Esitellään itsemme!

Keskustelun 'Helmikuiset 2018' aloitti Deb, 4 kesä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020 Lokamammat 2018 Joulumammat 2016

Me ollaan molemmat 36-v ja asutaan pk-seudulla. Jos kaikki menee hyvin, niin tiedossa olisi pikkukakkonen 1 v 2 kk ikäerolla. Kirjoittelen satunnaisesti myös Joulumammoissa 2016, ja tein myös minipyrähdyksen vauvakuumepuolelle joka jäi kumminkin lyhyeksi kun tärppäsikin heti. Tarkemmin esittelen sitten suljetulla puolella. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. minttu90 Ei muuta elämää Syyskuunmammat 2015

Mä säästän esittelyt kans sit sinne salaiselle puolelle, kun sinne joskus päästään...
  3. Taiga86 Ihastunut foorumiin Maalismammat 2018 Huhtiäidit 2020

Salainen ryhmä taitaa olla aika aktiivinen näiden kirjoitusten perusteella? Täytynee itsekin sinne yrittää :) Me ollaan päälle 30v. pariskunta pk-seudulta, yritystä 9/2016 alkaen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Tinja79 Tuttu foorumilla Helmimammat 2018 Marraskuunmammat 2014

Salainen ryhmä on auennut tänään, vai oliko eilen? Ei oo vielä kauheen aktiivista, älkää hätäilkö, kaikki mahtuu mukaan kun ehdot täyttyy. :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Jookus Addikti Syyskuunmammat 2015

Minä myös sitten salaisella :) Meidän edellinen ryhmä on edelleen kovin aktiivinen!
  6. kata_ Tuttu foorumilla

Mikä se ketju on minne pitää kirjoittaa 30 viestiä et pääsee salaiselle puolelle?
  7. Mielipidekysymys Ei muuta elämää Helmimammat 2018 Syyskuunmammat 2015

Yleisesti tähän Laskettu aika helmikuussa 2018 -otsikon alle mihin tahansa ketjuun kun kirjottelee, esim nyt tähän :) Yhteensä kun on siis se 30 viestiä täällä niin voi pyytää päästä salaiselle puolelle. Täytyy olla myös ollut 30 päivää rekisteröityneenä vaun foorumilla ja oma nicki tuossa ekan ketjun laskettu aika -listassa.
  8. tassu Tuttu foorumilla

Kelle muuten se viesti nyt piti laittaa, alkaa varmaan oleen jo reilusti yli 30 viestii kasassa :D
  9. Mielipidekysymys Ei muuta elämää Helmimammat 2018 Syyskuunmammat 2015

Vargynjalle. Pääsee näppärästi kirjottaa yksityisviestiä, kun näpäyttää jostain noista kiinnitetyistä ketjuista Vargynjan profiilikuvaa, niin siihen aukee semmonen ikkuna, jossa on nappula "aloita keskustelu".
  10. tassu Tuttu foorumilla

Okei kiitti :)
  11. Kotikisu Tuttu foorumilla Eloäidit 2020 Helmimammat 2018

Mä myös ootan että pääsen salaiselle puolelle, niin voi vapaammin kirjoitella. Ei enää kauaa! :grin
  12. Poksuli Peruskäyttäjä

Mäkin esittäydyn paremmin siellä salaisella puolella. :p
  13. Onnellinen23v Aloittelija

Mäkin odotan että pääsee salaiselle puolelle niin voi sitten vähän vapaammin keskustella. :happy:
  14. PikkuR Ihastunut foorumiin Heinämammat 2016

Täällä Oulusta yhden lapsen äiti. Lapsille ikäeroa tulee 1 v 8 kk. Odottelen kans salaiselle puolelle pääsyä :)
  15. Meirami Aloittelija

Hei vaan kaikki! Täällä kirjoittelee tuore esikoisen odottaja. Olen 26v ja mieheni 27v, asumme pk-seudulla :) Tarkemmin kerron itsestäni sitten kun saan 30 viestiä täyteen ja pääsen salaiselle puolelle!
  16. L82ady Tuttu foorumilla

Lyhyesti tässä vaiheessa: Oulun seudulla asustellaan, miehen kanssa ollaan jo 35 v. Esikoinen syntynyt 3/16. Pari keskenmenoa ennen esikoista alla.
  17. Alenda Peruskäyttäjä Helmiäidit 2020 Helmimammat 2018

Mäkin voisin lyhyesti kertoa itsestäni, kun en tiedä, olenko koskaan niin aktiivinen, että salaiselle puolelle asti pääsisin.
    Eli olen 26 v Tampereelta ja mies 29 v. Ekaa lasta odotetaan. Ollaan molemmat tosi innoissamme, mutta käytännön järjestelyt vähän huolettaa. Asutaan nimittäin eri maissa ja mies tuskin pääsee neuvoloihin, synnytysvalmennukseen, synnytykseen jne. Ainakin siihen asti, että vauva olis noin puoli vuotta, niin asutaan erillämme. Ja tämä siis miehen työkuvioiden takia.
    Joten kaikki täältä saatava vertaistuki tulee varmasti erittäin tarpeeseen :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. heidiann Aloittelija

Mäkin odottelen sinne salaiselle :shy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. rondine Rakastunut foorumiin Huhtikuunmammat 2015

Uskalsin nyt liittyä tänne. :)

Olen 30 vuotias, mies 33. Odotamme tokaa lastamme, esikoinen on kohta 2v 3kk. Vuoden 2015 huhtikuun ryhmässä olen viihtynyt jo kohta kolme vuotta. Kirjoittelen enemmän sitten kun pääsen tuonne salaiselle puolelle. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Amparo Vieras

Odottelen myös salaista puolta josko saisi tarvittavan viestimäärän kasaan.

Jaa tämä sivu