Esittäytymiset ja tutustumista

Heippahei!
Täällä jälleen yksi ilmoittautuu lisää huhtikuun ponnistajiin.
Ikää itselläni on 32 vuotta, mies täyttää kohta 33 vuotta. Naimisiin menimme viime vuoden lokakuussa. Esikoista odotellaan ja yritystä ehti olla vuosi ennen plussausta.

Varhaisultrassa ja ekassa neuvolassa on käyty, np-ultra on 25.9.
Synnyttämään menen Naistenklinikalle.

Nyt voisi olla jo korkea aika esittäytyä :) Elikkä olen 26 vuotias, esikoisen odottaja savosta. Laskettu aika neuvolan mukaan 4.4.2012
Perheeseen kuuluu mieheke joka reissu töiden vuoksi viettää suurimman osan viikosta maailmalla ja koiruus.
Ensimmäinen neuvola takana ja vahvat sydän äänet kuultu, alkaa vihdoin tajuamaan että jokuhan siellä vatsassa asustelee <3

Heip, kaikille
Täällä 28.v kolmosen odottaja. Viikkoja taitaa olla 10+2 kasassa ja olokin rupeaa pikkuhiljaa helpottamaan. (kahden ekan kanssa ei pahoinvoinnista tietoakaan, nyt sitten niidenkin edestä) Viikon verran kerkesin juttuja täältä lukea ennen kuin uskalsin rekisteröityä ja sain jopa tunnukset toimimaan :D

Heippa kaikki odottajat!

Täällä 29vuotta täyttävä esikoista odottava Turkulaismamma. Mies on -76 syntynyt eli muutaman vuoden vanhempi mutta esikoinen hänellekin. :)
Yhteistä taivalta on takana viitisen vuotta ja huhtikuun alusta on yritetty perheenlisäystä.

Eniten tässä odotuksessa jännitystä tuo kun lähdemme Lappiin töihin tuossa ensi kuun lopulla ja siellä tarvitsis jaksaa painaa pitkää päivää. Laskettu aika sijoittuu mulla 12.4. ja yritys olisi työskennellä mahdollisimman pitkään kun Lapissa tuo sesonki jatkuisi vappuun asti.

Ja tietenkin neuvolantätikin tulee vaihtumaan kun lähdetään Lappikomennukselle.. Ekassa neuvolassa sanottiin että onnistuu hyvin että vaikka ei olla pysyvästi muuttamassa ja ei kirjoja muuteta Turusta mihinkään niin pääsisin siellä paikallisessa neuvolassa käymään siihen asti kunnes suunnataan takaisin Turkuun.

Nyt vaan jännitetään ja odotetaan ensi viikon np-ultraa...

Onko kukaan muuten tässä porukassa kärsinyt unettomuudesta alkuraskaudessa? Itse valvon helposti yömyöhään... ja itse kärsinyt tässä koko päivä kuvotuksesta.. Onko jollain jotain olohelpotus vinkkejä olemassa??

noista unettomuuksista viel. Joka yö ku herään vessaan 4-5 aikaa, se jälkee pyörin sängyssä, väsyttää mutta en saa unta :s

Hei vaan kaikille odottajille =) 
Päätin sitten minäkin liittyä joukkoonne vaikka mietin pitäisikö odottaa vähän aikaa.
A
Olen 22-vuotias etelä-pohjanmaalta. Mieheni on -84. Olemme olleet yhdessä kohta kaksi vuotta(joulukuussa tulisi täyteen). Lapsista aloimme haaveilemaan,puhumaan joskus tammikuussa mutta aloitimme yrittämään huhtikuussa. Itse olen opiskelija tällä hetkellä, vähän kyllä jännittää että mitä tässä tulee tapahtumaan mutta eiköhän kaikki mene lopulta sitten hyvin.
LA olisi 27.4 tämän sivuston mukaan mutta neuvolassa sitten varmasti aika muuttuu. Tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi.

Heräsi kysymys. Jos joku ihana valaisisi tietämätöntä.kaikki täällä puhuu noista rv 5+2 4+2 jne. Mä en ihan ole perillä miten ne menee. Tai siis miten ne lasketaan. 

diija90 Nuo raskausviikot lasketaan edellisen kuukautisten lopusta, eli ovulaation aikaan oot ollut noin 2+0. Sikiön ikä on sitten se 2 viikkoa vähemmän. Mukana sekoittaa vielä se että kun on 9+0, olet viikolla 10. Samaan tapaan kuin ollessasi 20-29 vuotias olet kolmannella kymmenellä. :D Monimutkaista eikö?

Oman aikataulun näet aika hyvin kun kirjaat tuonne vau.fi sivustolle omille sivuille lasketun ajan niin se sitten joka päivä päivittää että missä päivässä mennään. Itsellä tehty sentään vauva insinöörityyliin eli viikko vaihtuu aina maanantaisin.

diija90: Jos sä esim olisit nyt 9+2 se tarkoittaa että olet 9 viikkoa ja 2 päivää raskaana :P

Niin ja nuo viikot menee aina, esim. 9+0 , 9+1 , 9+2 , 9+3 , 9+4 , 9+5 , 9+6
ja sitten vaihtuu viikko ja tulee 10+0 jne... :)

Heippa!

Ollaan 26v. pariskunta keski-Suomesta. Kaksi poikaa on jo ennestään ja nyt kolmatta lasta odotellaan. Kovasti tuntuu epätodelliselta vielä tämä odotus. Ja mietinkin välillä, että olenko ihan hullu, kun lähden tähän kaikkeen uudelleen. Pojat ovat jo sen verran isoja, että elämä on helppoa.

Olen aiemmin kirjotellut tuonne maaliskuisten puolelle, mutta tänään ultrassa l.a. vaihtui huhtikuun puolelle. 

Ikuisuus kirjoitti:
diija90 Nuo raskausviikot lasketaan edellisen kuukautisten lopusta, eli ovulaation aikaan oot ollut noin 2+0. Sikiön ikä on sitten se 2 viikkoa vähemmän. Mukana sekoittaa vielä se että kun on 9+0, olet viikolla 10.

Ja jos vielä pilkkua viilataan, niin se lasketaan viimeisten kuukautisten alusta, eli kuukautisten ensimmäisestä päivästä ;D

Mulla nyt viikkoja 12+5, eli olen kolmannellatoista viikolla raskaana :)

Moi!

Täältä löytyy kohta 20 vuotta täyttävä esikoistaan odottava, mies kolmisen vuotta vanhempi :) Kotoa löytyy myöskin koira ja kissa, joten vilskettä riittää! Tulin vasta nyt tänne esittäytymään, kun laskettu aika muuttui huhtikuun puolelle, viikkoja nyt kasassa 12+5 eli LA on 1.4. :)
Tähän asti raskaus on ollut todella helppo, ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia! Toivottavasti jatkuu näin myös raskauden loppuun!

Hei!
Jokohan lyöttäytyisin ihan virallisesti seuraan... Olen juttuja lukenut oikeastaan siitä lähtien,kun tänne ensimmäiset alkaneet kirjoittelemaan ja itse halusin odottaa tuohon ns."maagiseen" ekaan viralliseen ultraan,jotta tietää suunnilleen kaiken olevan ok.
Meille tokavekara tulossa ja La on 10.4.Esikoispoika on nyt 10kk ikänen.Minä olen 28v ja mies 31v ja yhteistä taivalta takana 14vuotta,joista 2v naimisissa. :)

Holaaa!

Kohta 25-vuotias huhtikuun ponnistaja ilmoittautuu. Mies samanikäinen ja yhtä ollaan pidetty nelisen vuotta. Asustamme pääkaupunkiseudulla ja synnytyspaikaksi valikoitui kättäri. 
Ensimmäisen kerran yritystä kesti puolisen vuotta (2010-2011). Toisella kerralla pillerit lopetettu 10/2011 ja plussa pissattu 07/12. Esikoista odotellaan jo malttamattomina.

Ollaan käyty varhaisultrassa Femedassa ja kaksi kertaa kättärillä. Ensimmäisellä kerralla oli liian vähän viikkoja takana, jonka vuoksi saatiin vielä toinen aika. :)

LA 5.4.2013 <3

Heija!
Minä myös onnellisena ilmottaudun! Vm. 84, takana raskaat 5 keskenmenoa.. Tämäkin raskaus alkoi gemininä mutta toinen pieni luovutti jo ennen viikkoa 6. Toinen jäi meidän onneksemme vielä kasvamaan. :) Keskenmenojen tutkimuksissa löytyi verenhyytymistekijöistä ongelmaa, myos PCOS todettu. Raskaaksi tuleminen ilman hoitoja oli lääkärin mukaan mahdotonta. Niimpä elokuussa aloitin Clomifenit ja kappas, kontrolliultrassa sykkikin kaikkien yllätykseksi sydän <3 Pieni olikin siis saanut alkunsa luomusti ennen clomeja. Nyt viikon välein käyty ultrassa sairaalassa ja edelleen pikkuinen kasvaa ja vahvistuu hyvin. Eka neuvola käyty ja ensi viikolla äippäpolilla eka kunnon ultra, jännittää... La tosiaan 20.4.

Heippa. Hetken sivusta seuranneena, voisin minäkin tänne ilmottautua. Molemmat olemme 23 vuotiaita mieheni kanssa. Kihloissa ollaan oltu 4 vuotta ja lasta yritetty  vuosi. Nyt viimein tärppäsi ja ensimmäinen lapsi tulossa =).

En löytäny omaa ilmoitusta täältä joten kirjotanpa uudelleen, eli minä 23v, mies 25v, tytöt 3,5v ja kohta 11kk, muita ei meidän perheeseen kuulu. Ollaan kohta oltu miehen kans yhessä 5v 7kk, kihloissa kohta 4v ja naimisissa 1v 3kk.  Tää on mun neljäs raskaus, ennen kuopusta sain keskenmenon rv 12+2, siitä meni vuosi niin aloin oottamaan kuopusta ja nyt meni 9kk nii aloin oottaan tätä kolmatta lasta ja tää onki sit viiminen, eli kuparikierukan laitan tämän lapsen jälkeen, kyllä 3 lasta riittää 23v äidille pitkäks aikaa :)

Takaisin