Esikoinen toiveissa

Zara, nuo sun aiemmin mainitsemat oireet kuulostaa siltä että ovis olisi lähettyvillä :) Jos kiertosi ovat viime aikoina olleet yli 30 päivää, niin silloinhan ovuloit juuri joskus kp 20 eteenpäin.

Tervetuloa Lissu :) Ja onnea yritykseen! Eikös olekin jotenkin ihanaa yrittää vauvaa näin kesällä! Itsellä ainakin paljon virkeämpi mieli ja jotenkin uutta intoa taas täynnä :wink

Hirvi1:lle myös tervetuloa! Minkä pituiset kiertosi ovat yleensä olleet, kun ovat heitelleet?

Onnea vielä plussasta Katarina! Toivotaan että pieni tarraa kunnolla kiinni :)

Hileinen, jaiks siellä on jännät päivät käsillä! :signs003 Onko mitään oireita kumpaankaan suuntaan?

Lissu Vielä voi tosiaan olla liian aikaista että näkyy testissä. Oikein mukavaa reissua! (ja toivotaan että täti ei löydä sinne Nizzaan :p)

Jannah älä tosiaan siirrä lääkäriaikaa, eihän se haittaa mitään vaikka tärppi oliskin käynyt. Tietenkin silloin on vielä niin aikaista ettei mitään ultrassa näkyisi.

Ninni22 mä tilasin myös Kotitestiltä niitä Sofin ovisliuskoja.
Ja ei ole väliä miten vehniksen ottaa, kyllä se siitä imeytyy :) Ymmärsin että vennis auttaisi kohdun limakalvoihin paksuntavasti? Ja joillakin pidentänyt luteaaliaikaa? :bookworm:

Beisla, mikä tilanne siellä? Hus hus tuhru :sad001

Muokattu viimeksi:
Kirveli, täytyy käydä ostamassa tuota gelee royalia. Täällä kaupungissa on kolme Lifea niin luulis ainakin löytyvän. :) ja tuo 20e on max hinta, 30e on aika suolanen hinta :nailbiting:

Eli käytössä olis sitten vehnis, (gelee royal), multitabs, foolihappo, kalkki ja omega3. Tuleekohan otettua liikaa vehnistä jos ottaa gelee royalin joka sisältää sitä ja lisäks vielä vehnis?

Jemberry, hyvä kuulla että se vehnis imeytyy vaikka juo päälle. Olen kyllä vähän tottunut jo siihen makuun mutta on se silti niin öljymäistä jne.. :)

Tuommonen Jemberryn viesti on niin ihana, missä kirjoittaa kaikille jotain ja ottaa kaikki huomioon :wink:happy:

Hui, tähän foorumiin jää aivan koukkuun :cat: varsinkin lomalla nyt kun sää on huono ettei pihallakaan hirveesti tuu vietettyä aikaa niin roikun täällä koko ajan :rolleyes: nyt nukkumaan, öitä naiset! :goodnight

Mä huomaan myös addiktoituneeni pahasti tähän ketjuun. :grin Viikonloppuna edessä yövuorot, niin yritän tässä jo rytmiä käännellä, ja sehän onnistuu hyvin päivystämällä täällä. :p

No jos kuitenkin nukkumaan nyt. Öitä muille kukkujille!

jemberry - on hyvä jos simpat on siellä oottamassa valmiina joten -1 kuulostaa todella hyvältä! :wink nyt vaan odotellaan pari viikkoa. TÄRPPI ONNEA! :rolleyes:
okei en mä sit peru sitä aikaa,jotenki vaan pelottaa ja jännittää kovasti :( silloin on dpo12.

omaa napaa -.- dpo4 ja dpo5 tuli ovis tapasta limaa:facepalm: mietin että olikohan se ovis sittenki myöhemmin.. tosin on ollu kuumotusta ja menkka jomoja,eilen ja toissapäivä tuli nälkä vaikka juuri söin ja sit tuli etovaa oloa jos en syönnyt. ei jaksa en osaa olla kuumoilematta :sorry:

Täällä yllättäen kp1, päivää lyhyempi lutis kuin viidessä edellisessä kierrossa, jossa oon oviksen tikuttanut. :sad001
Tosin ei se mikään lyhyt ole, mulla oli muutenkin päivän keskimääräistä pidempi. En tiedä miksi muuttui, muuten vaan tai sitten vehnänalkioöljyn takia. Se nyt oli ainut muutos edellisiin kiertoihin verrattuna. Plaah, mä en ala.

Beislalle oikein kunnon halaus. :Heartpink En voi sanoa että tiedän miltä tuntuu mut lähetän täältä tuulen mukana positiivisuusväreitä sinne! Voin vaan kuvitella. :(

Mites teillä syökö miehenne myös jotain vitamiineja? Mulla mies +10v ja tupakoi. Lisäksi työssä missä on todettu siittiökuolemaa tjsp niin lisäsin hänen ruokavalioonsa samat vitskut kun omaani. Tärppi saattoi olla vaan puhdasta säkää mutta tuskin siitä vahinkoakaan oli.

Beisla pahoittelut ja halaus! Kyllä naisen kroppa voi olla kummallinen ja ärsyttävä kun kierto muuttuu, muutit mitään tai et. Muistitko ostaa sen viinipullon tädin varalle? Jos ostit niin ehtoolla korkki auki ja sitten tässä kierrossa mennään molemmat rytinällä maaliskuisiin. :)

Kiitos katarina ja Lukutoukka. Joo, mulla on jo viinipullo kaapissa valmiina. Ei tarvinnut edes erikseen kaupassa käydä, kun muutenkin aina pari varapulloa. :) Tänään mennään kaverille saunomaan illalla, taidan ottaa pullon mukaan kun hänkin tykkää punkkua nauttia. Nyt on tilaisuus kun hänen lapset on nyt isällään.

Beisla olin nii varma että nyt se plussa pärähtäis. Pahoittelut tädistä ja jospa tämä kierto nyt ois se the kierto :) haleja ja mukavaa iltaa sinne, kivoja suunnittelmia ja menoja teillä aina :)

Nyt on käyty hcg verikokeessa. Soitan parin tunnin päästä vastauksen. Toivottavasti kaikki olis ok. Täällä ei järjestetä jälkitarkastusta, on vaan verikoe. :S

Liityn minäkin nyt useamman kuukauden taustaseurailun jälkeen mukaan. Taustana siis piirun verran vajaa kolmekymppinen pari ja esikoinen siis yrityksessä. Pillerit jäivät jo viime syksynä, mutta ehkäisy kokonaan huhtikuun alussa, joten yk 2 menossa ja sen loppusuoralla mennään kp28/26-29 menossa nyt. Jännittää ihan pirusti... Oireita ei kyllä nimeksikään, mut nyt tissit olleet poikkeuksellisesti arat (mulla ei yleensä kipeydy missään vaiheessa kiertoa ja sen kerran kun on kipeytynyt niin oviksen aikoihin...)

Mistään tjottailusta en voi puhua, sillä kyllä tämä ihan totista yritystä on ollut nämä kaksi kiertoa...

Pahoittelut tätien vierailuista niille joita tuo epäonni kohtasi ja onnea matkaan plussan metsästäneille ❤

Tervetuloa Mrs C!

Mä vaihdoin myös tuohon allekirjoitukseen tjottailun tilalle yrityksen, kun mitä sitä turhaan itseään yrittää huijata. :wink Niin tarkasti on ovulaatiot ja muut oireet tarkkailussa...huoh.

Nyt se tapahtui mitä oon odottanut. Kuukautiset alkoi eli kp 1/?. Uutta yritystä sitten vaan, ehkä tulee sitten maalisvauva. Ja hcg arvo oli vaan 2.

Ne sanoi polilla, että tällä kierrolla ei välttämättä kannata yrittää, mutta kyllä meillä on yritys päällä sataprosenttisesti :)

ninnille tsemit. muistan kuinka pahalta se tuntui kun omalääkäri soitti ja sanoi että hcg vaan kaks. :( mrr...maalisvauvaa sitten kohta työstämään. :)

Kirveli: joo, ihan turha munkaan on edes yritää itselleni valehdella, että tässä jotain rennosti tjottailtaisiin:hilarious: kai se käy aika monille näin, kun sitten kun yrittämään aloitetaan niin sitten aloitetaan kunnolla

Voi Beisla ja Ninni, kp 1 tuo pettymysten päivä.... olkoon kesäkuu hyvä kuukausi, eikös niissä juhannuslapsissa olisi tiettyä legendaarisuutta?:wink

On: kp 28 kääntynyt illaksi ja jännitys tiivistyy, merkkiäkään tädistä ei näkyvissä. Mun kierrot on yleensä aina 27 päivää ja vain kaksi kertaa mulla on ollut pidemmät kierrot. Niistä viimeisimmässä kierrossa olen aika varma, että jotain yritti tapahtua ja sitä edellisessä kierrossa oli aika varmasti jonkunlainen kiertohäiriö, koska rutiinigynellä havaittiin mahdolisesti puhjennut kysta myöhemmin.
:nailbiting:

Takaisin