Esittäytymiset ja tutustumista

Ikuisuus

Vauhtiin päässyt keskustelija
Edellisiltä kuukausilta otin mallia joten vaikka tähän voisi jokainen kertoa hieman itsestään.

Eli olen 25v insinööriopiskelija, mies 26v di-opiskelija pääkaupunkiseudulta. Menimme naimisiin 7.7 2012 lähes 7 vuoden seurustelun jälkeen ja ilmeisesti vauva on sitten hääyön/häämatkan tuotoksia. Lasta olemme jo suunnitelleet pari vuotta mutta ajatus oli että hoidetaan häät ensin alta pois. Yrittämisen aloitimme 6/2012 joten tokalla kierrolla jo tärppäsi.

Perheemme lapsen virkaa on hoitanut reilun vuoden vanha tiibetinterrieri joka onneksemme on hyvin lapsirakas ja kiltti otus. Suunnitelmissa olisi useampikin lapsi (ainakin kolme) mutta katsellaan miten nyt edes ensimmäisen kanssa sujuu jos kaikki menee hyvin. Tällä hetkellä omat tunnelmat ovat aika vaihtelevat. Stressaan kovasti että menee kesken koska tulosta tuli niin helposti joten en oikein vielä osaa kiintyä tuohon maha-asukkiin jonka työnimeksi ehdittiin jo sopia Manaatti. Salaa hieman toivon tyttöä, mutta kumpikin olisi oikein tervetullut.

Heippa!

Ollaan mieheni kanssa molemmat vuosimallia -87, asumma Kainuussa ja toista lasta odotellaan vasta viikolla 3+4 (epäilen kyllä viikkoja olevan enemmän ku normitesti näytti tänään niin selkeän plussan). Ja ekasta kierrosta tärppäsi,joten todella skeptinen olen raskauden jatkumisen suhteen. Tosin hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut käytössä puoleen vuoteen. LA 10.4. 
Esikoinen syntyi rv 34+1 (raskausmyrkytys) alateitse 1/2010, painoi 1755g ja oli 42cm pitkä. Kuukausi meni keskolassa, ei onneksi keskosuudesta tullut mitään vaivoja. Toiveena siis olisi saada synnyttää tämä lapsi ihan normiviikoilla ja vielä saada sairaalassa samaan huoneeseen (no tuohon nyt ei ite voi oikein vaikuttaa,mut toivossa on hyvä elää). Tuleva lapsi on erittäin todennäköisesti viimeisemme, joten aion yrittää nauttia raskauden kaikista puolista täysillä (jopa tästä ressaamisesta).