Esikoista odottavat

Voi kääks, me nähtiin meidän vauva tänään! En ehkä kestä! :excited001

Mentiin yksityiselle varhaisultraan niin tyyppi olikin jo isompi kun luultiin, 10+2!

Ihan käsittämätöntä, siellä se oikeesti on ja kasvaa! Jeeee! :Heartbigred

Ja ihan hirvittävät bileet, hän oikein esiintyi kun pääs telkkariin. :dance011

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    962.5 KB · Katsottu: 42
Mä en oikeesti edes muista koko ultraa, olin nii jännityksestä kankeena etten muista muuta ku sen pienen ihmeen ruudulla, en mitään mitä se lääkäri sano tai vauva liikkumista. :D Kyllä noista kahdesta kuvasta mitkä mukaan saatiin huomaan, että pieni on eri kohdassa, et tais se siellä liikuskella. :)

Mä tuijotin niin tarkasti sitä ruutua et en tiedä jos kötilö puhu jotain :D paitsi siinä kohtaa kun se mittas niskaturvotusta kuuntelin todella tarkasti et mitä se kommentoi!! :P

Tuolla meidän minityypillä oli kyllä oikein rytmi veressä! :'D

Huomenna pitää kiireen vilkkaa varata aika np-ultraan!

Mut siis vähänkö siistiä! Onnea ihan kaikille! <3

Pulma: miksikä kutsua minityyppiä?
Muoks. sukupuolesta ei vielä hajuakaan luonnollisesti niin kun la on juhannuspäivä niin taidan kutsua sitä Jussiksi. Vaikka mulla on sellsnen tyttötunne. :D

Muokattu viimeksi:
Meikäläinen kävi ostamassa tänään ekat mammafarkut :) oli hassua hiippailla äitiysvaateosastolla :D jännittävää melkein! Sit kuikuilit koko ajan vähän olan yli ettei ketään ei miellyttäviä tuttuja kovastikkaan näkis :D mut pakko sanoa, et hiukan hienoa vetää farkut jalkaan, eikä jokapäivä kollareita tai sukkahousuja :D

Mulla on ollut äitiyshousut jo alusta asti jalassa kun muut ei oo mahtunut :D Ostin nää viime vuonna mut raskaus menikin sit kesken joten kaapista löytyy kahdet äitiyshousut. Toiset vähän siistimmät ja toiset tavalliset. Ainoa "ongelma" on et alkaa nämä tavalliset äippähousut olla hieman pienet. Oon lihonut vuoden sisällä hieman niin pitänee kai jouluksi ostaa uudet tuplasti isommat housut :D

Mä en oo vielä ees kattelu mitää äitiysvaatteita. Farkuissa on vähän pelivaraa muutenkin ja kotona tykkään olla ihan legginseillä ja joku pidempi paita niitte kans. :)

Jösses.. en kai mä oo ees miettinyt vielä mammavaatteita.Just tulossa tropiikin matkalta ja biksuissa oon hengaillut, kai se maha vähän röllöttää mut eipä bikinien alaosa ja hellemekot juuri purista :-) Mitenhän mahtaa olla kohta ku koneessa joudun vetään pitkät housut jalkaan, onneksi nekin gollarit!Mistä muuten ootte ostaneet äitiysvaatteita ja sit millaisia imetys/äitiysliivejä suosittelette?!Taidan olla ihan ummikko :-D

Mulla ainoo murheenkryyni on talvitakki. Niin turvonnut oon, että toi nykynen ei kauaa mene. Enkä raaskis yhtä talvea varten ostaa uutta. Tosin eipä näillä keleillä paljoo toppatakkia tarvita.

Minä ajattelin pärjätä miehen takilla, jos ja kun oma ei jossain vaiheessa mene enää kiinni. Vielä ei onneksi tee mitenkään päin tiukkaa. :)

Joo, meillä mies on mua yli 20 senttiä pidempi, joten aika pelleltä näyttäisin hänen takissaan. Kompastusin varmaan hihoihin. :rolleyes:

Talvitakkia ja toppahousuja mä kans tässä mietin. Mieheltä kyllä saisi varmaan takin lainaan mut luulen et pitää toppahousut käydä ostamassa. Koirien kanssa kun ulkoilen niin ei ihan pelkissä kollareissa tarkene jos kovat pakkaset tulee.

Noi toppahousut mulla olis muutenkin hankintalistalla, ihan aatellen just pakkasia ja koirien kanssa ulkoilua. Mä tykkään paljon metsässä niiden kanssa mennä ja rämpiä umpihankessa, hyvää treeniä itelle ja koirille. ;)

Takaisin