Moikka!
Kuulin ystävältä tästä nettisivusta ja siks liityin vasta nyt, vaik viikkoja jo 20. Laskettu aika oli neuvolan mukaan 1.4, ekassa ultrassa muuttu 8.4. Joulukuun alussa olis rakenneultra, innolla odotan!
Mulla ikää 23 ja miehellä 25. Tammikuussa ollaan "ihasteltu" toisiamme 7 vuotta, kihloissa oltu 2v. Mä oon lähihoitajana vanhusten palvelutalossa, mies opiskelee sairaanhoitajaks.
Yritettiin raskautua vähän päälle vuosi, se oliki rankka vuosi se! Mulla todettiin endometrioosi 2010, samana vuonna olin leikkauspöydällä. Joka kuukaus ku menkat alko iski karvas pettymys. Me oltiin menossa lapsettomuustutkimuksiin, mut kuinka sattukaan, tein testin ja se oli positiivinen! Se oli kyl maailman ihanin tunne ja on edelleen <3 Onnellisuuden määrä on hyvin suuri, tää pieni rakkaus on siis erittäin toivottu. Ja nyt uskonkin siihen vihdoin, et tää on totta ku alkuraskaudesta ollaan selvitty ja näin pitkällä ollaan. Oon hyvin herkkä tän asian suhteen, ihmettelenkin miks en itke tääl jo silmiä päästäni tätä kirjottaessa. :D