Esikoinen toiveissa

Lääketieteellisesti (näin olen ymmärtänyt) alkoholilla tuskin on vaikutusta siihen, tärppääkö vai ei, mutta sikiön kehitykseen kyllä. (Siis runsaalla määrällä.) Vrt. esim. tupakointi voi vaikeuttaa ylipäätään plussaamista.

Hauska nähdä täällä lisää tuttuja naamoja toisesta ketjusta, pysyy ehkä paremmin päässä ketkä muut yrittää ensimmäistä. :)
Tervetuloa tännekin siis Hileinen ja Lissu! :greet025

hirvi1, tervetuloa ja plussatuulia! :)

Katarina, onnea paljon plussasta! :wav

Jemberry, onnea hienosta ovisplussasta! :)

Ninni, kaikilla ei ovistikut vaan toimi, vaikka ovuloisikin. Kannattaa verrata vahvinta omiin muihin viivoihin: jos se tosiaan on selkeästi vahvempi kuin muut (vertaisin enemmän eroa muihin testeihin kuin viivan vahvuutta itsessään), saattaa se olla plussa. No, parin viikon pääsä näkee. :) (Riippumatta siitä tuleeko menkat vai plussa - useimmilla on luteaalivaihe noin pari viikkoa.)
Ja hah, en kyllä koskaan oo kuullut asettimesta liukuvoiteessa. :grin

Zara, hankalaa joo kun kierto vähän vaihtelee, mullakin 28-32 päivää säännöllisesti. Mutta jos sun oireet ei ole o-oireita, ne vois olla myös kiinnittymistä. :wink

Janni, hyvä jos ootte kuitenkin talletelleet niin ei haittaa vaikka ovis ei jäisi tikkuun kiinni. :)

Starling, toivon niin kovasti että teillä olisi kaikki hyvin kuitenkin.

On. Vielä kaks aamua, niin pääsen testaamaan! :grin

No jaa oon kyllä nyt niin ulkona kaikesta vaikka pariin kertaa luinki kaikki viestit,anteeksi nyt kyl vaa pää lyö tyhjää..pitäis nyt skarpata heh :shy:

Katarina paljon onnea plussasta:happy:

Jemberry kai on ovis hyvin hyödynnetty?:wink

Beisla enää kaksi päivää testaukseen voi apua! Toivon että se plussa sinne tulee :nailbiting::happy:

On: mulla olis lääkäri aika ens ke jo! Apua.. Mulla pieni paljastus :facepalm: en vaan pystynyt olla hyödyntämättä ovista pieni morkkis ku aika on jo viikon päästä miks en voinu vaa odottaa :( no täällä dpo4 tai sit dpo 0 ku tänääki tuli limaa.. Pitäiskö mun siirtää aikaa vai mitä mä teen ?

ÄÄH ! Mä niiiiin toivoisinki, et se olis mahdollisesti ollutkin kiinnittyminen ! :sour:
Täytyy nyt vaan jännäillä !!!

Ja ällövaroitus.... Justii tuossa tuntu, että jotaa pöksyy lorahti ja vessaan kun lähti kävelemään,
nii valu pitkin reisiä, jotain ihanaa valkosta :hilarious::hilarious: Kunnon 'satsi' siis :hilarious: Tiedä nyt onko sitte parin päivän takainen miehen 'satsi' vai olisko ollu vaa hyvät valkkarit ? :hilarious::hilarious: Mutta ei kyllä yleensä näin passaa käymää parin päivän jälkee :joyful:

Nauresekelen täällä yksinäni. Yritä nyt sit taas töissä olla :hilarious::hilarious:

Mutta jännäillää, jännäillää maximissaan se 12 päivää vielä. :wacky: Nyt taas odottavan aika on pitkä,
mutta ei hätäillä kumminkaan :shy: Yritä tässä nyt sitten, kun ajatukset taas karikailee mahdollisuuteen, mutta pidetään pää kylmänä ja päivä kerrallaan :wink

Ja Starling:lle voimia ! Toivottavasti kaikki olis hyvin !

zara :hilarious::hilarious: mä elin vie jossain ihme kuplassa ennen vauvantekoa eli n 3kk taaksepäin. Olin ihan äimänä kun tajusin et oonki koko ajan ollu ihan normaali nainen kaikkien noiden eritejuttujeni kanssa. :hilarious:

Beisla, kivasti sanottu. :)

Täällä ei vieläkään menkkoja näy. Menin jo yhden testin tuhlaamaan ja selvä negahan sieltä tietty tuli. :grin No täytyy vaan kärsivällisesti ootella... Huomenna lähdetään Nizzaan siskon kanssa niin toivottavasti siellä ei täti yllätä pahimpaan aikaan. :facepalm:

Ei näy menkkoja täälläkään. Alkaa kärsivällisyys loppua. Tosin tyhjennyksestä on aikaa "vasta" 5 viikkoa. :mad:

Nyt alaselkää ja alamahaa juilii aika paljonkin. Alkaisipa menkat. Sais aloittaa sitten yrittämisen uudelleen.:rolleyes:

Täälläkin tuntuu että alavatsalla on lähes koko ajan jotain tuntemuksia mutta täti loistaa poissaolollaan... On tää outo tilanne kun menkkoja vaan toivotaan. :rolleyes:

Myöhäiset heit uusille ja tervetuloa! Lyhyttä visiittiä toivon teille :)

Voi voi oma napa, mutta kyllä tää viikko on lähtenyt huonosti käyntiin. Niskat niin jumissa että päätä särkee ja nyt pitänyt jo kahtena päivänä napsia buranaa (ja mieluusti olisin ollut ilman). Paikkojen jomotusten takia taikka sitten hormonit on pistänyt mut pillittämään kyllä ihan syyttä suotta.

Mummu oli mennyt myös toteamaan että näytän siltä että olisin raskaana. Pisti kyllä huvittamaan kun kiertokin vasta alullaan. :rolleyes:

Uusi satsi ovistestejä kaapissa odottamassa. Jos cittarissa olis ollu, oisin ostanu myös sitä royal geleetä ihan mielenkiinnosta.

Mistä te olette muuten hankkineet ovis- ja raskaustestinne? Jostain jääny mieleen, että jollain nettifirmalla ollu paljon viallisia testejä... ei jaksais alkaa pelata palautusten ja reklamaatoiden kanssa. :shifty: Toistaiseksi ostanut kaupasta RFSU:n ovulaatiotestejä ja se noin 1€/tikku ei myöskään pitemmän päälle hotsita.

Kirveli, kotitestit.fi-sivustolta oon ite ostanut. Viimeksi investoin cb:n digiovistestiin ja siitä on riittänyt nyt 3 kiertoon hyvin ku oon osannu löytää oviksen jo oireiden perusteella, testillä lähinnä varmistanut vain. Raskaustestejä oon tehny vaikka minkä merkkisiä, mut eipä oo raskautta ollut mitä todentaakaan.. eli niistä ei niin kokemusta, et mikä on hyvä ja mikä ei. One step-testejä ja pregcheckejä on haukuttu valehaamujen yms vuoksi paljon.

On. Nyt alkaa jo testikuume nousemaan! Dpo 10 ja ei tuhrua! Yleensä alkanut juuri dpo 8-10... no, ehkäpä maltan vielä pari päivää! :)

Hileinen kp 27/31 dpo10 yk10

Mä oon ostanu cittarista ja prismasta pregchekin ja rfsun ovis- sekä raskaustestejä. Sitten lisäks oon ostanu apteekista ja tilannu kotitestit.fi sivulta, tuli parin päivän päästä luukusta :) Kalliimpia gb:n testejä ostin kun halusin testata millä viikolla olin. :)

Hileinen, mä oon tehny pregchekin testin monesti eikä haamua oo tullu paitsi sillon kun olin raskaana. Ei olis kiva jos haamu tulis näkyviin ja ei oliskaan raskaana, onneks ei ole osunut kohdalle :eek: Pidetään peukut pystyssä että vuoto ei ala!:happy:

Onko kellään kokemusta Sofi merkkisistä ovis- ja raskaustesteistä? Mulla on nyt niitä aika läjä. https://www.kotitesti.fi/tuote/ovulaatio-ja-raskaustesti-sofi-liuska/00740/

Mä oon tilannu parista kolmesta eri paikasta. Mammaksi, halpatesti.. mitä näitä nyt onkaan..Aina sellasen parinkympin molemmin puolin maksavan paketin.. Mulla on niitä ihan järkky läjä vessan kaapissa. Täytyis yrittää päästä niistä eroon mutten kehdannu netissä lähtee ilmottaankaan. One steppejä oli osa.. muita en muista ku oon nyt töissä. Mulla toimi hyvin bongaamisessa kyllä. Raskaustesteissä ei liiemin kehumista. Niihin sit kannattais panostaa enemmän. :/

Ninni, mulla on just noita kotitesti.fi:n Sofin testejä, tosin ovistestit on puikkoja eikä liuskoja. Mulla on toiminut todella hyvin, näyttää vahvasti plussan. Sekin toki varmaan riippuu omista hormonitasoitakin. R-testejä on ollut sekä Sofin puikkoa että liuskaa. Raskaana en ole ollut niin en osaa sanoa kuinka hyvin näyttää, mutta ainakaan turhaa viivanpaikkaa en ole saanut. Niin, että en oikeasti osaa sanoa mihin kohtaan sen viivan pitäis tulla.

Auttaako vehnänalkio öljy vaikka sen ottaa nesteen kera? Ja mitä hyötyä siitä onkaan? Ja onko sitä tutkittu?:rolleyes:

Näinhän se varmasti on ! Tavallinen nainen, tavallisilla oireilla :hilarious: *Lits,läts,lots* :hilarious:

Ja mä oon käyttänyt kans kotitesti.fi, niitä sofin testejä. Mullaki toimi hyvin ja olin tyytyväinen. Ja onhan niitä vieläki kaapissa, kun tuli sillo tilattua hirvee läjä :grin Mut ne oliki sillo tarjouksessa, nii oli pakko :p

Kiitos kaikille vastauksista. Ehkäpä päädyn sitten vaan tilaamaan jostakin noista nettikaupoista, kokeilemallahan se selviää, mikä testi sopii omiin hormoneihin. :wacky:

Ai niin, satuin vielä tässä illalla käymään kaupungilla ja mukaan tarttui purkillinen Gelee royale-kapseleita. Annostus 1-2 päivässä, otin nyt alkuun yhden kokeeksi (jostain lukenut että voi tulla reaktio jos on allerginen mehiläisille ja mulla tulee isot paukamat paarmoistakin...) Ei kyllä vielä puolen tunnin jälkeen ole mitään oireita :joyful:

Napsin nyt tässä kierrossa noita, katsotaan onko mitään vaikutusta mihinkään. Voin raportoida sit mahdollisista tuntemuksista, jos niitä ilmaantuu. :grin

Muokattu viimeksi:
Takaisin