Mä voin myös tunkeilla ja listata mun tekemän pakkauksen sisällön, jos auttaa!
- Body ja housut, jossa painatus I
DAD
- Vauvakirja, eli opas raskaudesta taaperoikään
- tutti, missä teksti "äänenvaimennin"
- energiajuomaa synnytykseen
- Aku Ankka, myös mukaan synnytykseen
- kaikkein pohjimmaisena vielä ps4 peli, mitä oli kovasti toivonut, sen sisällä lappu, missä lista tehtävistä, joilla voi ansaita peliaikaa (esim vaipanvaihto, äidin hierominen jne.)
En muista oliko vielä muuta..:) Mun täytyy kyllä tähän samaan hengenvetoon valittaa, että mua harmitti ihan hirveesti että MÄ raskaana ollessa olin nähnyt hirveesti vaivaa ja rahaa miehen ilahduttamiseen (ja ilahtuikin kovasti), mutta koska itse en ottanut edes äitiyspakkausta, olisin toivonut jotain vastalahjaa/tekoa.. Mun käly oli esim. raskaana samaan aikaan ja hälle järjestettiin sitten yhteistuumin vauvasuihkut ja mä viimeseen asti odotin omiani, vaan ei.. Se oli mulle ihan hirvee kolaus ja kun kysyin mieheltä sitten, miksi ei järjestänyt, niin vastaus oli tyyliin "olin intissä, mulla oli rankkaa".
Ja kaikki miehet ei vaan arvosta mitään, mikä meidän naisten mielestä on ihanaa.. Monesti myös luin kokemuksia isyyspakkausta tehdessä, miten miehen reaktio on ollut vaan "jaa", eli toivotaan, että teiän kolmijalkaiset on edes vähän fiksumpia ja osaisivat arvostaa tekoa!
Ja vaikka tästä tuli tällänen itkuvirsi, niin ehdottomasti oli ihana keksiä ja koota pakkausta, sekä tottakai myös antaa sellainen! Ja miehillekin varmaan konkretisoituu paremmin vauvan tulo, kun saa jotain vauvakamaa käsiinsä tutkittavaksi, kun onhan tää raskaana olo vähän niinkuin meidän juttu, eikä miehet pääse siitä oikein kärryille