muutama viikko sitten ja nt-ultra ensi viikolla.

Nyt vasta alkaa ajatukset olla selkeytyneet alun pahoinvointien ja väsymyksen jälkeen ja tuntuu ihan mukavalta taas! Teen kuormittavaa työtä jossa aikataulupaine on jatkuvaa, eikä työtehtävistä selviä työajan puitteissa, joten voimat ovat olleet oireiden kanssa koetuksella. Toivottavasti kevään mittaan tulisi helpotusta :)

Kovin innoissani olen tämän kolmannen odotuksesta, kun edellisistä on jo aikaa joten moni asia tuntuu ihan uudelta!
    • Tykkää Tykkää x 5
  11. Tuikutti Aloittelija

Hei kaikille, viimein uskaltaa ja jaksaa hieman esittäytyä. 27-vuotias esikoisen odottaja, takana yksi pitkä ja kurja keskenmeno, josta toipuminen vielä henkisesti kesken. Toivottavasti tämän kanssa onnistuu ja en liialla huolehtimisella pilaa pientä. Onneksi tähän mennessä kaikki hyvin ja oireetkin olleet selkeitä :)
    • Sympatiaa Sympatiaa x 10
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  12. Aikkunen Uusi käyttäjä

Moikka kaikille,

Täällä on 29-vuotias esikoisen odottaja, nyt viikot 13+0 :)

Viime viikolla oli NT-ultra ja kaikki oli hyvin, vilkkaan oloinen pienokainen siellä pyöri. Raskaus on ollut jo pidemmän aikaa toiveena ja koko alkuraskaus onkin ollut pelkoja, että entä jos jotain pahaa tapahtuu :sad001 josko nyt NT-ultran jälkeen uskaltaisi hieman rauhoittua ja ajatella, että kaikki menee hyvin... :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Optimistinen Optimistinen x 2

Jaa tämä sivu