Esitellään itsemme!

Deb

Päivystävä dosentti
Lokamammat 2018
Joulukuiset 2023
Ajattelin että meitä alkaa tänne kertyä, niin ne jotka haluaa saa esitellä itsensä täällä :)
 
Mä voin alottaa :)


Mä oon ite Tamperelainen 22v nuori nainen. Mun mies (27v) ja minä jätettiin ehkäsy pois 2/15, eli esikoista yritettiin ihan kiitettävän kauan, kun vasta nyt tärppäs.

Mä en oo itse töissä, valmistuin ammattikoulusta media-alalle 2014, ja sieltä puoleta ei töitä meinaa saada, ois koulussa pitäny saada jalka jo johonkin oven väliin. Alanvaihdos on ollu tässä mielessä, mutta kysymys kuuluu: mihin? Vähän auki vielä, ja varmaan pysyykin auki jonkin aikaa se kysymys nyt kun toi esikoinen tarraskin kiinni :)

Mä tykkään lukee, kirjottaa ite (novelleja, blogeja), ja musiikki on mulle tosi iso juttu. Ite laulan, ja välillä rämpytän kitaraa omaks iloks ja muiden harmiks. Liikunta on sellanen asia, mitä aina ajattelen että pitäis lähtee harrastaa, mutta aika-ajoin huomaan että oon puhunu jostain uinnistakin nyt jo puoli vuotta saamatta mitään aikaseks. Tosin hyötyliikuntaa tulee arkisin aika paljon, joten ei mee täysin sohvalla lojumisekskaan (vaikkakin Netflix on kaveri :Heartred)

Penkkiurheilu sen sijaan on ihan mun juttu, lähinnä jääkiekko. Lätkä on se mun juttu, ja miehen kanssa käydään välillä Tapparan pelejä ihan paikan päälläkin kattomassa. Ollaan katteltu että kyllä me pikkuselle varmaan ekat tutit ostetaan Tappara-shopista :D

Luonteeltani oon puhelias, vähän impulsiivinen ja joskus sanon mitä ajattelen, mutta en ajattele mitä sanon :D Sen voi laittaa välillä sen piikkiin, että mulla on adhd. Oon myös luotettava, ja hoivaviettiä löytyy kovasti. Äidiks tuleminen on yks mun suurimmista haaveista, ja nyt se olis vähän niinkun toteutumassa :Heartred

Deb
 
Palaan asiaan yksityisellä puolella. :)
 
Muokattu viimeksi:
Haluaisin kovasti esitellä itseni, mutta esittelen myöhemmin sillä moni läheiseni lukee juttuja täällä vaun sivuilla.
 
Voipi olla että poistan tuon mun tekstini kun saadaan salainen ryhmä. Mun ketään tuttuja täällä tuskin on, mutta voisi joku tuttu jo minut tunnistaa niin kivempi pitää homma ryhmän sisällä, vielä kun en tästä minun masuasukistani viitsisi huudella. :)
 
"Suljettua osastoa" odotellessa vähän typistetympi versio nyt kuitenkin tänne.

Olemme mieheni kanssa molemmat jo 37-vuotiaita, ja odotamme toista lastamme. Tämä plussa tuli minulle täysin yllätyksenä. Emme toki olleet raskautta ehkäisseetkään millään tavalla, mutta jotenkin ajattelin ettei tässä kuussa osunut oviksen kohdalle juurikaan lemmenhetkiä mistä olis voinut tärpätä. Mutta ovis alkaa O:lla kuten Ovela, taiskin mokoma olla vähän myöhässä aikataulustaan, tämän puolesta puhuu myös kierron pituuteen nähden "myöhäinen" plussa.

Yllätysvauva on meille kuitenkin enemmän kuin tervetullut. Takana kun parikin km, ja vuosien vauvahaaveilu ennen esikoista.

Kerron meistä lisää sitten kun saadaan se salattu ryhmä, mutta tässä nyt hieman yähän raskauteen johtanutta taustaa. :)
 
Mä odottelen kans. Mä oon edelleen tuola 2015 huhtikuisissa. Suljetussa ryhmässä siis. Muuten sielä ei ookkaan enää keskusteluita. Muutamia mammoja vielä sielä jaksaa päivittää kuulumisia :)
 
Hellou kaikille!
Uutena tällä foorumilla kun toisella foorumilla oli niin hiljaista.
Olen siis 36v ja mieheni 39v. Esikoistyttömme on 2,5vuotias ja ahhh niin ihanassa uhmaiässä että:happy:
Toinen raskaus tässä siis aluillaan kahden kemiallisen jälkeen, varovaisesti toiveikkaana:Heartred
Asutaan uudellamaalla ja eletään tosi tavallista arkea töiden ja hoitorumban välillä:happy7
Kiva lukea täällä teidän juttuja ja alkaa myös osallistua keskusteluun!
 
Minäkin esittelen mielelläni itseni salaisella puolella. Ehkä np-ultran jälkeen että tästä tulisi oikeesti konkreettisempaa. :)
 
Hellou kaikille!
Uutena tällä foorumilla kun toisella foorumilla oli niin hiljaista.
Olen siis 36v ja mieheni 39v. Esikoistyttömme on 2,5vuotias ja ahhh niin ihanassa uhmaiässä että:happy:
Toinen raskaus tässä siis aluillaan kahden kemiallisen jälkeen, varovaisesti toiveikkaana:Heartred
Asutaan uudellamaalla ja eletään tosi tavallista arkea töiden ja hoitorumban välillä:happy7
Kiva lukea täällä teidän juttuja ja alkaa myös osallistua keskusteluun!

Olitko vauva.infossa aiemmin? :)
 
Mä voisin kans typistetymmin laittaa tähän julkiselle.

Eli kolmatta odottava 29v pääkaupunkiseutulainen ilmoittautuu. Aktiivisesti oon jutellu vielä tuolla edellisen muksun salaisessa ryhmässä, mutta aattelin, että ois se kiva vähän jakaa ajatuksia myös samassa tilanteessa kulkevien kanssa :)

Kaksi lastani ovat nyt 3,5v ja 1v8kk, että ei hirmusen isoja ikäeroja tuu olemaan, mutta hyvä näin.

Tarkemmin sitten siellä salaisissa, sikäli kuin sinne asti päästään :)
 
Mäkin voisin ihan pienen esittelyn itsestä laittaa ennen salaista puolta, eli oon 35v pk-seudulta ja kolmas raskaus ois tämä. Ennestään kaks poikaa, 4v ja vajaa 2v :) .
 
Black, siellä juuri! Se foorumi on kyllä hiljentynyt aivan tyystin...

Mäkin olen kahden ensimmäisen raskausajat kirjoitellut siellä, mutta se jotenkin kuoli pystyyn. Kiva että on muitakin sieltä. :)
 
Takaisin
Top