Esikoinen toiveissa

Graisu onnea, selvä plussa! :) nyt pikkuselle paljon vauvaliimaa mukaan jotta pysyy kyydissä loppuun asti :P

Oo, hienoa, että täällä on hyviä uutisia tullut! Onnea Graisu, ja hurjasti tarrasukkia! :smiley-bounce005

Vaikkakin sitten myös niitä kurjia, pahoittelut kohtalotovereille tädistä :sorry: Mutta olkoon tämä nyt se meidän kaikkien kierto, eikös niin?

Ja varsinkin Mrsc, nyt sinne se plussa kun on kerran noin hyvin ovis jäänyt kiinni ja tallettelut hoidettu! Ja waterlilyllä kanssa puuhakkaat päivät menossa :wink

Täälläkin nyt siis vihdoin kp1 menossa, edellinen kierto kesti 42 päivää.. Ja täytyy kyllä myöntää, että oli sinänsä helpotus tuo tädin tulo, ettei kauempaa tarttenut enää odotella. Epäilen, että tuo kierto oli kuitenkin ovuloimaton, kun en tosiaan sitä o-plussaa onnistunut saamaan. Eipä ole kyllä ollut ikävä näitä luomukiertojen menkkakipuja :confused: Saa nähdä, miten tuon perjantain gyneajan kanssa käy, kun tosiaan nyt justiin alkoivat. Ainakaan tuota papa-koetta tuskin pystyy ottamaan.

Itsekin ajattelin nyt tehdä niin kuin minjelmiina, ja ainakin koettaa ottaa tämän kierron hieman kevyemmin. Vielä en ole varma, maltanko olla testailematta, mutta nyt ainakin tiedän olla toivomatta liikoja tuntemuksien perusteella. Saatanpa jopa jatkaa taustailua jonkin aikaa, kun on kaikenlaista menoakin tiedossa. Lisäksi miehen veli tyttöystävineen ilmoitti eilen perheenlisäyksestä. Vaikka meillä on näinkin vähän aikaa yritystä takana, niin täytyy myöntää, että ensimmäisen kerran itsekin tunsin sen noiden uutisten aiheuttaman iskun..

naskali, kp1/42? Yk2

Naskali toivottavasti tämä kierto ei veny turhan takia ja ovis löytää paikalle :) pidän peukkuja :)

Graisu mitäs ensioireita oot bongannut? :)

Jokos Ninni oot ollu np-ultrassa? :)

..tais ovis tosiaan olla eilen..tänään vaaleampi viiva o-liuskaan. ..eilen tosiaan tasavahvat viivat! Tosin aiemmin mulla on mennyt testiviiva kontrollia tummemmaksi. .ja nyt kuivuneena viiva ei näytä enää tasavahvalta. . Ehkä se nyt kuitenkin plussa oli...tallettelut jäi kun mies oli tosiaan reissussa :shifty: mutta eilen nyt sentään päästiin hommiin...ja kai se täytyy tänäänkin :grin jotenkin vaan on valmiiks sellainen olo, että ei tästä mitään tuu....toivottavasti olisin väärässä. :rolleyes:

Waterlily ultra on torstaina, apua jännittää! :)

Ja tosiaan tuosta tallettelusta, että ei mekään keretty tallettelemaan :) meinas ovis mennä ohi, ku testit loppui. Lauantaina tuli limat ja nivunen kipeä mutta ei ollu testiä, sunnuntaina hain testejä ja tuli melko vahva o-plussa. Eli kerettii la ja su pupuilemaan. Meinasin itekki heittää kirveen kaivoon, että tais mahis mennä ku en kerenny talletella ennen sitä. Silti plussa tuli. :) että sekin varmasti riittää ku ovis päivänä pupuilee!
(Tämä siis kesäkuussa :D )

Muokattu viimeksi:
Waterlily85, tsemppiä siulle!! Kyllä se aurinko vielä risukasaan paistaa!! :) itekin yritin olla mahdollisimman vähän ressaamatta ja hyvä kum koulu alkoi niin sai muuta ajateltavaa.. on vielä vaan niin epätodellinen olo.. ei oikeastaan muita oireita kun että kunnon ruoka maistuu hyvin, mahaa turvottaa, väsymys on tänään ollu ihan jotain käsittämätöntä.. ja sit se on outoa että rinnat on turvonneet muttei kipeät, nännit taas on senki eestä arat.. ja ihme kuumotus/ paleltamishetkiä tulee.. täytyy kyllä huomisaamuna tehdä uus testi, et joko viiva tummuu tän päiväisestä testistä. Mulla on vielä yks one stepin herkkä testi ja clearluen digital testi jäljellä. Tosiaan aloitin sen vehnänalkioöljyn tässä kierrossa, mutta en aloittanut siinä ihan alussa vaan joskus siinä ennen ovulaatioaikaa.. kyllä sitä juo just ja just kylmänä! :D

Ihanaa ihanaa Graisu, onnea matkaan täältäkin! :smiley-angelic003 :happy: :Heartred

Kuten muutkin ressaajat, yritän ottaa pienen etäisyyden vauva-asiaan ja pitää vaan pään kasassa kovassa työtahdissa. Täällä odottelen tädin tuloa ihan positiivisella mielin. Pienen pieniä tuntoja palannut kehoon, ei tästä ole suunta kuin ylös! Ubikinoni aloitettu tänään, katsotaan mikä vaikutus sillä mahtaa olla. Raportoin jos huomaan jotain. :rolleyes:

Arwen kp 29/28-30(?), yk3

Kiva kuulla, ettei se välttämättä ihan toivotonta ole, jos tallettelut onkin jääneet. Nyt nimittäin tosiaan jäi välistä, vaikka ihan muuta olin etukäteen suunnitellut. Lauantai meni sairastellessa, sunnuntai aamusta iltaan poissa kotoa harrastuksissa ja maanantai oli vaan muuten älyttömän kiireinen. Pitääkin kaikki jutut olla aina samaan aikaan!
Laskelmien mukaan tänään pitäisi olla ovis, vaikkei siltä tunnukaan ja pupuiltiin viimeksi perjantaina (-4). Pitää tänään nyt sitten edes yrittää.

Huiskis kp 13/26, dpo 0?, yk 3

Ihanaa graisu!

Mä pidän täällä varmaan vähän hiljaiseloa, kun yritän seuraavat 2 viikkoa pitää ajatukset kurissa:nailbiting: meni syteen tai saveen niin täysillä toivotaan parasta.

Mrsc kp 18/29 dpo 3-4 yk5

Mrsc, kovasti tsemppiä sun TWW-jaksoon - olkoon lopputulos siunattu tila :)
Parahdin tuonne toiseen ketjuun juuri, että tänne kaivattais nyt ihan niinkin perusjuttua, kun kuukautiskierto! Mä jätän keissin hetkeksi ja tikut laatikkoon. Jos ovistestaus tuo tullessaan outoja vuotoja, niin olkoon sitten - jos syyskuussa pääsisi taas normikuvioihin mukaan, i hope :)

Myötätuulessa plussaa päin!

Mrsc:lle tsemppiä piinaviikkoihin! !! :) Perässä tullaan. .mulla dpo 1..

Katjusha ilmeisesti sulla ottaa nyt aikansa toipua km:stä. .. Vaikka oudoilta kyllä silti kuulostaa vuodot...hirveästi voimia kierron tasoittumisen odotteluun :Heartpink

Mun usko plussaamiseen on melko nollassa tällä hetkellä. .enemmän vaan odotan syyskuun gynetutkimusta. . Koko ajan saa odottaa jotakin..:rolleyes:

0fb25a91634b6dfaa8c3057f4fedd038

Kiitos waterlily tsempistä, niin toivon minäkin!

Graisulle vielä kerran onnittelut, kyllä tuollaisia tikkuja kelpaa katsella :gen014

Ja joo, näinhän tää foorumitaukoilu näköjään sujuukin :rolleyes: Täällä tänään kp3 ja vuoto alkaa pikkuhiljaa hiipumaan. Soitin äsken gynelle soittoaikaa, kysyn perutaanko tuo perjantain aika vai mitä sille tehdään. Ja geleet kävin tänään ostamassa. Kertokaas viisaammat, ootteko miten niitä ottaneet? Kierron alusta ovikseen asti vai?

Mäkin luin jostain, että lopettanut geleet ovikseen...mutta en tiedä miksi?? Anyone? :) itse nyt oon niitä vielä popsinut. ..on tässä mietityttänyt, että johtuikohan tää ennätys aikainen ovis niistä?? Vai oliko sattumaa. .:rolleyes:

Takaisin