Jokohan mä uskaltautuisin mukaan...
Eli täälä 29 vuotias nainen jonka mukana kulkee vähän vanhempi mies. Takana yritystä 4 vuotta ja viimeset 1.5 vuotta juostu lääkäriltä toiselle ja hoidosta hoitoon. Nyt viimein on tärpänny ja meistä on oikeesti tulossa perhe
Viikkoja nyt 6+4 ja tulevalla viikolla ois jo varhaisultraan aika että saadaan selville onko se pikkunen oikeesti oikeessa paikassa.
Eli täälä 29 vuotias nainen jonka mukana kulkee vähän vanhempi mies. Takana yritystä 4 vuotta ja viimeset 1.5 vuotta juostu lääkäriltä toiselle ja hoidosta hoitoon. Nyt viimein on tärpänny ja meistä on oikeesti tulossa perhe

Viikkoja nyt 6+4 ja tulevalla viikolla ois jo varhaisultraan aika että saadaan selville onko se pikkunen oikeesti oikeessa paikassa.
Tsemppiä kovasti ja tarrasukkia jotta pikkuinen pysyy matkassa mukana
Luultavasti olen viikolla 6. ollaan NIIN onnellisia mutta sitten samaan aikaan ei uskalla vielä täysillä riemuita todellakaan. Jännittää tosi paljon ja kaikki tää tuntuu ihan unelta. Oon ainoastaan kertonu mun parhaalle ystävälle, vanhemmille en oo vielä uskaltanut, kerrotaan sitten ekan ultran jälkeen ja sitten kaikille rakenneultran jälkeen
Nyt vaan rukoilen et kaikki menis hyvin ja että saatais terve vauva maailmaan kesällä.

Siis mä en kestä tälläsiä juttuja, en oo yhtään sellainen ihminen joka pystyis tollasiin tehtäviin