Mä voin alottaa :)
Mä oon ite Tamperelainen 22v nuori nainen. Mun mies (27v) ja minä jätettiin ehkäsy pois 2/15, eli esikoista yritettiin ihan kiitettävän kauan, kun vasta nyt tärppäs.
Mä en oo itse töissä, valmistuin ammattikoulusta media-alalle 2014, ja sieltä puoleta ei töitä meinaa saada, ois koulussa pitäny saada jalka jo johonkin oven väliin. Alanvaihdos on ollu tässä mielessä, mutta kysymys kuuluu: mihin? Vähän auki vielä, ja varmaan pysyykin auki jonkin aikaa se kysymys nyt kun toi esikoinen tarraskin kiinni :)
Mä tykkään lukee, kirjottaa ite (novelleja, blogeja), ja musiikki on mulle tosi iso juttu. Ite laulan, ja välillä rämpytän kitaraa omaks iloks ja muiden harmiks. Liikunta on sellanen asia, mitä aina ajattelen että pitäis lähtee harrastaa, mutta aika-ajoin huomaan että oon puhunu jostain uinnistakin nyt jo puoli vuotta saamatta mitään aikaseks. Tosin hyötyliikuntaa tulee arkisin aika paljon, joten ei mee täysin sohvalla lojumisekskaan (vaikkakin Netflix on kaveri
)
Penkkiurheilu sen sijaan on ihan mun juttu, lähinnä jääkiekko. Lätkä on se mun juttu, ja miehen kanssa käydään välillä Tapparan pelejä ihan paikan päälläkin kattomassa. Ollaan katteltu että kyllä me pikkuselle varmaan ekat tutit ostetaan Tappara-shopista :D
Luonteeltani oon puhelias, vähän impulsiivinen ja joskus sanon mitä ajattelen, mutta en ajattele mitä sanon :D Sen voi laittaa välillä sen piikkiin, että mulla on adhd. Oon myös luotettava, ja hoivaviettiä löytyy kovasti. Äidiks tuleminen on yks mun suurimmista haaveista, ja nyt se olis vähän niinkun toteutumassa
Deb