Täälläkin huomenna ensimmäinen neuvola, kauhean nopeasti menee aika! 
Pitäisi lappuja täytellä sinne ennakkoon ja tietenkin ne on pitänyt jättää viimeiseen päivään, vaikka tulostin ne jo pari viikkoa sitten, tai ne mitä tulostin antoi tulostaa.. Ja tietenkin nyt iski kauhean huono olo päälle.. Yritä tässä mitään täytellä kun tuntuu ettei uskalla/huvita sängystä nousta
Pitäisi lappuja täytellä sinne ennakkoon ja tietenkin ne on pitänyt jättää viimeiseen päivään, vaikka tulostin ne jo pari viikkoa sitten, tai ne mitä tulostin antoi tulostaa.. Ja tietenkin nyt iski kauhean huono olo päälle.. Yritä tässä mitään täytellä kun tuntuu ettei uskalla/huvita sängystä nousta

pyrin just siihen ettei siitä tuu mitään neuroosia vaan enemmänkin sellaista vauvan moikkailua silloin tällöin (:

Toisaalta miehellä on jo entuudestaan tytär niin on käynyt tämän rumban aiemminkin läpi, niin ei sillai ole ihan pihalla. Tavallaan ihan hyvä niin pysyy hänellä paremmin jalat maassa kun mulla välillä vähän kierrokset kohoaa, mutta toisaalta taas välillä sellainen olo että olisihan se mukavaa jos voisi yhdessä ihmetellä tätä uutta ja ihmeellistä asiaa... Onneksi tosin ei vertaile näitä kokemuksia keskenään, eikä tule sanomaan että mun pitäisi tehdä/tuntea/olla jotenkin eri tavalla, ja ymmärtää kumminkin sen että itse olen tässä tilanteessa ensimmäistä kertaa ja välillä ihan auttamattoman hukassa. Jotenka siis niin paljon kuin välillä puhisenkin niitä miehisen ajattelemattomia kommentteja niin kyllä olen erittäin kiitollinen kaikkinensa siitä miten ihanasti asiaan suhtautuu.