Meidän koira näyttää kaikille muille, et mä oon paksuna. Toi koira oli liian epävarma sekä takertuvainen ennen raskautta ja nyt se kaikki tuntuu korostuvan. Koiralla useampi koti, ennen ku mulle tuli ja se näkyy. Tottellut pääsääntöisesti aina, mutta on tosi epävarma. Nyt se kävelee polleena omalla reviirillä ja on valmis käymään kaikkien kimppuu jotka vois olla mulle uhkia. Myös vieraat pentukoirat on uhkia.
Ennen raskaaksi tuloa vain muutaman koiran ohitus oli haastavaa, nyt on melkein kaikkien. En saa kontaktia enään koiraan, vaikka aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa. Edes koiran rakastamat vinkulelut eivät ulkona auta. Tilanne on perseestä ja suoraan sanoen en tykkää lenkittää tota enään. Myöskään töihin en ole sitä voinut enään ottaa. Koira myös kyttää enemmän ovea.
Lapsi ja hänen tätinsä heittelivät palloa yks päivä mun lähellä. Pallo osu muhun kaks kertaa, jonka jälkeen koira siirtyi mun ja pallon väliin istumaan. Katse tietysti pallossa.
Miehelle ei oo tehnyt mitään ja tutut ihmiset sekä eläimet on koirasta ok. Toivon että rauhoittuu lapsen syntymän jälkeen, tuo koira ei kuitenkaa kestä henkisesti enään yhtään uutta perhettä. Itellä vaan meinaa henkisesti voimat loppua ton koiran suhteen, ku ärsyttää huonosti käyttäytyvät koirat, stressiä muutenkin ja ah niin ihana jatkuva pahaolo sekä väsymys. Pitkiä lenkkejä toi kaipaa vaikka onkin vajaa 10 kg hurtta.