Esikoinen tulossa

Eilen tuli 16+0 ja sen kunniaks ekan kerran tunsin selvästi vauvan potkuja, sitä ennen semmosia epämääräsiä kuplimisia ym. mistä en ollu varma oliko vauva vai suolisto :D
 
Mä olen tuntenut välillä liikettä parin viikon ajan. :) Siihen pitää kuitenkin kunnolla keskittyä.
Nyt 18+1.
 
Jonkun verran jonkinlaista liikettä tuntenut, mutta en mitään selkeetä potkua vielä.. ekan kerran varmaan joskus rv16+. Nyt 17+2
 
Täällä myös noin viikon ajan tu tuntunut kuplimista. B-vauvalta paremmin :) 16+5
 
Tuolla toisaalla ketjussa jo valittelinkin ettei vielä mitään tuntemuksia, plääh. (Ainakaan tietääkseni) 16+6 nyt. Mutta hyvää kannattaa odottaa vai mitä :)
Masu alkaa näkyä itselle aika selvästi, pieni alavatsakumpu. Helposti saa vielä piilotettua kun käyttää vähän löysempiä paitoja. Mutta joskus iltaisin syömisten jälkeen voi että mikä turvotus, sitä ei kyllä piilotella millään :D
 
Ootteko te muut esikoisen odottajat tuntenu jo liikkeitä? Jos ootte niin millä viikolla ootte? Ja onko jo huomattavaa vauva masua?

Ite en oo vielä tuntenu mitään ja masukin ihan olematon :D
Mulla kyllä jo ihan selvä raskausvatsa ja liikkeitä oon tuntenu ehkä parisen viikkoa mutta on edelleen tosi yksittäisiä ja epäsäännöllisiä. Mulla nyt viikkoja 19+6 :)
 
17+1 tunsin ekan kerran varmasti, sen jälkeen päivittäin ja välillä todella vahvasti. Nyt 18+3 :)
 
Ei tunnu vielä mitään liikkeitä. rv 15+1.
 
Ei tunnu vielä mitään liikkeitä. rv 15+1.

Okei! No me ollaan aika samoilla sitten näköjään (mulla rv 15+6) enkä oo tosiaan itekään vielä tuntenu mitään.

Neuvolassa sanottiin että yleensä VIIMEISTÄÄN viikolla 20 alkais jotain tuntemaan, että sitä odotellessa... Haluis vaan jo niin paljon tuntea jotain ❤️ Ei tarvis kokoajan olla 'peloissaan' :D Ajattelin mennä loppukuusta kuuntelemaan sydänääniä avoneuvolaan ihan oman mielenrauhan vuoks :rolleyes:
 
Älkää huoliko. Taisin tuntee esikoisesta liikkeet vasta 21+ viikolla. Ei niitä vaan malttais odottaa.
 
Minäkään en ole vielä tuntenut liikkeitä, mutta maha kyllä näkyy jo selvästi. Nyt on rv 16+4.
 
Vielä vissiin turvotusta, mutta pieni kumpu on selvästi kasvamassa. Liitoskiput? Tai jotain vastaavaa on kyllä toden teolla. Ja mietin, että muutamana iltana on tuntunut ihan kuin jokin kutitaisi sisältä päin.

Mulle hajut on edelleen ongelma, kauppareissu meillä tekee mies kun ei voi mennä ilman että äklön kauppareissun, pahimmillaan se johtaa oksenteluun.
 
16+2 tunsin ekan kerran hentoisia tökkäyksiä. Nyt 17+0 ja kyllä päivittäin on yks kaks kertaa tuntunut, mutta kyllä niihin joutuu välillä oikeen keskittymään. :)
Mahaa näkyy jo pieni kumpu, mutta iltaisin vielä turvottaa sen verran että luulis olevan pidemmällä :D
 
Täällä kanssa esikoislasta odottava tuleva äiti!
Täytän kesällä 25v ja mieheni on 24v. Yhdessä ollaan oltu n. 6,5vuotta josta yksi vuosi kihloissa. Yhdessä asuttu hieman yli 5 vuotta. Lapsen hankkimisesta puhuttu pari vuotta ja itse yritystä kerkesi kertyä melkein vuosi ennen plussausta. Hidasteena oli minun endometrioosini.

Nyt rv 20+3 ja la 9.6 eilen ru:ssa näkyi terve tyttö ja olemme molemmat erittäin iloisia ja onnellisia. Tietty tuleva jännittää kovasti, ihan varmoja ei olla mitä pitäisi odottaa mutta luottavaisin mielin olemme. Tukiverkko on hyvä ja laaja joten yksin tai ilman apuja ei tulla jäämään, se vähän rauhoittaa mieltä. Hankinta listaa ollaan yritetty pohtia, pikkuhiljaa aletaan varmaan tavaroitakin hankkia :)

Tsemppiä kaikille odotuksiin ja mukava täällä lukea muiden kuulumisia :)
 
Mä tunsin ekat kunnon liikkeet 19+4. Nyt 21+5 ja liikkeet tuntuu päivä päivältä enemmän ja säännöllisemmin. Vatsa on pömpöttänyt jo pitkän aikaa, tänään taas sain töissä onnitteluja näkyvän raskausvatsan johdosta :D
 
Takaisin
Top