Esikoinen toiveissa

Huomenta! Tänne ei valitettavasti taida kuulua mitään uutta. Kp 33 ja kuukautisia odotellessa. Maanantaina testasin illalla negan ja nyt päätin, etten testaa. Kai ne kuukautiset sieltä taas tulevat. Voi, kunpa tärppäisi jo. Mietin, että pitäisiköhän mun testailla ovista seuraavassa kierrossa. En ole halunnut aikaisemmin sitä tehdä, tuntuu jotenkin väkinäiseltä. Mutta kai se olisi hyödyllistä tietää, ovuloinko edes.
Tässäpä aamun mietteitä. Oikein paljon hyvää tuulta ja onnellisia aamuja teille kaikille!

Pahoittelut Sodapoppi ja toivotaan Tiania, ettei uusi kierto starttaa...

Nyt kyllä vähän itseä jännittää, sain mielikuvituksen laukkaamaan..Tein aamulla uuden testin ja ensin näytti ihan puhdasta negaa, mutta kuivuttuaan voi hyvällä mielikuvituksella ja viivalaseilla tikkua kääntelemällä nähdä viivanpaikan :p:rolleyes:

0504b3957fbbf2661be022e1832ab2d6

Todennäköisintä lienee, että on max viivanpaikka, tai sit joku yritys, mut olo on koko ajan muuten enemmän, et menkat alkaa :confused: Piti varalta jo laittaa suojakin.

Jos ei kunnon vuoto ala, niin tässäpä sitä sitten on harrastelua viikonlopulle. Jos ei ebay-tikut ehdi tulla, niin täytyy lähteä ostoksille :D

MrsBee kp24/25-32, dpo 10, yk 5

Tsemppiä Tiania, odottaminenhan se kaikkein ikävintä on! Toivotaan, että liikahtaa suuntaan tai toiseen.
Jännä, miten niin monella venyy kierrot, ja toisilla (kuten minulla) on niin lyhyet kierrot, että on koko ajan "uusi mahdollisuus" (varmaankin siis kuitenkin heikko sellainen).
Mrs Bee, toivotaan siihen sitä toista viivaa nyt ilmestyväksi. Just nyt en mitään näe - mutta jos ja kun tosi kyseessä siihen ilmestyy jopa minun silmiini kakkosviiva.
Itse testailen ovista, koska alas painuneiden lämpöjen perusteella se eilinen o-plussa saattoi olla väärä hälytys.
Katjusha kp 11 / 22?-30

Sodapopille pahoittelut menkoista ja tianialle negasta :sad001

Mrs Bee, näen sellaisen värittömän viivanpaikan, mutta vielähän tässä on päiviä aikaa siihen tulla väriäkin :happy:

Joo viivanpaikka siinä ainakin on, nyt kun kotiinkin tulin niin erottuu tosi haaleena siinä. En oo aiemmin tollasta edes saanu, mut voihan se olla. Seuraavaa testiä odotellessa...

Voihan elämä, olo on kun jalkapallolla. Eilen aamulla enteili ovista o-testi. Eiliset muut testit selkeitä negoja. Outoa, sillä aamullahan sen pitäisi laimeimmin näkyä.
Tänään hitaat lähes-plussat klo 13 ja 18
ImageUploadedByVau Foorumi1453395412.544529.jpg

Ja nyt on ovislimaa:
ImageUploadedByVau Foorumi1453395485.013267.jpg

Katotaanpa mitä se lämpömittari huomenna sanoo..
Katjusha kp 11 / 22?-30

Sun ovis on nyt vekkulilla tuulella Katjushka :p toivotaan, että se olisi sitten myös oikein hedelmällisellä tuulella jatkoksi!

Joo, ei voi ku parasta toivoa tähänkin kiertoon! Aamun testi oli aavistuksen haaleampi kun eilinen, ja keskipäivän testi oli selkeä nega. Mittasin aamulla lämmön, ja unohdin katsoa lukemat, kun pimeässä touhusin. No, siellä se mittari odottaa, kun on ihan tavallinen kuumemittari. Laitoin miehelle viestin, ettei vaan mene ravistamaan kuumemittaria, ennenkuin on raportoinut, mitä se sanoin lähtökohtaisesti :wink Mun mies mielellään mittailee kuumetta, jos sais jäädä peiton alle vaan lepäämään ja lukemaan Aku Ankkaa ... no vitsivitsi tuo viimeisin kohta. Jos lämmöt ei ole koholla, niin tais tulla ovuloimaton kierto. Olo on nimittäin just sellainen, että ovis on päällä, joten en usko että muutaman päivän päästäkään se o-plussa sieltä ilmestyy tai lämmöt nousee...

Ovisonnea Katjushalle!

Täällä ei juuri mitään uutta. Aamun testi enintään yhtä haalea kuin eiliset aamu- ja iltatestit. Professorin testi nega.

3bad3503e2ec64cab0102d0129d5ed14

Alkaa epäilyttää oliko nuo jotain viallisia, vaikka on tässä vielä toki päiviä viivalla aikaa ilmestyä. Valkkarin mukana tulee vähän ruskeata seassa, ei kuitenkaan paljon/veristä ainakaan vielä. Pitää lie lähteä hakemaan aamulle lisää testejä, ei oo enää ku CB digitesti jäljellä, enkä haluaisi turhaan tuhlata.

Oliko joku muu testaamassa vknloppuna? Mrsc, Suvetar?

En mä uskalla :nailbiting: apua, jos mun luteaalivaihe on letrojen kanssa sama kuin normaalisti niin huomenna pitäis alkaa menkat ja tuhrua ei ole vielä:bag: kävin mun kierrot läpi ja mulla ei sellaista kiertoa ole ollut vuoteen missä ei olis ollut tuhrua edes yhden päivän ennen menkkoja... mä en halua saada enää yhtään negaa, voi olla että livistän ja testaan vasta sunnuntaina, jos täti ei olekaan kuvannut paikalle.

Mrsc kp27/27 dpo13, yk10, 1. Letrokierto ja ei tuhrua :nailbiting:

Täällä ei kuukautisia näy. Ehkä testaan sittenkin huomenna aamusta. Toivottavasti alkaisivat, sekin parempi vaihtoehto kuin negatiivinen tulos

Voihan nenä tytöt, mut niitä hyviä uutisia kaivattaisiin.
Jos ei teille vielä näy r-plussaa, niin eipä täälläkään ole ovista saatu - lämmöt on surkean alhaalla :( no kattellaan vielä tulevat päivät. Mulla on mielestäni selkäkipua, kuten oviksessa, mutta jos lämmöt ei nouse niin ei siellä mitään ovista oo. Mies lohduttelee, että onhan se voinut aamusta laskea että semmoinen se mittari (unohtu aamupimeällä mittarinluku, ja äsken näytti aamun lukema 36,1 kun odotusarvo on 36,7). Otetaanpa sitte vielä huomenna uusintamittaus. ..

Mrsc, kyllä käy!!! Tosi vahva tulos vielä kaiken päätteeksi, tästä ei voi seurata ku hyvää :D
ONNEKSI OLKOON PLUSSASTA!!!

No niin, 10 kierto oli kuin olikin napakymppi! Ihan älyttömästi onnea Mrsc!!! Ja hirveästi tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!
:talk017

Takaisin