Esittäytymisketju

Taidanpa minäkin uskaltautua esittäytymään tänne, kun varhaisultra on takana ja sieltä pienen syke näkyi selvästi :love7
Ollaan mieheni kanssa toivottu lasta jo useiden vuosien ajan ja nyt viime syksynä vihdoin päädyttiin hoitoihin ja 2. Inseminaatio tuotti meidän kohdalla tulosta. Nyt kovasti toivotaan, että kaikki menisi hyvin ja saataisi pienokainen syliin asti. :Heartred
 
Myöhäisenä uskallan nyt ilmoittautua, eilen oli NT-ultra jossa kaikki kunnossa :love017 . Olen 32-vuotias esikoisen odottaja. Meillä on ollut pitkä tie, ja tämä raskaus sai alkuna toisen IVF:n ensimmäisestä pakkasalkionsiirrosta. Viime kesänä tuoresiirrosta varhainen keskenmeno, jonka vuoksi tämä alkuraskaus ollut vuoristorataa, mutta ehkä sitä pikkuhiljaa nyt pystyy iloitsemaan.
 
Täällä myös yksi pitkän tien kulkija. Tänään 12+0, ensimmäinen tulossa. Lahjasolualkuinen raskaus, nyt tammikuussa neljä vuotta yritystä ja kaikki mahdolliset hoidot takana. NT ultra vasta ensi viikolla mutta pikkasen jotenkin uskaltaa luottaa jo, useampi ultra tehtynä ja viimeksi eilen iloisen näköistä sambaa pieni veti kuvaruudulla :smiley-ashamed005
 
Enpä ole aiemmin näihin ryhmiin liittynyt mutta nyt tuntuu että haluaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa puhua. Täällä 34v, edelliset lapset 6 ja 5 vuotiaat ja kolmas tulossa elokuussa. Vielä ollaan ihan hissukseen oltu eikä muille kerrottu...
 
Kiva lukea kaikkien esittäytymisiä! :happy:
En nyt oo varma olenko jo kirjoittanut tähän topiciin mutta siis täällä 30v nainen ja 3 lapsen äiti. Neljättä (ja samalla viimeistä, mahdollisuutta enempään ei ole vasektomian vuoksi) odotellaan ja toivotaan että menee loppuun asti kaikki hyvin :Heartpink minulla kaksi jo isompaa ja kuopus on 2v. Olen kotiäitinä vielä. Olen ammatiltani hoitaja :hello
 
Täällä 31v. puutarhuri. Nyt rv 13+2. Nt-ultrassa käytiin viime viikolla ja kaikki oli hyvin. Ollaan miehen kanssa pidetty yhtä noin 3 vuotta ja ensimmäistä yhteistä lasta odotellaan meidän uusperheeseen. Minulle tämä on ensimmäinen, miehelle kolmas. Hieman jännittää mitä tuleva tuo tullessaan. :)
 
Heippa,

Uskaltaudun itsekin viimein tänne kirjoittelemaan, vaikka jo pidemmän aikaa foorumia seurannutkin.

Itselläni ikää 30v, kolmatta odotellaan täällä Espoon suunnalla. Minulla on 5- ja 7-vuotiaat tytöt, mutta tämä tuleva vauva olisi minulle ja miehelleni ensimmäinen yhteinen :) Nyt meneillään 11+5 joten laskettuaika menee ihan elokuun lopulle. Käytiin alkuraskauden ultrassa muutama viikko sitten ja nt-ultra ensi viikolla.

Nyt vasta alkaa ajatukset olla selkeytyneet alun pahoinvointien ja väsymyksen jälkeen ja tuntuu ihan mukavalta taas! Teen kuormittavaa työtä jossa aikataulupaine on jatkuvaa, eikä työtehtävistä selviä työajan puitteissa, joten voimat ovat olleet oireiden kanssa koetuksella. Toivottavasti kevään mittaan tulisi helpotusta :)

Kovin innoissani olen tämän kolmannen odotuksesta, kun edellisistä on jo aikaa joten moni asia tuntuu ihan uudelta!
 
Hei kaikille, viimein uskaltaa ja jaksaa hieman esittäytyä. 27-vuotias esikoisen odottaja, takana yksi pitkä ja kurja keskenmeno, josta toipuminen vielä henkisesti kesken. Toivottavasti tämän kanssa onnistuu ja en liialla huolehtimisella pilaa pientä. Onneksi tähän mennessä kaikki hyvin ja oireetkin olleet selkeitä :)
 
Moikka kaikille,

Täällä on 29-vuotias esikoisen odottaja, nyt viikot 13+0 :)

Viime viikolla oli NT-ultra ja kaikki oli hyvin, vilkkaan oloinen pienokainen siellä pyöri. Raskaus on ollut jo pidemmän aikaa toiveena ja koko alkuraskaus onkin ollut pelkoja, että entä jos jotain pahaa tapahtuu :sad001 josko nyt NT-ultran jälkeen uskaltaisi hieman rauhoittua ja ajatella, että kaikki menee hyvin... :Heartred
 
Moikka!
Täällä 29v esikoista odottava Lahdesta!
Takana yksi keskenmeno viime vuonna. Sekä pitkähkö lapsettomuus ennen sitä. Nyt tosiaan jo rv 20 menossa!
Parisuhde ja kaksi koiraa löytyy ja tällä hetkellä opiskelen täyspäiväisesti liiketaloutta.

Osaisiko joku sanoa, voiko tämän foorumin kautta löytää vertaistukea ihan aktiivisemmassa muodossa, esimerkiksi samasta kaupungista tai verkon välityksellä yhteyttä pitäen? Katsoin, että fb-ryhmiä tai wa-ryhmiä täällä ei saa mainostaa...

Näin korona-aikana tämä raskauskupla on hyvin yksinäistä, kun ei kavereissa ole samassa tilanteessa olevia :D
 
Moikka!
Täällä 29v esikoista odottava Lahdesta!
Takana yksi keskenmeno viime vuonna. Sekä pitkähkö lapsettomuus ennen sitä. Nyt tosiaan jo rv 20 menossa!
Parisuhde ja kaksi koiraa löytyy ja tällä hetkellä opiskelen täyspäiväisesti liiketaloutta.

Osaisiko joku sanoa, voiko tämän foorumin kautta löytää vertaistukea ihan aktiivisemmassa muodossa, esimerkiksi samasta kaupungista tai verkon välityksellä yhteyttä pitäen? Katsoin, että fb-ryhmiä tai wa-ryhmiä täällä ei saa mainostaa...

Näin korona-aikana tämä raskauskupla on hyvin yksinäistä, kun ei kavereissa ole samassa tilanteessa olevia :D

Tervetuloa joukkoon!
Äitien kohtauspaikka-osiossa voi ainakin huhuilla seuraa, ja täällähän voi yhteystietoja vaihtaa yksityisviesteillä :)
 
Moikka!
Täällä 29v esikoista odottava Lahdesta!
Takana yksi keskenmeno viime vuonna. Sekä pitkähkö lapsettomuus ennen sitä. Nyt tosiaan jo rv 20 menossa!
Parisuhde ja kaksi koiraa löytyy ja tällä hetkellä opiskelen täyspäiväisesti liiketaloutta.

Osaisiko joku sanoa, voiko tämän foorumin kautta löytää vertaistukea ihan aktiivisemmassa muodossa, esimerkiksi samasta kaupungista tai verkon välityksellä yhteyttä pitäen? Katsoin, että fb-ryhmiä tai wa-ryhmiä täällä ei saa mainostaa...

Näin korona-aikana tämä raskauskupla on hyvin yksinäistä, kun ei kavereissa ole samassa tilanteessa olevia :D

Tuo salainen puoli on kyllä aktiivisempi. Täällä enää harvakseltaan jotain.
 
Täällä 27v, esikoinen 2019 ja nyt tämä toinen olisi syntymässä elokuun lopulla näillä näkymin. Tämä raskaus on tarkassa tarkkailussa, kun ennen raskautta olin isossa leikkauksessa jossa sappitiehyet rakennettiin uudelleen. Laskettu aika ois 26.8 mutta voi olla että käynnistellään aikasemmin.
 
Moi Kaikki!
Täällä Turkulainen 37-vuotias ekaa odottava. Laskettu aika on 31.8 jolloin on myös mun ja mieheni 5-vuotis päivämme. Miehelläni on 9-vuotias tyttö joka asuu kanssamme. Yhteistä lasta on toivottu jonkin aikaa ja ihanaa että hän lopultakin on tulossa❤️
 
Moi ja tervetuloa! Keskustelu on täällä yleisellä puolella melkoisen kuollutta, vilkasta keskustelua löytyy salaiselta puolelta jos sinne haluaa mukaan :)
 
Takaisin
Top