Esitellään itsemme!

Esittelen itseni salaisella kun pääsen sinne :)
 
Mäkin voisin tänne lyhyesti kertoa jotain :)

Minä olen 24v ja aviomies on 36v. Meillä yksi lapsi ennestään, 3v poika ja nyt tosiaan odotetaan toista jonka laskettu aika on 01.02.2018 :)

Voin enemmän kertoilla salaisella puolella jos saan joskus sen 30 viestiä täyteen, voi olla vähän vaikeaa kun täällä on jo aika hiljaista :D
 
Nyt vasta pääsin tänne kirjautumisen vaikka oon jo lueskellut. Toivottavasti mahtuu mukaan. Pitää tutustua vielä noihin salaisiin ryhmiin :wink

Eli oon 34v, toinen lapsi tulossa, ikäeroa tulee 1vuosi ja 6kk. La on 25.2.18, kunhan löydän ton salaisen niin kerron lisää :)
 
Täällä rouva 29v, kohta 5v vesseli ja vauhtia riittää. Toista odotellaan saapuvaksi 7.2 :)
 
Ehkä minäkin jo tänne rohkenen tulla kirjoittelemaan... toinen lapsi tulossa, laskettu aika tammikuun lopussa mutta uskon että helmikuun puolelle menee, siksi tänne päädyin :)
 
Heippa,

Mä tänne uutena ja tietämättömänä nyt liityin, katsotaan jos saan viestimäärän täyteen niin esittelen itseni salaisella puolella. Mukavaa odotusta kaikille
 
Hei, vasta tutustumassa tähän foorumiin. Ensimmäistä jännityksellä ja innolla odotan, ikää 30v. Salaisessa ryhmässä esittelisin itseni myös mieluummin.
 
Hei!

Minäkin tuumailin alkuun, että salaisella puolella esittelen itseni tarkemmin. Jotain nyt kuitenkin tänne. Odotellaan ensimmäistä lasta. Itse olen jo 37 ja mies on noin pari vuotta vanhempi. Laskettu aika on 5.2.2018. Ja Hesassa asutaan.
 
Hei! Minäkin uskallan nyt esittäytyä. Olen 28-vuotias ja odotan esikoistani. Asun nyt Turussa, mutta vuoden vaihteessa olisi tulossa muutto Porin suuntaan, joten synnytyssairaala tulee olemaan SATKS.

Olen käynyt tätä foorumia lukemassa koko odotusajan, ja nimimerkki on jo pidempääkin löytynyt mutta en ole uskaltanut ottaa mukaan keskusteluun, vaikka hinku on ollut kova. Syy pelkoon on ollut keväällä ollut keskenmeno, joten olemme miehen kanssa tarkoituksella olleet ihan hissukseen tästä raskaudesta. Nyt kuitenkin ollaan jo niin pitkällä, että uskaltaa alkaa iloita!

Toivottavasti saan vielä jengiä mukaan keskustelemaan, jotta pääsen salaisellekin puolelle juttelemaan. :Heartred
 
Tervetuloa mukaan Lady Alice! Suurin osa keskustelusta tapahtuu tosiaan salaisella puolella, joten nähdään siellä :)
 
Moi kaikille! :)

Mä oon espanjalainen Turussa asuva nainen. Odottelen esikoista :Heartred

Mulla oli keskenmeno 12/2016 11. raskausviikolla. Tulin uudelleen raskaaksi 5/2017. Voitte kuvitella kuin paljon pelkäsin, että se tapahtuu uudestaan. Mut nyt oon raskausviikolla 27 ja kaikki menee hyvin! La siis 10.2.

On aina kivaa lukea, että on niin paljon odottajia! Toivottavasti teilläkin menee hyvin :cat:
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa foorumille, Laura!

Tiedän erittäin hyvin, millaista tuo pelko on! Tuolloin, kun ei raskaudestakaan pääse lainkaan nauttimaan ja iloitsemaan. Sen sijaan jokaista pientäkin vihlaisua pelästyy. :sad001

Suurin osa keskustelusta käydään tuolla salaisella puolella, mutta itse ainakin kurkin tänne yleisellekin puolelle, niin saat juttuseuraa. Kun olet muuttanut tuon Kyfi-nimimerkkisi, kirjoitanut tänne yleiselle puolelle 30 viestiä ja olet ollut foorumin jäsenenä kuukauden, voit pyytää pääsyä tuonne salaiselle puolelle. :)
 
Heippa Lady Alice!

Kiitos vastauksesta :)
Juu, oon vielä vähän pihalla täällä :book1 Mutta just löysin mistä voin muokata mun tietoja.
Mä en tiedä, kirjoitanko niin paljon. Toivottavasti pääsen sinne salaiselle puolelle pian koska olisi kiva keskustella vähän yksityisemmin.
 
Noh 33v ja mies 35v meillä on 5yhteistä lasta(11v, 8v, 7v, 4v, ja 2v) ja nyt kuudetta pukkaa laskettu aika oli 26.1 mutta vielä tähän päivään asti ei ole kunnolla supistettuihin. Lensin viime viikolla torstaina selälleni liukkailla mutta hyvin on liikkunut,sekä hyvin liikkeet näkyy.

lapsetkin sitä masua puhaltelee että vauva säikähti ja kovasti potkas ja minä kanssa sit säihkähdin vauvaa.
ensi viikolla laittavat todennäköisesti syntyyn mutta jo olen peloissani laskeskellut että n.4600g sieltä pätkähtää pihalle enkä halua käynnistystä mutta uskon olevan kilon isompi kun edellinen 3805g 38vko ja tulevalla viikon perjantaina 42vko tämä vauva.
 
Takaisin
Top