Esikoista odottavat

Mulla alussa noh nyt ei enää olla niin alussa mut oli tulehdus alapäässä ja se takia vuoti. Toivottavasti harmiton juttu. Nyt olis ikävä luopua.TTsemppiä
 
Hyvä juttu, että vuoto on helpottanut! ❤️ Oon miettinyt sua tänään ja muistanut rukouksissa, paljon paljon tsemppiä huomiseen! ❤️
 
Tänään oli toka virallinen neuvola mut kolmas kerta kumminkin ja mun täti oli vaihtunut, tuntui taas kauheen vaikeelta uudelle puhua :eek: mut kyllä sydän taas oikeen lujaa hakkas ja kaikki oli hyvin omissa tuloksissakin... nyt lähettivät lääkärille joka voi ultraan lähettää sen verenvuodon takia.
 
No tällä kertaa löysivät 5×3cm kokosen hematooman ja se nyt vaan vuotelee, eikä mitään akuuttia hätää ole. Tietenkin varoitteli että voi tulehtua, mutta toivotaan ettei!
Siellä pieni heilutteli niskaa ja venytteli jalkoja suoriksi ❤ tuli taas helpotuksen kyyneleet. Nyt on kontrollikäynti kuukauden päästä.
Tuli todella paha paniikkikohtaus itselle kun edellinen tyttö tuli itkien ulos ja kuuntelin heidän keskustelua ja siinä tapauksessa oli keskenmeno kyseessä. Halusin vain halata häntä, ei tuollaista toivo koskaan kenellekkään ❤
 
Hyvä kuulla, että teillä on kaikki hyvin! ❤️ Keskenmenot on ihan hirveitä juttuja eikä niitä todellakaan soisi kellekään... :sad001 Kyllä tää raskaus on sellaista päivä kerrallaan eteenpäin menemistä ja jokaisesta täydestä viikosta kiittää!
 
Ei o kyllä ollu Gagezzz sulla mitkään helpot ajat.. kaikkea ihme kohtelua ja siihen suru huoli ja kaikki pikkusen osalta lisänä epätietosuus. Mulle tommonen stressi olis jo varmaan aiheuttanu jotain ongelmia muitten lisäks :eek: Huh. Kiva et on kaikki hyvin :)
 
Huh mikä viikonloppu takana päin! Nyt vasta alan toipumaan. Aloitettiin perjantai-iltana muutto ja eilen illalla saatiin siivottua vanha asunto loppuun. Lauantaina meidän piti käydä hautajaisissakin joten sen takia muutto kesti niin kauan. Tämä muuttaminen kyllä väsytti minut niin loppuun! En saanut öisin kunnolla nukuttua ja eilen illasta olin jo niin väsynyt, että ihan kaikki itketti. Onneksi ei tarvitse pitkiin aikoihin muuttaa uudelleen, jos enää ikinä. :)
 
^on varmasti ollut tosi raskas viikonloppu ArKo92:sad001 Mutta nyt on muutto takanapäin ja voit hyvillä mielin ruveta pesänrakennuspuuhiin uuteen kotiin ja hyvissä ajoin vielä ennen vauvantuloa :happy: onnea uuteen kotiin!
 
Kiitos! :) Suunniteltiinkin, että lähdetään ikeassa käymään kunhan saadaan vauvan sukupuoli selville. Ostetaan sieltä sitten sänkyä, hoitopöytää ym. Tarvikkeita vauvalle. Iso helpotus, kun saatiin muutto pois stressaamasta. :)
 
Mites teidän muiden selät jakselee? Mulla on alkanut alaselkä oireilla. En oo koskaan kärsinyt selkäkivuista mutta nyt kärsin! Ensin se oli vaan lähinnä silloin, kun olin pitkään seissyt, mutta nyt ihan perustyöpäivän jälkeen on vaikeuksia päästä tuolista ylös. Teen suurimmaks osaksi istumatyötä. Enteileeköhän tämä sitä, että jään mahdollisesti aika varhain töistä pois selän takia... :sad001 Mahaakaan ei vielä kauheasti ole. :D Nyt rv 16+5.
 
Minulla oireilee alaselkä myös kovasti. RV 17+1 nyt. Ei ole kiva tunne olenkaan. Pieni liikkuminen yleensä auttaa mutta pitkän aikaa samassa asennossa oleminen tai pitkät kävelyt tuottaa kovastikkin kipua.
 
Jotain pientä kipua on alaselässä ollut, ei mitään kauheita. Masu on kylläkin koko viikon kipuillut. On nipistellyt, ollut jonkin verran paineen tunnetta, vatsalihasten venymistä ja repäisyjä. Viikkoja 17+3 :)
 
Mulla kaikki paikat vaan sattuu, mutta taidan yhdistää sen tohon seisomatyön alottamiseen parin kk tauon jälkeen...

Mä niin tahdon uimaan! Ja koko ajan kysellään lähtisinkö huomenna, mutta se ei taida olla oikein suositeltavaa jos olen oikein ymmärtäny? Vielä kun totesivat sen hematooman niin muutenkin tulehdusriski on korkeampi
 
Takaisin
Top