Esikoinen toiveissa

Mrs c tervetuloa!

Minullakin jännäpäivät menossa.. nyt kp 28/31 ja dpo11. Yritän rauhassa ootella ja testaan vasta su tai myöhemminkin. Milloin itse ajattelit testata? :)

täällä yks kuumeilija! Otin viikko sit keskiviikkona kapselin(nexplanon) pois. Lääkäri tokas että heti voin tulla raskaaksi, ja ovulaatio tapahtuu luultavasti piakkoin. No illalla sit luultavasti se tapahtu, ainakin samanmoiset kivut ku ennen

Lääkäri tokas kapselin poistossa että parin viikon päästä alkaa kuukautiset. No maanantaina aamulla masussa juili vasemmalla puolella ja kävin vessassa. Paperiin jäi vähän verta, mitä ei tosiaan paljoakaa tullu ja se loppu sit siihen eikä oo tullu sen jälkeen. Voisko olla kiinnittymisvuotoa? Eli mahdollisesta oviksesta olis tuolloin ollut 5 päivää.

Ens viikon vielä katon ja loppuviikosta sit testiä. Etovaa oloa on aamulla ja illalla. Mahaa juilii ja painontunnetta välillä. Voiko näin aikasin tulla jo oireita.. ääh mä oon niin hätänen

Muokattu viimeksi:
Sunnuntaiaamua olen kaavaillut, jos täti ei ennen sitä paikalle kurvaa. Silloin olisi ns. normikierrosta jo kolme päivää myöhässä ja pisimmästäkin päivän.

Tervetuloa Mrs C, munki puolesta ja pidetään peukkuja :)

Mulla semmoinen tunne, ettei varmaan tärppiä tässäkään kuussa... Onhan tässä vielä päiviä jännttävänä 6-10 :dead:
Märkää on kyllä riittänyt, sen lorahduksen jälkeeki :grin Mutta eipä oikeestaan muuta... Alavatsaa välillä 'kuumottelee' ja saa säpsähtämää, mutta siinäpä ne taitaa ollakki. :shifty:

Ei auta kuin mieli malttaa !! Onneks huomenna alkaa pitkät vapaat, nii saa ton ajan taas kulumaan ja ajatukset pois mielestä ! Kuhan vaan sit nopeesti uuteen kiertoon ja yritykseen, jos ei nyt matkaan tarttunut :wink

Hyvä asenne Zara! Toivotaan kuitenkin, että nyt olis pikkunen matkassa, mutta luovuttaa ei saa, vaikka uusi kierto sitten lähtisikin käyntiin! ;)

Mä oon ihan tyytyväinen nyt kun alkoi kuukautiset tämän kkm jälkeen. :) Yritetään pitää positiivinen asenne, vaikka välillä harmittaa ja v*taakin!

Onko kukaan käyttänyt täällä CleanBluen ovulaatiotestejä? Aika kalliita, mutta sillä saa ainakin varman tuloksen hymynaamalla että on ovis. Tikuissa kun aina pitää arvailla onko vai ei. Ajattelin tilata ehkä yhen paketin ja testata tikkujen lisäksi. Apteekissa paketti maksoi 50e!!

Mahtavaa. :) Katoin netistä että maksaa puolet vähemmän kun apteekissa. Pitää pistää tilaukseen sitten. Lähinnä ajattelin testata sillain, että teen ensin halvemmilla tikuilla ja jos niissä alkaa näyttää ovis+ niin tekisin digillä sitten varmistustestin. :D

Täällä tein vielä varmistuksen varmistuksen, kyllä se nyt vaan on totta vaikka ei olis uskonu... :)

Varailen ekaa neuvola-aikaa tässä mahd. pian ja varmaan haluan myös varhaisultraan heti juhannuksen jälkeen jos julkiselle ei pääse niin sitten yksityiselle, pitää saada tietää onko kiinnittynyt oikeille kohdille :)

Mitään oireita ei vielä kummemmin ole, ajoittain menkkamaista nipistelyä mutta vähentynyt, välillä etovaa oloa, menee kuitenkin ohi kun juo esim vettä ja syö. Rinnat on kyllä ollu tosi arat ja turvonneet jo pari viikkoa :)

Miten nyt raskaana olevat on kertoneet asiasta, esim. Sukulaisille tai ystäville, nyt varmaan aika aikasta kuulutella vaikka mieli tekiskin hehkuttaa. Itse kyllä kerroin jo parhaalle ystävälle mutta muille vasta sitten kun tietää että kaikki kunnossa, miten teillä?

Nyt 4+0

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1433487463.285769.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1433487463.285769.jpg
    84.2 KB · Katsottu: 130
  • ImageUploadedByVau Foorumi1433487490.685682.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1433487490.685682.jpg
    84.2 KB · Katsottu: 132
Onnea hurjasti vielä tätäkin kautta masukki :)
Mehän kerrottiin miehen kans molempien vanhemmille sekä sisaruksille viikon sisällä plussatestistä :D mies tosin kerto lähimmille kavereilleen jo samana päivänä kun plussa pärähti tikkuun :'D
Tarkotus oli alunperin että kerrotaan vasta joskus ekan neuvolan jälkeen mutta meiän piti mennä sukuloimaan ja alkoholia ois ollu tarjolla joten koettiin että parempi kertoa suoraan ku valehdella ja keksiä selityksiä :)
Nyt sit pikkuhiljaa ollaan kertoiltu muillekki kavereille jos on asiasta ollut puhetta, koska niin moni tietää meiä yrityksestä :)
Tosi hyvin otti kaikki muut paitsi miehen vanhemmat asian vastaan :)

Me kerrottiin kans isovanhemmille jo.. todella aikaista ja olisin halunnut ehkä odottaa pidempään :/ mutta ainakaan ei tarvi salailla nyt sit. :)

MindiS miksi sinun miehen vanhemmat ei ollu ilosia? :o

No koska koko joulu ja uusvuos menee ihan täysin pilalle nyt sen takia kun ei olla voitu kattoa millonka kuksitaan :/ kuulema myös niitten mielestä mun mies eli niitten poika on liia nuori isäksi (25v). Miehen isä siis oli 22v kun he sai ekan lapsensa.
Meillä siis la 27.12 ja yrityskierrosta 7 vasta tärppäs eli meille ittelle kovasti toivottu on tää raskaus ollut :)
Mut onneks mun vanhemmat ja veli on aivan haltioissaan ja onnesta soikeina :) se riittää mulle :)

MindiS no öööh!!! Onpa tosissaan ilkeätä toimintaa.. tuskin se heiltä on pois jos teidän unelma toteutuu :o uskomatonta! Joskus en ymmärrä ihmisten ajatuksen juoksua. Minusta olis ollu ihanaa saada joulu/uusivuosi vauva. Olis todellinen joululahja sit odottelemassa :)
Toivottavasti hekin tajuavat vielä hölmöytensä. Ja hyvä että edes toiselta puolelta sukua ollaan iloisia asiasta :)

MindiS, onpa ikävää tuo miehen vanhempien suhtautuminen. Tosi kummallinen ajattelutapa, jos yksi vuodenvaihde "menee pilalle" vauvan syntymän takia! Toivottavasti tulevat vielä järkiinsä.

No heille tuntuu kaikki aina olevan hankalaa ja epämiellyttävää oli kyse mistä asiasta vaan, niin jotenkin oon tottunu jo eli annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :) tottakaihan se ois ollu ihana että kaikki ois ottanu tän raskaus uutisen hyvin mut aina ei saa mitä haluaa. Pääasia on että mun mies on ihan haltioissaan eikä sen vanhempien puheet vaikuttanu sen intoiluun yhtään :) edelleen se joka ilta pussailee mun mahaa ja kaupassakin aina saattaa yhtäkkiä silittää mun mahaa :D se on ihan hassuna, tuo mun mies siis <3 :)

MindIS Voi ei :( onpa ilkeästi sanottu! Mutta pääasia että te saatte oman nyytin ja te olette onnellisia!<3 miten olet voinut ?:)

Kiitos jannah kysymästä, voiton puolella aletaan olla jo näitten olojen kanssa :) rv6+ alko lievänä etomisena ja sit rv7+ eteenpäi menikin pari viikkoo silleen että olin ku kävelevä zombi. Äänetki oli ihan samat, ku narinaa, örinää ja pörinää tuli joka rööristä :'D väsymys oli myös tosi lamauttavaa, työpäivistä selviäminen oli semmosta taistelua mut en joutunu onneks ku yhen päivän olemaan töistä saikulla :) nyt siis 10+5 ja olot alkaa olla aikalailla normaalit, että pääsee pikkuhiljaa nauttimaan taas raskaudesta ja ihmettelemään pursuavia muotoja :'D
17.6 ois eka ultra eli ei enää kauhean kauaa että pääsee tiirailemaan asustaako siellä massussa ketään ja jos asustaa niin onko yksi vaiko kaksi ;)

Takaisin